Paaspop 2025

Claude, de eerste die de (volle) Apollo plat speelt.

Eerder gezien op Huntenpop en een flinke groei doorgemaakt. Dit is gewoon retestrak en vooral zuiver. 👌🏻

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Hoe was Faithless?
Ik kwam om 23:50 de Apollo in en toen was er een grote leeg loop bezig dus was bang dat het tegen viel, maar dat vond ik zeker niet het geval. Het was voor mij dan ook wel pas de eerste keer dat ik ze live zag dus kan me voorstellen dat dat een enorm verschil maakt. Publieksparticipatie had wat meer gemogen maar de muziek en show eromheen vond ik erg tof.

Dit klinkt heel gen z maar is er toevallig iemand die vapes verkoopt op paaspop, ik ben door de mijne heen ,ik heb er aardig wat munten voor over in overleg😂

• Haha
Waarderingen: Dante
Gisteren een diverser dagje.

Chinchilla, goed stem, stond wel erg hard. Ronde altijd gemiddeld.
NYVE, meteen een hoogtepuntje, goede set met band, plezier straalde eraf.
Claude, absoluut het beste van het weekend.
Gimme! Gimme! tijdens het eten, Abba coverband.
Tijd voor ongein: return of the comeback (met Corry Konings) en Lamme Frans. Leuk voor 1.5uur.
Sea Girls, al eerder gezien en het blijft het net niet. Wel mijn muziek, maar mwoh.
Kensington. De tent kan dus wel helemaal vol. Begin was veelbelovend, helaas nieuwe zanger toch minder toonvast dan verwacht. En midden stuk van de set 😴
Nog een uurtje rondgelopen en proberen te slapen, wat een herrie op de camping

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Moniek
Voor mij was de set van Marco V hoogtepuntje! Ook genoten van SEM en Golden Earring Undercover. Tegenvallers vond ik Modernlove. en Dizzee Rascal, na kwartier aangelopen.

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Ik denk dat ik gisteren de vetste moshpit in mijn metalcarrière heb meegemaakt bij Bongloard in de Heineken Studio. Ik dacht zonder grappen dat die tent ging instorten.

Solstafir en Alestorm waren geweldig. Vanavond mooi afsluiten bij Limp Business.
Vanaf toen mocht er ook niet meer gesprongen worden daar 😅

• Haha
Waarderingen: MartinB

Users who are viewing this thread