Pinkpop 2016

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Rolo wrote:
Jan Smeets is volgens mij al vaker gezien bij Rowwen Heze, denk niet dat dit per se iets betekend.

Of hij wou even kijken hoe Blof speelde, misschien vind hij het wat voor Pinkpop
1f608.png
Laten we hopen van niet

opzicht was het goed wat ze speelde. maar het is niet een act voor in een zuipende feestent waar net normaal had gespeelt.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
Q+AL is een briljante show, vorig jaar in de Ziggodome gezien. En een heel veld van pak en beet 60000 man dat Bohemian Rhapsody zingt is ook gewoon geweldig. Overigens had ik ooit ergens gehoord dat Queen een keer is geboekt voor Pinkpop, maar dat dat toen uiteindelijk nog afketste.

En het zou gewoon iets nieuws zijn, ik had er nog niet over nagedacht maar ik zou het een briljante boeking vinden!!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.685
841
Q+AL is een briljante show, vorig jaar in de Ziggodome gezien. En een heel veld van pak en beet 60000 man dat Bohemian Rhapsody zingt is ook gewoon geweldig. Overigens had ik ooit ergens gehoord dat Queen een keer is geboekt voor Pinkpop, maar dat dat toen uiteindelijk nog afketste.

En het zou gewoon iets nieuws zijn, ik had er nog niet over nagedacht maar ik zou het een briljante boeking vinden!!

Queen+AL zouden perfect de rol van Robbie Williams van vorig jaar kunnen overnemen
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Dacht ik ook, eventueel Deftones zou mooi zijn.

Dat zou inderdaad leuk zijn. Nu even kijken waar DLFR mee gaat komen morgen. Wel een zooi klagers op dat forum daar, vinden de subs te licht. Nog een paar namen van RAR erbij (BFMV, BMTH en vooruit Major Lazer) en het ziet er dan al beter uit als vorig jaar
simple-smile.png

En terecht natuurlijk. Kom op, Korn, Deftones... Prima actjes voor einde vd middag / begin vd avond. Maar geen Download subheads.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Queen+AL zouden perfect de rol van Robbie Williams van vorig jaar kunnen overnemen

Ik zet mijn geld in op Coldplay, vooral met het nieuwe album in aankomst.

Wel grappig eigenlijk, vorig jaar hielden we eigenlijk niet echt rekening met Robbie Williams, een enkeling misschien.
Was wel een verrassende aankondiging.
Nu, dit jaar verwacht niemand denk ik Queen.
Uitgaande van het Pinkpop Voorspel-spel, is in de top 5 aangemelde bands nr 1 Rammstein, nr 2 RHCP
er onder gaat 62 procent voor Coldplay op 3, op 4 slechts 37 procent voor Pearl Jam en op spot 5 denken de forumleden dat Editors met 31 procent de 3de headliner zal worden.
Ik blijf nog altijd bij de gedachte dat Coldplay minder festivals en voornamelijk stadions gaat doen, Pearl Jam verwacht ik wel op festivals in mei/juni/juli en Editors zullen wel her en der verschijnen.
 

Sav

Playlistbediener
12 okt 2014
29
0
Sav wrote:
maetrik wrote:
Sav wrote:
Voor de geïnteresseerden, gister heb ik gefilmd dat Dave zich verontschuldigde voor Pinkpop en ook bevestigde hij nog een keer dat ze een break nemen na deze tour: https://www.youtube.com/watch?v=Pbj4OtR9Ai8


Holy shit, ik sta 2 meter naast je haha. What are the odds!


Serieus? Van al die 17.000 man, verzin je ook niet haha.


Jeetje man ik stond ook redelijk dichtbij jullie beide! https://instagram.com/p/9zgW8qwPYx/?taken-by=jackparkeratl

Iedereen van Festileaks stond aan dezelfde kant van het podium zo te zien haha.


Tevens zou ik Korn wel willen zien, ze speelden toen in de Oosterpoort maar ik vond 40€ net iets teveel. Ook Alanis Morissette mag Jagged Little Pill wel integraal gaan spelen van mij. :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Alanis Morissette integraal Jagged little pill lijkt me briljant. Zelfde spot als Ed in 2014.

Queen en AL heb ik in de Ziggo gezien. Kijk Freddie kun je niet vervangen maar theatraal en vocaal is hij wel the best next thing.

Het hele veld dat WE WILL ROCK YOU zingt en klapt lijkt me geweldig.

Het zou idd echt een boeking outside the box zijn en een echt briljant idee. Het is rock, pop, theater, iedereen kent wel een paar Queen nummers of kan de refreinen meebleeren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.073
2.082
Is er nieuws dat Alanis met dat op album op tournee gaat??? Dan mag ze komen wat mij betreft.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Is er nieuws dat Alanis met dat op album op tournee gaat??? Dan mag ze komen wat mij betreft.

nog niet
het ging mij meer over de 'toevallige'combinatie dat het album 20 jaar oud is, gisteren avond een special was op Cultura met Alanis op Pinkpop, van daar vroeg ik me af wat er hierzo van gedacht zal worden...
Meer niet.
Maar, van haar zoon mocht ze in 2012 ;)
http://www.nu.nl/muziek/2895635/zoon-motiveert-alanis-morissette-blijven-optreden.html
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
PJ wrote:
Is er nieuws dat Alanis met dat op album op tournee gaat??? Dan mag ze komen wat mij betreft.


nog niet
het ging mij meer over de ‘toevallige’combinatie dat het album 20 jaar oud is, gisteren avond een special was op Cultura met Alanis op Pinkpop, van daar vroeg ik me af wat er hierzo van gedacht zal worden…
Meer niet.
Maar, van haar zoon mocht ze in 2012
1f609.png

http://www.nu.nl/muziek/2895635/zoon-motiveert-alanis-morissette-blijven-optreden.html

Voor mijn gevoel zal ze eerder op Bospop verschijnen. Of misschien Pinkpop Classic.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Is dit echt wat je verwacht?
Ik denk dat het meer hopen is vanuit jouw perspectief.

Wat verwacht jij Thomas? Ik zeg nog steeds Coldplay. Queen en AL zou ik steunen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Is dit echt wat je verwacht?
Ik denk dat het meer hopen is vanuit jouw perspectief.

Wat verwacht jij Thomas? Ik zeg nog steeds Coldplay. Queen en AL zou ik steunen.

De meeste bronnen (inclusief interviews met de band zelf) lijken me toch eerder te wijzen op een stadiontour van Coldplay, met enkel Glastonbury als uitzondering. Zullen wel Malieveld of Arena doen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
De meeste bronnen (inclusief interviews met de band zelf) lijken me toch eerder te wijzen op een stadiontour van Coldplay, met enkel Glastonbury als uitzondering. Zullen wel Malieveld of Arena doen.

Als Chris zijn goedkeuring moet uitspreken over posters dan denk ik dat ze dan festivalposters bedoelen. Zo werd het in ieder geval in het interview aangegeven. Als Glastonbury met de mededeling komt dan zal de rest van de tour denk ik snel volgen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.520
4.851
De meeste bronnen (inclusief interviews met de band zelf) lijken me toch eerder te wijzen op een stadiontour van Coldplay, met enkel Glastonbury als uitzondering. Zullen wel Malieveld of Arena doen.

Als Chris zijn goedkeuring moet uitspreken over posters dan denk ik dat ze dan festivalposters bedoelen. Zo werd het in ieder geval in het interview aangegeven. Als Glastonbury met de mededeling komt dan zal de rest van de tour denk ik snel volgen.

Voor posters van festivals valt er toch weinig te keuren? Ieder festival heeft zijn eigen huisstijl. Dan gaat het hoogstens er om hoe groot de bandnaam wordt afgedrukt. Iets wat door hun management zal worden afgehandeld. Juist bij eigen concerten hebben ze hun eigen stijl, die door de band zelf goedgekeurd moeten worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken