Loveless wrote:
Kereltje wrote:
Loveless wrote:
Maar laten we wel zijn, dit is alweer stukken minder interessant dan de ‘classic GNR’, dit wordt alweer water bij de wijn doen en half oud / half nieuw. Je zou toch zeggen dat ze met de hele verzameling oud leden wel een bandje kunnen vullen. Niks tegen Frank Ferrer of Richard Fortus, maar dat heeft gewoon niet de aantrekkingskracht van een Steve Adler of anders Matt Sorum, Izzy Stradlin, los van het feit welke nou de betere muzikanten zijn.
Met Axl, Slash en Duff heb je natuurlijk wel de 3 belangrijkste leden erbij. Liever een GnR zonder originele drummer en 2de gitarist dan een Queen zonder Freddy Mercury.
mattman wrote:
Vreemd om te zien dat mensen kennelijk nog zo warm lopen voor Guns ‘n Roses… Zeker nadat zowat iedereen weet dat Axl Rose een heel slechte live frontman geworden is, naar het belachelijke toe. Dat er dan toevallig een Slash of een andere bekwame gitrarist naast staat te pingelen zal niks aan het optreden veranderen, toch? Ik vind dit meer een bospop achtige band eigenlijk… (niet qua grootte, maar vooral qua ‘genre band’).
Als je eens wil lachen:
https://www.youtube.com/watch?v=I0S-9wZWE2E
Laat die clown gewoon wegblijven denk ik dan.
Denk dat het echt gewoon van dag tot dag afhangt. In andere filmpjes vind ik het juist totaal niet zo erg als men hier beweert, en de recensies van Graspop 2006/2012 zeggen ook dat Axl in bloedvorm was. Uiteraard zal hij niet meer dezelfde stem hebben als 20 jaar geleden, maar dat is toch logisch? Ozzy Osbourne en Anthony Kiedis klinken ook rampzalig, en toch gaan die straks voor uitverkochte weides spelen.
Ik schrok wel op die Appetite for Democracy DVD, van hun laatste residency in Vegas, daar vond ik hem niet zo bijzonder. Graspop 2006 voor zover ik het voor de geest kan halen was best okee. Het zou denk ik al heel wat schelen als hij gewoon eens 20 – 30kg afvalt.
Ach met 4/6 van de UYI line-up…Axl, Slash, Duff, Dizzy Reed, is het toch wel prima. Als dit in het nieuws komt wordt het een run op kaarten die zijn weerga niet kent., ben ik bang. Axl’s stem verschilt echt per nummer, Live and Let Die op die Appetite For Democracy DVD klinkt nog steeds goed hoor.