Pinkpop 2016

T2M2O

Nieuw lid
10 nov 2015
1
0
Ik zie dat het hier nog niet duidelijk is wanneer RHCP komen, maar het volgende: "De Amerikaanse band zal de afsluitende act zijn op vrijdag 10 juni, de eerste dag van Pinkpop 2016."
staat hier: http://www.1limburg.nl/red-hot-chili-peppers-naar-pinkpop.

Lijkt me duidelijk toch?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.680
2.013
Zie Pearl Jam alleen op Pinkpop staan als Rock in Rio met het beste bod weet te komen van die drie Portugese festivals. Als het NOS Alive of Super Bock Rock wordt zal Pinkpop waarschijnlijk toch te vroeg vallen wederom.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.767
Nahh...
Weet je, ik hou het voorlopig op mijn eigen geruchten blaadje in potlood op Pearl Jam.
Coldplay staat er wel bij, ook in potlood, maar ook U2 en Bon Jovi heb ik nog lichtjes met potlood op staan.
Inmiddels hebben we een groot aantal hier besproken headliners met een dikke streep kunnen doorkruisen, waaronder Foo Fighters bijvoorbeeld.
Nieuwe speler op het veld Queen + Adam Lambert, nu al 20 mei Rock in Rio Lissabon en SwedenRock (8 t/m 11 juni)...
Waarbij SwedenRock in het zelfde weekend plaats vind als Pinkpop, behalve de laatste dag zondag de 12e.
De 12e waar we dus nog de laatste Pinkpop headliner zoeken.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Nahh…
Weet je, ik hou het voorlopig op mijn eigen geruchten blaadje in potlood op Pearl Jam.
Coldplay staat er wel bij, ook in potlood, maar ook U2 en Bon Jovi heb ik nog lichtjes met potlood op staan.
Inmiddels hebben we een groot aantal hier besproken headliners met een dikke streep kunnen doorkruisen, waaronder Foo Fighters bijvoorbeeld.
Nieuwe speler op het veld Queen + Adam Lambert, nu al 20 mei Rock in Rio Lissabon en SwedenRock (8 t/m 11 juni)…
Waarbij SwedenRock in het zelfde weekend plaats vind als Pinkpop, behalve de laatste dag zondag de 12e.
De 12e waar we dus nog de laatste Pinkpop headliner zoeken.

Florence + The Machine en Editors niet te vergeten. Als U2 en Bon Jovi er nog in mogen, dan moeten deze er zeker bij.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.767
Florence + The Machine en Editors niet te vergeten. Als U2 en Bon Jovi er nog in mogen, dan moeten deze er zeker bij.
die staan niet op mijn eigen geruchten blaadje voor mijn neus geschreven bij de mogeljke headliners ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.767
U2 mag toch ook weg?
1) Gaan geen festivals doen
2) Productie is véél te groot
3) Te duur, PP verkoopt met Rammstein en RHCP + de hype sinds 2014 toch uit
Dat kan ik uitleggen.
U2 staan net als Coldplay nog op mijn eigen geruchten blaadje om de volgende reden.
Op Pinkpop, is het zeg nooit nooit.
Het kan zomaar dat deze acts over de grenzen stadions doen, maar als Pinkpop binnen het tourschema ingeplandkan worden kan Mojo ze meteen 1 data voor dik 60.000 man aanbieden met een vast en aantrekkelijk gage eraan vast.
Kijk, ik zeg daarmee niet dat het gebeurt, ik bedoel alleen dat dat iets is waar ik in mijn achterhoofd rekening mee blijf houden.
Overal zitten nog wat grote vraagtekens aan, ik verwacht op dit moment niet dat er een kleine headliner bij komt omdat het aantal grote namen / stadion-acts dat mogelijk gaat touren een groot aantal gaat zijn.
Vandaar dat ik durf te zeggen dat Spingsteen, Florence + The Machine en Editors niet op mijn eigen geruchten blaadje staat als mogelijke headliner.
Maar, dat is uiteraard mijn eigen mening...

Er zijn nog veel headliner plekken in Europa te verdelen.
Nu komt Queen ineens in het stuk voor, wie weet wat er nog bij gaat komen.
Op Isle of Wight moeten nog headliners bij, morgenvroeg komen ze met de eerste.
Download Fr mist nog de zaterdag headliner (al delen we daar Rammstein al).
Dan is er nog Rock in Rio Lissabon, waar voor die 2 weekenden alleen Queen is aangekondigd.
Rock im Revier en Rockavaria moeten nog 2 headliners bij zetten, daar deelde we dit jaar Muse mee.
Die laatste is meest interessant, omdat we dit jaar dus Muse deelde en er nog 2 plekken over zijn.
Die 2 plekken worden niet opgevuld door RHCP want staan op RaR/RiP en ook niet door Rammstein omdat ze op HU/SO staan.
Nou wil ik daarmee niet zeggen dat dat dan een Rock-act is dat erbij komt, ik bedenk me nu dat ze vorig jaar een classic-rock act hadden met Kiss.
Ik durf wel aan om te zeggen dat ze daar eventueel Queen kunnen hebben.
De ontwikkelingen bij Rock in Rio en Rock im Revier trekken meest mijn aandacht momenteel.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
De ontwikkelingen bij Rock in Rio en Rock im Revier trekken meest mijn aandacht momenteel.

Is er al bekend wanneer die verder met namen gaan komen?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Dat kan ik uitleggen.
Overal zitten nog wat grote vraagtekens aan, ik verwacht op dit moment niet dat er een kleine headliner bij komt omdat het aantal grote namen / stadion-acts dat mogelijk gaat touren een groot aantal gaat zijn.
Vandaar dat ik durf te zeggen dat Spingsteen, Florence + The Machine en Editors niet op mijn eigen geruchten blaadje staat als mogelijke headliner.

Dus Springsteen is een kleine headliner?

Dat kan ik uitleggen.
Er zijn nog veel headliner plekken in Europa te verdelen.
Nu komt Queen ineens in het stuk voor, wie weet wat er nog bij gaat komen.
Op Isle of Wight moeten nog headliners bij, morgenvroeg komen ze met de eerste.
Download Fr mist nog de zaterdag headliner (al delen we daar Rammstein al).
Dan is er nog Rock in Rio Lissabon, waar voor die 2 weekenden alleen Queen is aangekondigd.
Rock im Revier en Rockavaria moeten nog 2 headliners bij zetten, daar deelde we dit jaar Muse mee.
Die laatste is meest interessant, omdat we dit jaar dus Muse deelde en er nog 2 plekken over zijn.
Die 2 plekken worden niet opgevuld door RHCP want staan op RaR/RiP en ook niet door Rammstein omdat ze op HU/SO staan.
Nou wil ik daarmee niet zeggen dat dat dan een Rock-act is dat erbij komt, ik bedenk me nu dat ze vorig jaar een classic-rock act hadden met Kiss.
Ik durf wel aan om te zeggen dat ze daar eventueel Queen kunnen hebben.
De ontwikkelingen bij Rock in Rio en Rock im Revier trekken meest mijn aandacht momenteel.

Waarom heb je Queen dan niet ook met potlood ingekleurd?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Thomas wrote:
U2 mag toch ook weg?
1) Gaan geen festivals doen
2) Productie is véél te groot
3) Te duur, PP verkoopt met Rammstein en RHCP + de hype sinds 2014 toch uit


Dat kan ik uitleggen.
U2 staan net als Coldplay nog op mijn eigen geruchten blaadje om de volgende reden.
Op Pinkpop, is het zeg nooit nooit.
Het kan zomaar dat deze acts over de grenzen stadions doen, maar als Pinkpop binnen het tourschema ingeplandkan worden kan Mojo ze meteen 1 data voor dik 60.000 man aanbieden met een vast en aantrekkelijk gage eraan vast.
Kijk, ik zeg daarmee niet dat het gebeurt, ik bedoel alleen dat dat iets is waar ik in mijn achterhoofd rekening mee blijf houden.
Overal zitten nog wat grote vraagtekens aan, ik verwacht op dit moment niet dat er een kleine headliner bij komt omdat het aantal grote namen / stadion-acts dat mogelijk gaat touren een groot aantal gaat zijn.
Vandaar dat ik durf te zeggen dat Spingsteen, Florence + The Machine en Editors niet op mijn eigen geruchten blaadje staat als mogelijke headliner.
Maar, dat is uiteraard mijn eigen mening…

Daar gaat t dus een beetje mis. Ik heb een beetje het idee dat jouw 'wishlist' en 'geruchtenlijstje' een beetje door elkaar lopen en hier jouw wensen voorbij komen als geruchten, of juist goede geruchten worden weggestreept en/of niet besproken omdat jij ze niet graag ziet.

F+TM (evt icm Editors) is gewoon een prima gerucht nl.
Ook nog een 'sterker' gerucht dan iets als Pearl Jam, Coldplay, U2, etc .etc. daar ze beiden al bevestigde festivaldates in het volgende seizoen hebben.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, we mogen wel concluderen dat Dennis zijn lijstje behoorlijk subjectief is ook al probeert hij het wellicht objectief te houden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.767
Jongens het is mijn persoonlijke eigen lijstje, vinden jullie het gek dat ik daar idd dingen op wegstreep die jullie wel willen zien?
En nee. Springsteen vind ik geen kleine headliner, maar een grote naam / stadion-act waarvan ik ook aangaf dat daarvan heel veel gaat touren.
Waardoor o.a. Springsteen niet op dat lijstje staat, zoals ook F+TM en Editors niet op het lijstje staat doordat ik dat Subs vind voor Pinkpop en op mijn persoonlijke lijstje op andere vakjes ingevuld zijn.
Daarnaast schreef ik dat Queen zich aan het lijstje heeft toegevoegd.
Wel een beetje blijven lezen wat ik heb geschreven...
Ik heb verwoord hier wat mijn mening is.

En jij vroeg me inderdaad gisteren:
Is dit echt wat je verwacht?
Ik denk dat het meer hopen is vanuit jouw perspectief.
Ja correct. Maar toen had ik idd het gerucht van vannacht over Pearl Jam mogelijk naar Amsterdam nog niet gezien hé!
Verder blijf ik bij mijn mening: "Ik blijf nog altijd bij de gedachte dat Coldplay minder festivals en voornamelijk stadions gaat doen, Pearl Jam verwacht ik wel op festivals in mei/juni/juli en Editors zullen wel her en der verschijnen."
Daarbij heb ik geen uitspraak gedaan dat ik 100% Pearl Jam verwacht omdat ik daar heel erg op hoop.
Natuurlijk zou ik dat mooi vinden, want we hopen allemaal op één van onze favorieten op een festival waar we naar toe willen.

Laten we dus gewoon de act waarvan je denkt dat die komt volgen en de geruchten met elkaar delen hier.
Het roepen van 'die komt wel' en 'die komt niet' of 'kut' zijn voor mij geen beredenering ter discussie.
Voorbeeld, als ik dus lees dat Coldplay voornamelijk geen festivals gaat doen en ik lees dat er 1 miljoen dollar biedingen van festivals lopen voor Pearl Jam, dan is dat voor mij een inbreng op het forum om mijn beredenering te ondersteunen.

Misschien zijn mijn teksten niet altijd even duidelijk opgeschreven...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, want zoals jij het schreef schaarde je Bruce Springsteen juist niet onder de grote acts, verder waardeer ik je inbreng hier heel erg hoor, ik zat je maar een beetje te stangen ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.767
IOW komt vandaag al, in PP weekend weer.
So... sliiight change of plan. We're moving the first Official Isle of Wight Festival headliner announcement forward to 5PM TODAY!
Listen >> http://absrad.io/A6lP2p
#BeThere
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.767
Juist, zitten we weer terug zonder Queen dan...
Blijft een mysterie headliner dan?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Juist, zitten we weer terug zonder Queen dan…
Blijft een mysterie headliner dan?

When you have eliminated the impossible, whatever remains,however improbable, must be the truth.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken