Pinkpop 2016

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.880
9.835
Vreemd om te zien dat mensen kennelijk nog zo warm lopen voor Guns 'n Roses... Zeker nadat zowat iedereen weet dat Axl Rose een heel slechte live frontman geworden is, naar het belachelijke toe. Dat er dan toevallig een Slash of een andere bekwame gitrarist naast staat te pingelen zal niks aan het optreden veranderen, toch? Ik vind dit meer een bospop achtige band eigenlijk... (niet qua grootte, maar vooral qua 'genre band').

Als je eens wil lachen: https://www.youtube.com/watch?v=I0S-9wZWE2E

Laat die clown gewoon wegblijven denk ik dan.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Vreemd om te zien dat mensen kennelijk nog zo warm lopen voor Guns ‘n Roses… Zeker nadat zowat iedereen weet dat Axl Rose een heel slechte live frontman geworden is, naar het belachelijke toe. Dat er dan toevallig een Slash of een andere bekwame gitrarist naast staat te pingelen zal niks aan het optreden veranderen, toch? Ik vind dit meer een bospop achtige band eigenlijk… (niet qua grootte, maar vooral qua ‘genre band’).
Is ook zo, maar laten we wel zijn; Slash + Axl weer op één podium trekt wss wel gewoon 40k+ man, dus daarom is het interessant. Zeker voor een festival als Pinkpop ook, wat gewoon haalt wat er beschikbaar is en de tickets doet verkopen. Ze zullen heus wel intrinsiek wensen dat ze een mooie lineup hebben met een wat hardere act, een poppy act, en misschien nog iets een tikke alternatiever en/of klassieker. Maar goed, dat is niet altijd haalbaar, en Pinkpop is gewoon een groot mainstream festival wat daarom een aantal stadionacts nodig heeft. En hoe dan ook; GNR is er wel eentje. Want als ze puur voor kwaliteit zouden gaan dan zou bv. RHCP er ook niet staan, die hebben nou ook niet bepaald de beste live-reputatie.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Maar laten we wel zijn, dit is alweer stukken minder interessant dan de ‘classic GNR’, dit wordt alweer water bij de wijn doen en half oud / half nieuw. Je zou toch zeggen dat ze met de hele verzameling oud leden wel een bandje kunnen vullen. Niks tegen Frank Ferrer of Richard Fortus, maar dat heeft gewoon niet de aantrekkingskracht van een Steve Adler of anders Matt Sorum, Izzy Stradlin, los van het feit welke nou de betere muzikanten zijn.

Met Axl, Slash en Duff heb je natuurlijk wel de 3 belangrijkste leden erbij. Liever een GnR zonder originele drummer en 2de gitarist dan een Queen zonder Freddy Mercury.

Vreemd om te zien dat mensen kennelijk nog zo warm lopen voor Guns ‘n Roses… Zeker nadat zowat iedereen weet dat Axl Rose een heel slechte live frontman geworden is, naar het belachelijke toe. Dat er dan toevallig een Slash of een andere bekwame gitrarist naast staat te pingelen zal niks aan het optreden veranderen, toch? Ik vind dit meer een bospop achtige band eigenlijk… (niet qua grootte, maar vooral qua ‘genre band’).

Als je eens wil lachen: https://www.youtube.com/watch?v=I0S-9wZWE2E

Laat die clown gewoon wegblijven denk ik dan.

Denk dat het echt gewoon van dag tot dag afhangt. In andere filmpjes vind ik het juist totaal niet zo erg als men hier beweert, en de recensies van Graspop 2006/2012 zeggen ook dat Axl in bloedvorm was. Uiteraard zal hij niet meer dezelfde stem hebben als 20 jaar geleden, maar dat is toch logisch? Ozzy Osbourne en Anthony Kiedis klinken ook rampzalig, en toch gaan die straks voor uitverkochte weides spelen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.880
9.835
Denk dat het echt gewoon van dag tot dag afhangt. In andere filmpjes vind ik het juist totaal niet zo erg als men hier beweert, en de recensies van Graspop 2006/2012 zeggen ook dat Axl in bloedvorm was. Uiteraard zal hij niet meer dezelfde stem hebben als 20 jaar geleden, maar dat is toch logisch? Ozzy Osbourne en Anthony Kiedis klinken ook rampzalig, en toch gaan die straks voor uitverkochte weides spelen.
Een grote band zal inderdaad altijd verkopen, maar ik doelde ook vooral op de extreme hypen (bij het publiek) er rond. Alsof het met Slash erbij concert technisch ineens zoveel anders zal zijn...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Maar laten we wel zijn, dit is alweer stukken minder interessant dan de ‘classic GNR’, dit wordt alweer water bij de wijn doen en half oud / half nieuw. Je zou toch zeggen dat ze met de hele verzameling oud leden wel een bandje kunnen vullen. Niks tegen Frank Ferrer of Richard Fortus, maar dat heeft gewoon niet de aantrekkingskracht van een Steve Adler of anders Matt Sorum, Izzy Stradlin, los van het feit welke nou de betere muzikanten zijn.


Met Axl, Slash en Duff heb je natuurlijk wel de 3 belangrijkste leden erbij. Liever een GnR zonder originele drummer en 2de gitarist dan een Queen zonder Freddy Mercury.

mattman wrote:
Vreemd om te zien dat mensen kennelijk nog zo warm lopen voor Guns ‘n Roses… Zeker nadat zowat iedereen weet dat Axl Rose een heel slechte live frontman geworden is, naar het belachelijke toe. Dat er dan toevallig een Slash of een andere bekwame gitrarist naast staat te pingelen zal niks aan het optreden veranderen, toch? Ik vind dit meer een bospop achtige band eigenlijk… (niet qua grootte, maar vooral qua ‘genre band’).

Als je eens wil lachen: https://www.youtube.com/watch?v=I0S-9wZWE2E

Laat die clown gewoon wegblijven denk ik dan.


Denk dat het echt gewoon van dag tot dag afhangt. In andere filmpjes vind ik het juist totaal niet zo erg als men hier beweert, en de recensies van Graspop 2006/2012 zeggen ook dat Axl in bloedvorm was. Uiteraard zal hij niet meer dezelfde stem hebben als 20 jaar geleden, maar dat is toch logisch? Ozzy Osbourne en Anthony Kiedis klinken ook rampzalig, en toch gaan die straks voor uitverkochte weides spelen.

Ik schrok wel op die Appetite for Democracy DVD, van hun laatste residency in Vegas, daar vond ik hem niet zo bijzonder. Graspop 2006 voor zover ik het voor de geest kan halen was best okee. Het zou denk ik al heel wat schelen als hij gewoon eens 20 - 30kg afvalt.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik hoop op Taylor Swift als laatste headliner. Zie je t al voor je, hele veld breakup songs zingen? Das toch veel mooier dan iedereen die Wie Will Rock You zingt :p

Of Bad Blood, lekker iedereen verkleden als superhelden, topshow word t dan!
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Ik hoop op Taylor Swift als laatste headliner. Zie je t al voor je, hele veld breakup songs zingen? Das toch veel mooier dan iedereen die Wie Will Rock You zingt
1f61b.png


Of Bad Blood, lekker iedereen verkleden als superhelden, topshow word t dan!

Nee.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
http://www.nu.nl/media/4164057/marco-borsato-stopt-als-coach-bij-the-voice-of-holland.html

"En voor volgend jaar staan er nog een aantal dingen op m'n bucketlist. Ik moet nog voor Warchild weg, ik wil graag fotograferen en ik wil een aantal festivals doen. Ik moet daar een keer tijd voor vrijmaken."

Yeah Marco Borsato op Pinkpop.
Geintje natuurlijk :p
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Ik heb dat interview live gehoord en hij zei dat inderdaad.
Ik moest ook gelijk aan Pinkpop denken, ik bedoel, het is absoluut niet mijn muziek, maar ik denk dat je er ,met name voor die zondag, toch aardig wat kaarten mee weg zet
 

MyMusic

Playlistbediener
1 dec 2014
36
0
Kereltje wrote:
Loveless wrote:
Maar laten we wel zijn, dit is alweer stukken minder interessant dan de ‘classic GNR’, dit wordt alweer water bij de wijn doen en half oud / half nieuw. Je zou toch zeggen dat ze met de hele verzameling oud leden wel een bandje kunnen vullen. Niks tegen Frank Ferrer of Richard Fortus, maar dat heeft gewoon niet de aantrekkingskracht van een Steve Adler of anders Matt Sorum, Izzy Stradlin, los van het feit welke nou de betere muzikanten zijn.


Met Axl, Slash en Duff heb je natuurlijk wel de 3 belangrijkste leden erbij. Liever een GnR zonder originele drummer en 2de gitarist dan een Queen zonder Freddy Mercury.

mattman wrote:
Vreemd om te zien dat mensen kennelijk nog zo warm lopen voor Guns ‘n Roses… Zeker nadat zowat iedereen weet dat Axl Rose een heel slechte live frontman geworden is, naar het belachelijke toe. Dat er dan toevallig een Slash of een andere bekwame gitrarist naast staat te pingelen zal niks aan het optreden veranderen, toch? Ik vind dit meer een bospop achtige band eigenlijk… (niet qua grootte, maar vooral qua ‘genre band’).

Als je eens wil lachen: https://www.youtube.com/watch?v=I0S-9wZWE2E

Laat die clown gewoon wegblijven denk ik dan.


Denk dat het echt gewoon van dag tot dag afhangt. In andere filmpjes vind ik het juist totaal niet zo erg als men hier beweert, en de recensies van Graspop 2006/2012 zeggen ook dat Axl in bloedvorm was. Uiteraard zal hij niet meer dezelfde stem hebben als 20 jaar geleden, maar dat is toch logisch? Ozzy Osbourne en Anthony Kiedis klinken ook rampzalig, en toch gaan die straks voor uitverkochte weides spelen.


Ik schrok wel op die Appetite for Democracy DVD, van hun laatste residency in Vegas, daar vond ik hem niet zo bijzonder. Graspop 2006 voor zover ik het voor de geest kan halen was best okee. Het zou denk ik al heel wat schelen als hij gewoon eens 20 – 30kg afvalt.

Ach met 4/6 van de UYI line-up...Axl, Slash, Duff, Dizzy Reed, is het toch wel prima. Als dit in het nieuws komt wordt het een run op kaarten die zijn weerga niet kent., ben ik bang. Axl's stem verschilt echt per nummer, Live and Let Die op die Appetite For Democracy DVD klinkt nog steeds goed hoor.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Denk eerder Appelpop, Paaspop, ZAND, Concert at Sea, Indian Summer, dat werk…

Ik denk ook dat hij dat bedoelde, maar laat ik het zo zeggen, ik hoop dat Jan het niet gehoord heeft

Btw, ik zit nu Halestorm te luisteren, dat zou een prima boeking zijn voor Pinkpop mijn inziens
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Kereltje wrote:
Loveless wrote:
Maar laten we wel zijn, dit is alweer stukken minder interessant dan de ‘classic GNR’, dit wordt alweer water bij de wijn doen en half oud / half nieuw. Je zou toch zeggen dat ze met de hele verzameling oud leden wel een bandje kunnen vullen. Niks tegen Frank Ferrer of Richard Fortus, maar dat heeft gewoon niet de aantrekkingskracht van een Steve Adler of anders Matt Sorum, Izzy Stradlin, los van het feit welke nou de betere muzikanten zijn.


Met Axl, Slash en Duff heb je natuurlijk wel de 3 belangrijkste leden erbij. Liever een GnR zonder originele drummer en 2de gitarist dan een Queen zonder Freddy Mercury.

mattman wrote:
Vreemd om te zien dat mensen kennelijk nog zo warm lopen voor Guns ‘n Roses… Zeker nadat zowat iedereen weet dat Axl Rose een heel slechte live frontman geworden is, naar het belachelijke toe. Dat er dan toevallig een Slash of een andere bekwame gitrarist naast staat te pingelen zal niks aan het optreden veranderen, toch? Ik vind dit meer een bospop achtige band eigenlijk… (niet qua grootte, maar vooral qua ‘genre band’).

Als je eens wil lachen: https://www.youtube.com/watch?v=I0S-9wZWE2E

Laat die clown gewoon wegblijven denk ik dan.


Denk dat het echt gewoon van dag tot dag afhangt. In andere filmpjes vind ik het juist totaal niet zo erg als men hier beweert, en de recensies van Graspop 2006/2012 zeggen ook dat Axl in bloedvorm was. Uiteraard zal hij niet meer dezelfde stem hebben als 20 jaar geleden, maar dat is toch logisch? Ozzy Osbourne en Anthony Kiedis klinken ook rampzalig, en toch gaan die straks voor uitverkochte weides spelen.


Ik schrok wel op die Appetite for Democracy DVD, van hun laatste residency in Vegas, daar vond ik hem niet zo bijzonder. Graspop 2006 voor zover ik het voor de geest kan halen was best okee. Het zou denk ik al heel wat schelen als hij gewoon eens 20 – 30kg afvalt.


Ach met 4/6 van de UYI line-up…Axl, Slash, Duff, Dizzy Reed, is het toch wel prima. Als dit in het nieuws komt wordt het een run op kaarten die zijn weerga niet kent., ben ik bang. Axl’s stem verschilt echt per nummer, Live and Let Die op die Appetite For Democracy DVD klinkt nog steeds goed hoor.

Het is niet allemaal kommer en kwel, maar 2/3e van de originele line-up icm Axl die niet 2 uur meer top kan zingen... Ik zou me als festivalorganisator toch wel even achter de oren krabben als daar 1,5mio voor moet worden neergeteld, zeker gezien hun verdere reputatie. Maar je hebt gelijk hoor, Axl en Slash samen doet die kaartjes wel verkopen, de rest is mooi meegenomen maar eigenlijk bijzaak, hoe lullig ook voor ze.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Denk eerder Appelpop, Paaspop, ZAND, Concert at Sea, Indian Summer, dat werk…


Ik denk ook dat hij dat bedoelde, maar laat ik het zo zeggen, ik hoop dat Jan het niet gehoord heeft

Btw, ik zit nu Halestorm te luisteren, dat zou een prima boeking zijn voor Pinkpop mijn inziens

Zeker, leuk bandje, touren veel, kan makkelijk op een stevigere dag, en toch nog toegankelijk genoeg voor het verdere PP-publiek.
Oh en Lzzy :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
http://www.nu.nl/media/4164057/marco-borsato-stopt-als-coach-bij-the-voice-of-holland.html

“En voor volgend jaar staan er nog een aantal dingen op m’n bucketlist. Ik moet nog voor Warchild weg, ik wil graag fotograferen en ik wil een aantal festivals doen. Ik moet daar een keer tijd voor vrijmaken.”

Yeah Marco Borsato op Pinkpop.
Geintje natuurlijk :p

Loveless wrote:
Denk eerder Appelpop, Paaspop, ZAND, Concert at Sea, Indian Summer, dat werk…


Ik denk ook dat hij dat bedoelde, maar laat ik het zo zeggen, ik hoop dat Jan het niet gehoord heeft

Btw, ik zit nu Halestorm te luisteren, dat zou een prima boeking zijn voor Pinkpop mijn inziens

- 11 uitverkocht ZiggoDome voor Symphonica....
- Iedereen kan wel iets meezingen.
- Iets anders als 100ste keer Jeugd van Tegenwoordig of Opposites of nog eens een Gers.
- Voorgaande shows in Zuid-Limburg van Borsato vielen onder productie Buro Pinkpop.
Ik vind Pinkpop dan niet eens zo'n gekke gedachte.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Dat bedoel ik dus Dennis.
Of die huisvrouwen nou meezingen met Robbie of met Marco maakt niks uit. ;)
Als ze maar naar Pinkpop gaan en betalen.
En eerlijk is eerlijk, tekstueel gezien beter dan ene gers pardoel. wie?
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Mooi om die reacties te lezen, op een geintje.
Maar zijn absoluut nog geen gekke beredenaties zoals hier genoemd. En qua Nederlandse grootheid verdient hij wel zo'n podium. Kan Marco best wel hebben op de radio, maar zou er niet van warm lopen op Pinkpop. Maar als er niks goeds tegenover staat zou ik waarschijnlijk ook nog meezingen ja.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Btw, ik zit nu Halestorm te luisteren, dat zou een prima boeking zijn voor Pinkpop mijn inziens

Halestorm..Eindelijk meer fans:p Ben alleen benieuwd of ze een festival aandoen in Nederland.. Ze zijn dit jaar in de zomer in bij Munsterrock ( of iets dergelijks) geweest en ze hebben een show gegeven in 013. In februari komen ze opnieuw terug in en geven ze een concert in Tivoli. Dus ik denk dat de kans kleiner is imo. Maar zou wel goed kunnen vanwege hun nieuwe album
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken