Pinkpop 2016

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Het nieuws stroomt binnen; Werchter, Graspop, Roskilde etc. Pinkpop houdt wederom stijf de kaken op elkaar en lijkt weer zolang mogelijk zo min mogelijk bekend te willen maken tot dat misbaksel van een persconferentie waar Giel Beelen kwijlt bij iedere bekendmaking die gekoppeld kan worden aan 3 FM. Waardeloze tactiek! Niet van deze tijd! Discussie is al tig gevoerd maar wil de frustratie even uiten. Hier…nu!
simple-smile.png

Hoewel ik akkoord ben dat die hele persconferentie achterhaald is, kan je nu toch niet echt klagen? 2 van de 3 headliners bekend aan het einde van oktober...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Ik kreeg de behoefte dit hier te delen....
Keep on Rocking in a Free World!!!
https://youtu.be/8XtgJZRz0l0
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.680
2.013
Voor Mojo zal alleen het een stuk aantrekkelijker zijn om Coldplay een eigen show te laten doen in de Arena/Goffertpark/Malieveld dan een spot als afsluiter op Pinkpop.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Het nieuws stroomt binnen; Werchter, Graspop, Roskilde etc. Pinkpop houdt wederom stijf de kaken op elkaar en lijkt weer zolang mogelijk zo min mogelijk bekend te willen maken tot dat misbaksel van een persconferentie waar Giel Beelen kwijlt bij iedere bekendmaking die gekoppeld kan worden aan 3 FM. Waardeloze tactiek! Niet van deze tijd! Discussie is al tig gevoerd maar wil de frustratie even uiten. Hier…nu!
simple-smile.png



Hoewel ik akkoord ben dat die hele persconferentie achterhaald is, kan je nu toch niet echt klagen? 2 van de 3 headliners bekend aan het einde van oktober…

Het gaat mij zeker niet alleen om de headliners. Als een headliner goed is en de rest meuk dan ga ik niet. Als er 8 goeie bands staan en de headliner is meuk dan ga ik wel. ;-)
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Kereltje wrote:
Land Graaf wrote:
Het nieuws stroomt binnen; Werchter, Graspop, Roskilde etc. Pinkpop houdt wederom stijf de kaken op elkaar en lijkt weer zolang mogelijk zo min mogelijk bekend te willen maken tot dat misbaksel van een persconferentie waar Giel Beelen kwijlt bij iedere bekendmaking die gekoppeld kan worden aan 3 FM. Waardeloze tactiek! Niet van deze tijd! Discussie is al tig gevoerd maar wil de frustratie even uiten. Hier…nu!
simple-smile.png



Hoewel ik akkoord ben dat die hele persconferentie achterhaald is, kan je nu toch niet echt klagen? 2 van de 3 headliners bekend aan het einde van oktober…


Het gaat mij zeker niet alleen om de headliners. Als een headliner goed is en de rest meuk dan ga ik niet. Als er 8 goeie bands staan en de headliner is meuk dan ga ik wel.
1f609.png
8 goede bands op Pinkpop? Dat is wel erg optimistisch.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Kereltje wrote:
Land Graaf wrote:
Het nieuws stroomt binnen; Werchter, Graspop, Roskilde etc. Pinkpop houdt wederom stijf de kaken op elkaar en lijkt weer zolang mogelijk zo min mogelijk bekend te willen maken tot dat misbaksel van een persconferentie waar Giel Beelen kwijlt bij iedere bekendmaking die gekoppeld kan worden aan 3 FM. Waardeloze tactiek! Niet van deze tijd! Discussie is al tig gevoerd maar wil de frustratie even uiten. Hier…nu!
simple-smile.png



Hoewel ik akkoord ben dat die hele persconferentie achterhaald is, kan je nu toch niet echt klagen? 2 van de 3 headliners bekend aan het einde van oktober…


Het gaat mij zeker niet alleen om de headliners. Als een headliner goed is en de rest meuk dan ga ik niet. Als er 8 goeie bands staan en de headliner is meuk dan ga ik wel.
1f609.png



8 goede bands op Pinkpop? Dat is wel erg optimistisch.

LOL. Dit jaar wel inderdaad!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Worden van de week nog ergens namen verwacht?
Northside Denemarken, kan best wat pop-namen in zitten, maar zal ook veel voor het grootst gedeelte meer kanshebbers voor BKS zijn, luftballon hint o.a. naar Bon Iver, Beach House en Wilco.
Misschien volgt nog ergens wel wat??
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Tenzij Florence niet in een co constructie geplaatst wordt met een sterke sub (zoals in 2014 AM - Editors) verwacht ik dr eiglyk niet (als headliner).. Ze doet dit jaar denk ik alleen headlineshows en als je geen ziggodome uitverkoopt vrees ik dat ze niet komt aangezien zij headliner wilt zijn en PP haar niet als headliner wilt.. (helaas)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Tenzij Florence niet in een co constructie geplaatst wordt met een sterke sub (zoals in 2014 AM – Editors) verwacht ik dr eiglyk niet (als headliner).. Ze doet dit jaar denk ik alleen headlineshows en als je geen ziggodome uitverkoopt vrees ik dat ze niet komt aangezien zij headliner wilt zijn en PP haar niet als headliner wilt.. (helaas)
Ik denk niet dat het te maken heeft met "wil" van Pinkpop, maar eerder het kunnen krijgen van een grotere 'stadion'-act waardoor F+TM en Editors nog geen headliners zijn op Pinkpop.

btw, ook Governors Ball NYC komt binnenkort met namen, daar kan al aan gepuzzeld worden.
Festival in New York word gehouden een week voor Pinkpop, de vraag is of er acts staan die nog in VS verblijven naar bijvoorbeeld Bonnaroo bezoeken (dat wel tijdens Pinkpop is).
Ik meen te zeggen dat aankondigingen Governors Ball NYC zo goed als uitgesloten zijn naar Pinkpop te komen.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Dat zeg ik: Flo wilt als Headliner
PP Wil een ander

Sad but true maar ik zie het dan niet gebeuren helaas, terwijl ik echt fan van haar ben geworden, afsluiter 3FM stage zou verder een top spot zijn voor haar maar ik zie t niet gebeuren
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Dat zeg ik: Flo wilt als Headliner
PP Wil een ander

Ik vind het een tonen van arrogantie . Zoveel credit hebben ze dan nog niet opgebouwd. Plus ik denk ook niet dat de gemiddelde PinkPopper zit te wachten op FATM als headliner
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
13 juni 2016 staat KORN in Utrecht. Geen Pinkpop of FortaRock dus.

Das shit. Ik had eigenlijk op ze gerekend als sub voor Rammstein
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
NorthSide
9 min. ·
Beach House, Wilco, YelaWolf, Ukendt Kunstner og C Duncan er klar til ‪#‎NS16‬ grin-emoticon
Niets voor Pinkpop denk ik...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Beach House, Wilco, YelaWolf, Ukendt Kunstner og C Duncan er klar til ‪#‎NS16‬ grin-emoticon

Yelawolf zou ik wel erg cool vinden, vooral nu met dat country-album. Mooie stem heeft die vent.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Korn in de Tivoli? Lekker slim van MOJO, had goed gepast op Pinkpop voor Rammstein.

En qua Northside zie ik niks komen. Yelawolf zie ik op Woo Hah komen, Wilco & Beach House op BKS, C Duncan op DTRH
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Korn in de Tivoli? Lekker slim van MOJO, had goed gepast op Pinkpop voor Rammstein.

En qua Northside zie ik niks komen. Yelawolf zie ik op Woo Hah komen, Wilco & Beach House op BKS, C Duncan op DTRH

Zo dat is toch wel jammer hé. Past perfect op main stage voor Rammstein. Vraag me af wat ze er nu neer gaan zetten.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Jack wrote:
Korn in de Tivoli? Lekker slim van MOJO, had goed gepast op Pinkpop voor Rammstein.

En qua Northside zie ik niks komen. Yelawolf zie ik op Woo Hah komen, Wilco & Beach House op BKS, C Duncan op DTRH


Zo dat is toch wel jammer hé. Past perfect op main stage voor Rammstein. Vraag me af wat ze er nu neer gaan zetten.

Nightwish? Niet per se een fan maar ze zijn in de buurt

Of Motorhead?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken