Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Sinds wanneer is Werchter een Nederlands festival?

Zeg ik dat dan? Van mijn part gaat ie richting Hongarije
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
De huidige 3FM-baas is nu ook directeur van MOJO.
Ik vrees dat dit voor Pinkpop weer hele slechte boekingen gaat opleveren uit het straatje Causes, Afterpartees, Sheppard

Dat ligt helaas in de lijn der verwachtingen......"hele diepe zucht"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Wat dachten jullie van een dagje Pinkpop Mainstage starten hiermee?
LaBrassBanda
(staan ook op NovaRock)
https://www.facebook.com/LaBrassBanda
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Sinds wanneer is Werchter een Nederlands festival?

Zeg ik dat dan? Van mijn part gaat ie richting Hongarije

Hoe is het relevant dat hij naar Werchter (of Hongarije) moet gaan? Dan kan hij nog steeds prima op Pinkpop staan. Lijkt me best een realistische naam als tegenhanger voor alle rock. Al ben ik het met je eens dat hij live als diarree klinkt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Wat dachten jullie van een dagje Pinkpop Mainstage starten hiermee?
LaBrassBanda
(staan ook op NovaRock)
https://www.facebook.com/LaBrassBanda

Ik zie nu ook dat ze ook staan in Oostenrijk op Picture On augustus 2016.
Daar staat btw ook Uriah Heep, die overigens op 10 en 11 juni Support act zijn bij Deep Purple (met nieuw album?) in Finland.
Niet zo zeer dat ik deze laatste 2 verwacht op Pinkpop de 12e juni, maar Pinkpop Classic lijkt me wel een klein mogelijkheidje...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Hoe is het relevant dat hij naar Werchter (of Hongarije) moet gaan? Dan kan hij nog steeds prima op Pinkpop staan. Lijkt me best een realistische naam als tegenhanger voor alle rock. Al ben ik het met je eens dat hij live als diarree klinkt.

Nee dat is niet relevant, zo lang Wiz maar wegblijft. Gewoon niet optreden. Voor niemand. Waar dan ook. Zelfs niet op de noordpool.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Hoe is het relevant dat hij naar Werchter (of Hongarije) moet gaan? Dan kan hij nog steeds prima op Pinkpop staan. Lijkt me best een realistische naam als tegenhanger voor alle rock. Al ben ik het met je eens dat hij live als diarree klinkt.

Nee dat is niet relevant, zo lang Wiz maar wegblijft. Gewoon niet optreden. Voor niemand. Waar dan ook. Zelfs niet op de noordpool.
Stel je aan zeg...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Geen zorgen, als Wiz Khalifa Nederland aan doet wordt het BKS/ (of misschien WOO HAH). Overigens hoort ‘diarree’ eerder op PP thuis dan op BKS, maar daar kan ik bij Wiz Khalifa nog niet over oordelen.

Is het geen LL naam?

 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik zie het niet gebeuren maar New Order als afsluiter op 3FM op de RHCP dag lijkt me leuk!

Wat betreft de programmering valt me op dat er hier nog steeds veel wordt gekeken naar rock/metal festivals zoals Download, Novarock etc.
Dat is niet reëel denk ik.
Vergeet niet dat er doorgaans op PP naast goeie/acceptabele headliners heel veel 3FM meuk en NL hits staan. Check de 3FM playlist,
en je komt een heel eind in een voorspelling.


 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Waarom vind je dat ongepast Dennis, wil je zeggen dat Pinkpop nou een betere line-up heeft dan BKS, Werchter etc? Diarree is misschien overdreven maar zelfs in de uitstekende line-up van 2014 zaten nog veel onzinnamen, daar heb je mee te dealen als je naar een groot mainstream festival gaat.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
http://friendly-fire.nl/international-roster
Friendly Fire verzorgt de line-up voor BKS ?
Als het dat niet wordt geef ik WOO HAH een grotere kans dan Pinkpop.

Yelawolf had ik nog wel graag op PP gezien maar denk dat dat niet gaat lukken :-(
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Laten we niet de discussie weer gaan voeren over welk festival een betere line-up heeft. Het is allemaal smaak. BKS is bijvoorbeeld niks voor mij, PP dus wel meer. LL vond ik vroeger erg leuk voordat het zo pretentieus werd. Dus er zijn overal wel verschillen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Loveless wrote:
Thomas wrote:
Paul McCartney…?!

http://festileaks.com/2015/11/paul-mccartney-in-europa-tijdens-festivalseizoen-2016/


Sorry, maar omdat hij een fundraiser doet in Juni is het ineens zo dat hij festivals kan gaan doen? Ik vind het nogal een apart artikel. Die man is regelmatig bezig voor goede doelen, dus dat hij zoiets als dit doet is niet erg gek. Wel gek is dat je meteen aanneemt dat hij wel wat gaat doen dit festivalseizoen.


Dus gedurende 60 pagina’s eindeloos herhalen of het Coldplay of Pearl Jam gaat worden waarvan nog helemaal niks bekend is mag wel, maar dit even delen mag niet?
Pinkpop heeft al 2 keer geprobeerd hem te boeken, wat 2 keer mislukt is… Als hij in de buurt is, is het dus zeker een optie.
Hier heeft Thomas wel een punt ja...
Sir Macca is niet iemand die grossiert met optredens, een komst (terug) in Europa is een zeldzaamheid.
Dus, ik neem hem wel mee in mijn lijstje voor de laatste spot.
En idd, eerder misgelopen door Bonnaroo en dit jaar was hij net vertrokken, na de val van Grohl dus dat telefoontje was toen te laat.
Zijn 1e passage door Europa was Parijs laatste show 11 juni, btw 2e passage juli in Scandinavië.
Stond hij 7 en 8 juni een paar dagen voor Pinkpop 2015 in 2 Ziggo shows.
Hij was vorig jaar dus ook akelig dicht in de buurt,
25 juni, ook al is een goed doel, het is wel maar 2 weken na Pinkpop.
Iiets verder van de andere data af maar toch is de beste man dus wel relatief in de buurt.
Eens zien hoe deze ontwikkelingen verder verlopen....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Het Rockavaria gerucht van Guns n' Roses. Wat denken jullie daarvan? Als dat de 3de headliner zou zijn dan heb je echt een heavy trio headliners. Je trekt dan wel volk van mijn leeftijd, GnR is voor mij jeugdsentiment.

Ik zou het een leuke headliner vinden en het is geen 3fmdoelgroep meuk.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Het Rockavaria gerucht van Guns n’ Roses. Wat denken jullie daarvan? Als dat de 3de headliner zou zijn dan heb je echt een heavy trio headliners. Je trekt dan wel volk van mijn leeftijd, GnR is voor mij jeugdsentiment.

Ik zou het een leuke headliner vinden en het is geen 3fmdoelgroep meuk.

Nope, misschien zodra ze in originele bezetting optreden maar dat zie ik niet binnen nu en een half jaar gebeuren. Voordat daar een reünie tour is zijn wel wel een jaartje verder en die zal dan flink uitgemolken worden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.073
2.081
Bruce Springsteen heeft gisteren tijdens een liefdadigheidsevenement voor het eerst gehint naar een nieuwe tour met de E Street Band. Hij gaf namelijk 2 backstage passen weg voor de nieuwe tour.
Niet gezegd wanneer deze tour zal starten en waar die dan zal zijn maar normaal gezien is dit dan voor volgend jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken