Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
DennisvdBr wrote:
Dennis1808 wrote:
Amber wrote:
Luister nu 3FM… geen idee of iemand het al genoemd heeft maar net was er een fragment van gisteren dat Giel met Jan belde. Giel vroeg naar Pearl Jam en het antwoord van Jan was overduidelijk nee..


Achja… Ome Jan zegt wel vaker dingen.


O, niet gehoord!


Wist ik ook niet, dus die kunnen we ook schrappen dan………

Neuuuu, ik heb het vermoeden dat dat wel goed zal komen.
 

Jopie

Playlistbediener
4 dec 2015
8
0
PJ wrote:
DennisvdBr wrote:
Dennis1808 wrote:
Amber wrote:
Luister nu 3FM… geen idee of iemand het al genoemd heeft maar net was er een fragment van gisteren dat Giel met Jan belde. Giel vroeg naar Pearl Jam en het antwoord van Jan was overduidelijk nee..


Achja… Ome Jan zegt wel vaker dingen.


O, niet gehoord!


Wist ik ook niet, dus die kunnen we ook schrappen dan………


Neuuuu, ik heb het vermoeden dat dat wel goed zal komen.

Of juist niet... Meestal is er dan wel een slip of the tong als Giel hem zo voor het blok zet. Even serieus zou dit niet allang gelekt zijn als ze echt zouden komen. Hoeveel festivals zijn al met de VVK begonnen en die zouden echt wel die naam hebben willen lossen om wat extra kaarten te verkopen voor de feestdagen. Ik hoop wel echt dat ze komen, maar het begint nu allemaal wel heel schimmig te worden... Ze gaan echt geen grote tour meer aankondigen na de feestdagen voor het voorjaar... Die fans reizen heel de wereld over, die moeten toch ook tijd hebben om te plannen, dat weet die band ook. Mijn voorgevoel is dat het niet goed gaat komen... :-|
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
DennisvdBr wrote:
….


Zou best wat zijn als Pinkpop nu, in navolging van andere festivals, alvast wat namen prijs gaf.
Bijvoorbeeld iedere week een naam.

Maar ook deze discussie is al vaak gevoerd. Blijf het echter irritant vinden.


Ik had ook gehoopt op meer nieuws.
Het is wel zo dat vorig jaar deze tijd we ook enkel de headliners hadden (alle 3 vorig jaar).
Even terug gezocht, Foo Fighters 17 november, Muse 19 november en Robbie Williams op 8 december.
Gouden tip starte donderdag 10 december 2014.
Pas tegen nieuw jaar aan werd Slash bekendgemaakt, dan zit er zo’n 1 a 2 weken tussen een paar namen als Dotan, Forel en Kovacs..
2 dagen voor de persconferentie John Coffey omdat ze net als Kovacs op persconferentie zouden gaan spelen, waar uiteindelijk 31 namen er bij kwamen.
Ik denk dat we nu ook weer wachten moeten op januari en de persconferentie.
Alleen als er tourschema’s bekend gemaakt worden, komt er waarschijnlijk een officieel berichtje van Pinkpop.
Maar dat duurde zelfs vorig jaar met Rise Against nog een tijdje.
Men hecht dus nog altijd waarde aan het circus van de persconferentie.

Volgens mij maakte in 2013 Stromae zichzelf bekend voor Pinkpop 2014 in het Glazen huis, misschien dat dit jaar Giel een nieuwtje haalt uit gasten als Miss Montreal of Kensington…
(…die laatste was btw een grapje, ik hoop dat Kensington een tijdje weg blijft..)

Even gecheckt;
Metallica, Arcade Fire, Stones (informeel), Stromae en Bastille in december 2013. Pinkpop beloofde toen wekelijks een naam en dat lukte aardig.
In januari 2014 gevolgd door: Rudimental, Ed Sheeran, Mastodon, Avenged Sevenfold.
In februari 2014 kwamen daar bij: Editors, 21 Pilots, Epica, Jake Bugg, Boxer Rebellion en Sjef Speciaal.

Veel leuker op die manier.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Veel leuker op die manier.

ja, was het ook. Moet ik toch met je eens zijn.
Dat jaar hebben we nog lang moeten wachten op de 3de headliner, terwijl iedereen 'wist' dat het RS zou gaan worden met het rode-telefoon-toneel-stukje...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
pjholland RotterdamPosts: 14
9:47AM
On the Dutch radio (3FM) they spoke with the promotor of the Pinkpop festival. He said he wasn't aware of any deal for a performance at the festival. (for what it's worth)
geruchtjes verspreiden zich razend snel tegenwoordig...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
pjholland RotterdamPosts: 14
9:47AM
On the Dutch radio (3FM) they spoke with the promotor of the Pinkpop festival. He said he wasn’t aware of any deal for a performance at the festival. (for what it’s worth)

geruchtjes verspreiden zich razend snel tegenwoordig…


Jup
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
pjholland RotterdamPosts: 14
9:47AM
On the Dutch radio (3FM) they spoke with the promotor of the Pinkpop festival. He said he wasn’t aware of any deal for a performance at the festival. (for what it’s worth)

geruchtjes verspreiden zich razend snel tegenwoordig…

Dit is dezelfde persoon die er nu volgens mij in zijn eentje ervoor verantwoordelijk is dat iedereen denkt dat de vermoedelijke Europese tour gecancelled is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
DennisvdBr wrote:
pjholland RotterdamPosts: 14
9:47AM
On the Dutch radio (3FM) they spoke with the promotor of the Pinkpop festival. He said he wasn’t aware of any deal for a performance at the festival. (for what it’s worth)


geruchtjes verspreiden zich razend snel tegenwoordig…


Dit is dezelfde persoon die er nu volgens mij in zijn eentje ervoor verantwoordelijk is dat iedereen denkt dat de vermoedelijke Europese tour gecancelled is.
juist
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Is er al iemand aan het terug luisteren, want ik ben nog niet in gelegenheid om het met eigen oren te horen.
Is er überhaupt wel een gesprek tussen Giel en Jan geweest, vandaag of gisteren?
Normaal valt me dat direct op op de radio en nu is het totaal aan me voorbij gegaan, vreemd?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ja, want als het PJ niet gaat zijn, blijft er weinig over.
Tenzij er plots een compleet nieuwe headliner gaat opduiken.
Er missen tenslotte een aantal grote festivals nog wat headliners

Ik gok dan op Snowpatrol. Nieuw album, en hup tour er achter aan
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Is er al iemand aan het terug luisteren, want ik ben nog niet in gelegenheid om het met eigen oren te horen.
Is er überhaupt wel een gesprek tussen Giel en Jan geweest, vandaag of gisteren?
Normaal valt me dat direct op op de radio en nu is het totaal aan me voorbij gegaan, vreemd?

Zou gisteren geweest zijn, heb het wel geprobeerd, maar 3 uur naar Giels ijdeltuiterij luisteren trek ik niet
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Is er al iemand aan het terug luisteren, want ik ben nog niet in gelegenheid om het met eigen oren te horen.
Is er überhaupt wel een gesprek tussen Giel en Jan geweest, vandaag of gisteren?
Normaal valt me dat direct op op de radio en nu is het totaal aan me voorbij gegaan, vreemd?
Ik heb de uitzending van gisteren gedownload (http://content10c5b.omroep.nl/urishieldv2/l27m38bbcb3a437343d50056680a77000000.c3604b96881802719993f1be1277e869/audiologging/r3/2015/12/08/0600_1000_giel_20151208.mp3). Ben er een beetje doorheen gegaan met stappen van 2/3 minuten, maar heb niets gehoord over Pinkpop, Pearl Jam of Jan Smeets.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
DennisvdBr wrote:
Is er al iemand aan het terug luisteren, want ik ben nog niet in gelegenheid om het met eigen oren te horen.
Is er überhaupt wel een gesprek tussen Giel en Jan geweest, vandaag of gisteren?
Normaal valt me dat direct op op de radio en nu is het totaal aan me voorbij gegaan, vreemd?


Zou gisteren geweest zijn, heb het wel geprobeerd, maar 3 uur naar Giels ijdeltuiterij luisteren trek ik niet
Ik heb gisteren ook 3FM geluisterd, ook geen gesprek gehoord.
Valt normaal wel op, dan roept Giel eerst 10x straks even met Jan bellen.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat dit gesprek nooit heeft plaatsgevonden!!!
Ik bestempel dit nu als trol-actie totdat iemand mij kan aangeven waar het fragment terug te luisteren is en welke minuut ik dan moet zitten!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken