Baas wrote:
Alsjeblieft niet zeg, Axl Rose is een schim van zichzelf? Dan blijft er dus niks meer over, aangezien die gast nooit briljant heeft kunnen zingen. Een van de meest talentloze mensen die ooit is doorgebroken in de muziek! Slash daarentegen vind ik wel een legende, briljante gitarist en songwriter.
Maar ik snap ook gewoon niet wat Slash hiermee moet, ook Myles Kennedy is een veel briljantere zanger dan Axl Rose. Hij zingt eigenlijk alle GnR nummers beter dan Axl.
Zo…. Dat was het…
Ik vind dit ook erg overdreven. Axl Rose stemgeluid is heel specifiek en past goed bij de meeste nummers van Guns N’ Roses. Ik kan me wel goed voorstellen dat je zijn stem niks vindt, maar dat is iets anders dan nooit kunnen zingen. Een van de meest talentloze mensen die ooit doorgebroken is? Hij heeft nummers als November Rain en Estranged geschreven. Die zitten (vind ik dan en wereldwijd gezien vinden veel mensen dat ook) geniaal in elkaar.
Ik vind hem dan wel weer een arogante zak met sterallures. Heb in 2010 2 uur moeten wachten tot hij zin had om het podium op te komen, want hij had het in de kroeg zo gezellig.
Onn topic:
Ik zie Guns N’ Roses niet op pinkpop staan icm de andere headliners. Te hard/oud. Qua afwisseling zou Coldplay het er best bij passen denk ik.
@ Dennis, Waarom is bij jou Bon Jovi met potlood opgeschreven? Waren toch alleen gerucht voor Hellfest en daar zijn ze toch niet aangekondigd, of heb ik iets omtrent Bon Jovi gemist?