Rick wrote:
Poulske wrote:
Word tijd dat de derde headliner word aangekondigd. Ik hoop nog steeds op Springsteen.
Hoewel ik door iemand op het forum hier als Springsteenorakel ben betiteld in een niet vriendelijke manier, kan ik je wel vertellen dat Bruce `m niet gaat worden.
Als ie al naar Europa zou komen, waar tot nog toe geen sprake van is, is deze show niet geschikt voor de festivals, hij speelt namelijk het dubbelalbum “The River”in zijn vollediigheid tijdens alle shows in de VS
Denk niet dat het Pinkpop publiek daar op zit te wachten, sterker, zelfs de Amerikaanse fans deels pissed hierover.
Dus nee, Bruce op Pinkop kan wat mij betreft een hele dikke streep door.
P.S. Als je bijna 100 shows gezien hebt, ken je intussen wel aardig wat mensen die het een en ander weten
Poch poch. Als Bruce dit jaar naar Europa komt, dan pas op zijn vroegst in het najaar, indoor. Na het uitbrengen van een nieuw album. Deze US-Tour is niets meer dan een tussendoortje. Maar dat zal jou ook wel ingefluisterd zijn. Ben blij dat ik niet het aantal bezochte shows hoef op te lepelen om m’n waarde op dit forum te bewijzen. Maar chapeau: als je bijna 100 shows hebt bezocht, dan is dat erg veel, een groot fan dus. Mooi.