Pinkpop 2016

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.071
Dat is gewoon een fout geweest van de concertzaal om die info al op dat billboard te plaatsen. Die foto is gewoon echt lijkt mij. Die Tour komt er echt wel alleen vandaag wordt hij in ieder geval vandaag niet meer aangekondigd. De kenners hebben het nu over 8 of 10 december..........
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Hm, interessante voorspelling van de kenners. Ik gooi 9 december er ook nog even bij als mogelijkheid.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.071
Ach, ik verwacht vanaf nu dat iedere dag door de week tot de kerst een mogelijkheid zal zijn :wink:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ik verwacht dat Jannes niet komt op Pinkpop en dat ie dan ook niet de technoversie van Oh Neeltje Jacoba ten gehore zal brengen. :p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.071
Ik denk niet dat Sting heel snel op Pinkpop zal staan, eerder op Pinkpop Classic of Bospop. Vandaag zijn in ieder geval de eerste 2 data (beiden in Duitsland) van zijn zomertour 2016 bekend gemaakt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Ik denk niet dat Sting heel snel op Pinkpop zal staan, eerder op Pinkpop Classic of Bospop. Vandaag zijn in ieder geval de eerste 2 data (beiden in Duitsland) van zijn zomertour 2016 bekend gemaakt.

Weet niet of hij festivals gaat doen?
Maar idd in de buurt als Pinkpop Classic in augustus gehouden kan worden.
Voor Pinkpop nog wel 1,5 maand uit de richting.
Wel interessant, zeker als hij veel Police speelt imo, zelfs een los concertje in dat geval.
http://www.sting.com/news/title/two-concerts-in-germany-confirmed-for-summer-2016/
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Dat is gewoon een fout geweest van de concertzaal om die info al op dat billboard te plaatsen. Die foto is gewoon echt lijkt mij. Die Tour komt er echt wel alleen vandaag wordt hij in ieder geval vandaag niet meer aangekondigd. De kenners hebben het nu over 8 of 10 december……….

Volgens is ene Bruce Springsteen ze een beetje in het vaarwater gaan zitten.
Ten eerste maakt die opeens zijn tourdata bekend op de dag die blijkbaar daarvoor gepland was door PJ
Ten 2e start zijn vvk ook nog eens op de geplande vvk data voor de PJ tour
Als ik het goed heb gaat de volledige tour van Bruce as vrijdag in vvk, dan kun je als PJ misschien toch beter even een weekje wachten.
Kortom, ik gok dat hun hele schema met een week verschoven is door Bruce
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.071
Loveless wrote:
Kan 2017, komt iig van een bron die voor 2 andere festivals al juiste headliners heeft voorspeld, dus ik zou even anderhalf jaar wachten met lachen
simple-smile.png



En wie weet hoe Adele over festivals denkt na Glastonbury.

Laat ik er dan nog maar een schepje bovenop doen. Fleetwood Mac gaat in de originele bezetting een nieuw album maken aldus Stevie Nicks. Ze hebben genoeg op de plank liggen en zullen daarna wel weer op tournee gaan. Dus ook iets voor 2017 waarschijnlijk. Zijn in Nederland in ieder geval nog steeds heel populair aangezien ze de laatste jaren altijd 2 keer in de Ziggo Dome stonden. Stonden afgelopen jaar op IOW. Dit was wel hun enigste festival in een tour van meer dan een jaar!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Dat is gewoon een fout geweest van de concertzaal om die info al op dat billboard te plaatsen. Die foto is gewoon echt lijkt mij. Die Tour komt er echt wel alleen vandaag wordt hij in ieder geval vandaag niet meer aangekondigd. De kenners hebben het nu over 8 of 10 december……….

Volgens is ene Bruce Springsteen ze een beetje in het vaarwater gaan zitten.
Ten eerste maakt die opeens zijn tourdata bekend op de dag die blijkbaar daarvoor gepland was door PJ
Ten 2e start zijn vvk ook nog eens op de geplande vvk data voor de PJ tour
Als ik het goed heb gaat de volledige tour van Bruce as vrijdag in vvk, dan kun je als PJ misschien toch beter even een weekje wachten.
Kortom, ik gok dat hun hele schema met een week verschoven is door Bruce

Of die PJ25 Tour komt er toch niet…

Dat is uiteraard ook altijd nog mogelijk ;)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Laat ik er dan nog maar een schepje bovenop doen. Fleetwood Mac gaat in de originele bezetting een nieuw album maken aldus Stevie Nicks. Ze hebben genoeg op de plank liggen en zullen daarna wel weer op tournee gaan. Dus ook iets voor 2017 waarschijnlijk. Zijn in Nederland in ieder geval nog steeds heel populair aangezien ze de laatste jaren altijd 2 keer in de Ziggo Dome stonden. Stonden afgelopen jaar op IOW. Dit was wel hun enigste festival in een tour van meer dan een jaar!

Zouden die na deze tour niet definitief stoppen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.071
PJ wrote:
Laat ik er dan nog maar een schepje bovenop doen. Fleetwood Mac gaat in de originele bezetting een nieuw album maken aldus Stevie Nicks. Ze hebben genoeg op de plank liggen en zullen daarna wel weer op tournee gaan. Dus ook iets voor 2017 waarschijnlijk. Zijn in Nederland in ieder geval nog steeds heel populair aangezien ze de laatste jaren altijd 2 keer in de Ziggo Dome stonden. Stonden afgelopen jaar op IOW. Dit was wel hun enigste festival in een tour van meer dan een jaar!

Zouden die na deze tour niet definitief stoppen?

http://www.fleetwoodmacnews.com/
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.071
http://festileaks.com/2015/12/shifter-pearl-jam-op-nos-alive-2016/

Toch nog nieuws over Pear Jam vandaag. Heerlijk. kan iemand dit lijstje niet even droppen op die pearl jam forums. Die lui worden gek.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.071
Ik zou het in ieder geval te gek vinden als ze komen. Is het niet dan komen ze vast wel een andere keer.... Ben ik wel benieuwd wat dan de laatste headliner zal zijn. Bon Jovi, Snow Patrol, Springsteen?? Ik zou het echt niet weten maar als iemand mij enigszins op weg kan helpen, graag!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Ik zou het in ieder geval te gek vinden als ze komen. Is het niet dan komen ze vast wel een andere keer…. Ben ik wel benieuwd wat dan de laatste headliner zal zijn. Bon Jovi, Snow Patrol, Springsteen?? Ik zou het echt niet weten maar als iemand mij enigszins op weg kan helpen, graag!!!
Btw Ellie Golding staat in juli op een festival in Letland, misschien leuk als meuk opvulling?

Springsteen lijkt naar de Olympische Spelen te gaan kijken, dus niet in de zomer op festivals.
Sting begint met data te komen maar is een heel stuk later in de zomer, Sir Macca doet een goed doel dingetje een week of wat na Pinkpop.
Bon Jovi nog geen nieuws, Snow Partrol nog geen nieuws?
Scorpions op Rock the Ring als Headliner, Iggo Pop op de DEAG's als headliner, maar zie ik niet zo naar Pinkpop als headliner komen.
Lijkt (volgens een klein hintje van ticketmaster) er op dat GnR een los concert gaat doen.
Ik wil je wel op weg helpen, maar ik kom voorlopig niet verder dan Pearl Jam? Maar is ook een groot onderbuik gevoel denk ik...

Ook nog vandaag nieuwe namen Northside DK, misschien zitten er leuke aanvullingen in voor Pinkpop.
 

Jopie

Playlistbediener
4 dec 2015
8
0
Als ik het moet zeggen, zou ik mijn geld niet meer op Pearl Jam zetten. Een eventuele Europese tour zou helemaal geen last moet hebben van een Amerikaanse tour van Bruce. En gezien de geruchten van de bekendmaking op 4/12 de dag voor de vvk van Werchter en vaak de exclusiviteit die werchter heeft verwacht ik dat de tour echt niet doorgaat. Maar als er al echt een tour van PJ zou zijn geweest in Europa zal het nu wel stress zijn bij sommige festivals. Ach en anders kan altijd Kensington nog :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken