Pinkpop 2016

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.520
4.851
Juist, zitten we weer terug zonder Queen dan…
Blijft een mysterie headliner dan?

When you have eliminated the impossible, whatever remains,however improbable, must be the truth.

Krezip it is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.766
Juist, zitten we weer terug zonder Queen dan…
Blijft een mysterie headliner dan?

When you have eliminated the impossible, whatever remains,however improbable, must be the truth.
"It was easier to know it than to explain why I know it. If you were asked to prove that two and two made four, you might find some difficulty, and yet you are quite sure of the fact."
"Eliminate all other factors, and the one which remains must be the truth."
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.073
2.081
Ik gok dat de laatste headliner PP komt uit het rijtje: Pearl Jam Coldplay Editors Springsteen of Snow Patrol.
Ik denk zomaar dat het een headliner van formaat is welke nog geen tourdata hebben bekend gemaakt en dan waarschijnlijk meteen een groot deel van hun tour op dezelfde dag bekend zal gaan maken.
Als grote outsider wilde ik eigenlijk Queen noteren maar die vlieger gat dus niet op....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
“It was easier to know it than to explain why I know it. If you were asked to prove that two and two made four, you might find some difficulty, and yet you are quite sure of the fact.”
“Eliminate all other factors, and the one which remains must be the truth.”

No shit Sherlock! :p
 

DaveM

Playlistbediener
30 okt 2015
7
0
Even een vraagje ben pas sinds kort ook actief hier, wat denken jullie over de mogelijkheid van Skunk Anansie (nieuw album en uitverkochte show) en Garbage? Lijken me beide erg goed voor een mooie spot aan het begin van de avond.. Any thoughts?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.073
2.081
Even een vraagje ben pas sinds kort ook actief hier, wat denken jullie over de mogelijkheid van Skunk Anansie (nieuw album en uitverkochte show) en Garbage? Lijken me beide erg goed voor een mooie spot aan het begin van de avond.. Any thoughts?

Geen idee eigenlijk, lijkt me meer een beetje vergane glorie en ik zou er niet van staan kijken dat PP die 2 helemaal links laat liggen. Aan de andere kant zou je ze ook een spot kunnen geven aan het eind van de middag/begin van de avond... Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Misschien ondertussen meer iets voor bospop??
En voor zover iemand nog gedacht had aan The Cure. Deze zijn op tour door Amerika tot eind juni....Stonden een paar jaar geleden volgens mij nog op PP.
http://www.rollingstone.com/music/news/the-cure-plot-2016-north-american-tour-20151110
 

DaveM

Playlistbediener
30 okt 2015
7
0
@PJ daar zit wel wat in natuurlijk! Misschien wel Bospop maar als ik mag kiezen tussen de 3FM one hit wonders en deze bands dan toch liever deze twee om de avond mee in te luiden...
Skin en Shirley maken er toch altijd nog wel een feestje van ;)
Verder mogen van nog Nightwish, Korn en Biffy Clyro komen vanuit Download UK en Download Fr
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.073
2.081
Ik heb zowel Skunk als Garbage al gezien en dat was zeker geen straf dus van mij mogen ze wel komen hoor alleen ben ik bang dat deze bands niet echt meer iets zijn voor PP. Maar met een nieuwe plaat en misschien een single die goed loopt, waarom dan ook niet?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.766
Pauw toegevoegd aan Noorderslag, lijkt mij een mooi 3FM-bandje voor aankomend jaar in Brand-stage.
We zagen daar ook al aangekondigd The Brahms, Lucas Hamming, DeWolff en oa Town of Saints, die imo ook aanspraak maken als 3FM-inbreng-bandje.

Verder ook een interview met Trommelen van MOJO, misschien halen we daar in januari info over de line-up voor Pinkpop uit. Vorig jaar haalde we uit het 3voor12 interview met Mojo-boeker Maurice Spijker de mogelijke komst van Avicii...
‘Keynote interview Rob Trommelen’ (Mojo, NL) Trommelen will be inteviewed by music veteran Willem Venema about the current state of the Dutch live industry, clubs, venues, festivals and bands.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Pauw toegevoegd aan Noorderslag, lijkt mij een mooi 3FM-bandje voor aankomend jaar in Brand-stage.
We zagen daar ook al aangekondigd The Brahms, Lucas Hamming, DeWolff en oa Town of Saints, die imo ook aanspraak maken als 3FM-inbreng-bandje.

Lucas Hamming lijkt me wel een zekerheidje voor Pinkpop dit jaar. Eerder ook al gehint in een gesprek met Giel. Stond al op mijn lijst genoteerd op Facebook.
Pauw schat ik als 3FM-bandje wel in als kanshebber. En ook Haevn zou met niet verbazen (wellicht op stage 4).
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.350
928
LucR wrote:
Queen + Adam Lambert speelt zondag 12 juni op Isle of Wight Festival


Uitgesloten voor Pinkpop dus.

Misschien heb ik het bericht gemist, maar ik heb nergens gelezen dat de Peppers definitief vrijdag 10 juni spelen, behalve in een bericht van 1limburg.nl op de dag van de bekendmaking (toen Buro Pinkpop later die dag aangaf dat de dag nog onbekend was).
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Volgens mij is die site vaak aardig op de hoogte van Pinkpop en dus zullen ze wel gelijk hebben, maar het is niet officieel bevestigd nee.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.766
Volgens mij is die site vaak aardig op de hoogte van Pinkpop en dus zullen ze wel gelijk hebben, maar het is niet officieel bevestigd nee.
ja, precies.
tevens uitgaande van de volgorde op de site van Peppers zelf spelen ze eerst Pinkpop en er na NovaRock, wat ook zal duiden op de 10e juni in dat geval.
daarnaast, maar niet zeker of dat eenduidige info is, staan RHCP links van Rammstein op de site, waardoor je kan denken eerst RHCP en de dag er na Rammstein.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.766
Van de namen van Roskilde zijn imo Foals, New Order, Wiz Khalifa, Bring Me The Horizon meest interessant.
Eens zien wat hiervan verder uitwaaiert over Europa, BMTH hadden we al vaker voorbij laten komen hier en lijkt lang nog niet zo gek als ze zouden komen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Van de namen van Roskilde zijn imo Foals, New Order, Wiz Khalifa, Bring Me The Horizon meest interessant.
Eens zien wat hiervan verder uitwaaiert over Europa, BMTH hadden we al vaker voorbij laten komen hier en lijkt lang nog niet zo gek als ze zouden komen.

Wiz Khalifa...dat is live echte diarree. Daarbij vergeleken klinken de RHCP als Metallica live. Pleur die lekker richting Werchter
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Van de namen van Roskilde zijn imo Foals, New Order, Wiz Khalifa, Bring Me The Horizon meest interessant.
Eens zien wat hiervan verder uitwaaiert over Europa, BMTH hadden we al vaker voorbij laten komen hier en lijkt lang nog niet zo gek als ze zouden komen.

Wiz Khalifa…dat is live echte diarree. Daarbij vergeleken klinken de RHCP als Metallica live. Pleur die lekker richting Werchter

Sinds wanneer is Werchter een Nederlands festival?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
De huidige 3FM-baas is nu ook directeur van MOJO.
Ik vrees dat dit voor Pinkpop weer hele slechte boekingen gaat opleveren uit het straatje Causes, Afterpartees, Sheppard
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken