Paaspop 2024

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
73
102
Het headlinen van Editors was voor mij de reden om ern kaartje voor Paaspop te kopen. Vanaf vierde rij vooraan had ik ook niet door hoe leeg het was en heb ik gewoon genoten

Net ook heerlijk losgegaan op De Jeugd Van Tegenwoordig trouwens
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Brian

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Stond er nog iets bijzonders tegenover? Zal misschien ook met het type festival te maken hebben en de bezoekers die er komen. Kan me vorig jaar nog herinneren dat ik op een festival was en stond bij een nagenoeg lege mainstage van son mieux te genieten terwijl op dat moment ook tino martin in de tent stond waar het gigantisch druk was.šŸ¤£
De smaak van nederland laten we maar zeggen šŸ˜œ
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.839
1.747
Stond er nog iets bijzonders tegenover? Zal misschien ook met het type festival te maken hebben en de bezoekers die er komen. Kan me vorig jaar nog herinneren dat ik op een festival was en stond bij een nagenoeg lege mainstage van son mieux te genieten terwijl op dat moment ook tino martin in de tent stond waar het gigantisch druk was.šŸ¤£
De smaak van nederland laten we maar zeggen šŸ˜œ
In het artikel staat Marlon Hoffstadt, dat zal wel vol zijn geweest
 

rw1993

Nieuw lid
31 mrt 2024
1
2
Het lag zeker niet aan Editors of Froukje of Son Mieux dat de Apollo bijna bij elke act leeg was maar aan de kwaliteit van van het geluid.. echt festival onwaardig. Als je verder dan 3 rijen van het podium af stond verstond je er helemaal niets van. Zonde.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Moniek, patric en Bob105

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
501
569
Stond ook helemaal vooraan maar the Editors voor mij toch wel (samen met High Vis) de act van dit Paaspop. Ook de volle tent voor de Heideroosjes laat zien dat de rock toch niet helemaal uitgestorven is, maar verder vond ik de pijnlijk lege tenten bij sommige bands echr droevig
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.162
10.482

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Het lag zeker niet aan Editors of Froukje of Son Mieux dat de Apollo bijna bij elke act leeg was maar aan de kwaliteit van van het geluid.. echt festival onwaardig. Als je verder dan 3 rijen van het podium af stond verstond je er helemaal niets van. Zonde.
Oei dat vind ik altijd zo zonde. Leuk al die lampjes, maar het geluid moet goed zijn.

Dinsdag wel proberen voor volgend jaar.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.839
1.747
Okay okay de pull van Editors is wel wat kleiner geworden de voorbije jaren en je headliner om 1 uur laten beginnen is wellicht ook wat laat, maar dit is wel heel extreem.
 

patric

Nieuw lid
1 apr 2024
2
1
Ze begonnen al met een half lege tent. Maar al na de eerste nummers begon de uittocht van vele. Stond zelf verder naar achter in de tent, maar het geluid viel zo enorm tegen achterin dat wij ook gegaan zijn. Helaas
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
360
293
Okay okay de pull van Editors is wel wat kleiner geworden de voorbije jaren en je headliner om 1 uur laten beginnen is wellicht ook wat laat, maar dit is wel heel extreem.
Bij Tiesto stond de tent wel vol tot sluit.

Ik zou het logischer hebben gevonden als Editors van 22.30 tot 00.00 er stond en Marlon Hofstadt daarna de Apollo had afgesloten van 00.30 tot 2.00
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Louwers

Karel_073

Playlistbediener
27 jun 2022
8
12
Om mijzelf ook te bemoeien met de Editors discussie haha. Ik stond vooraan tussen de twee voorste palen en ik heb niks gemerkt dat het geluid slecht was. Sterker nog ik vond ze opnieuw een hele sterke show spelen en heb genoten. Ik moet wel zeggen dat een enkeling om mij heen aan het genieten was en de rest er volgens mij ook niet helemaal in zat. Eeuwig zonde dat een band van dit topkaliber in zoĀ“n lege tent speelt is bijna een belediging. Nog even en Paaspop boekt geen bands meer zoals Parkway Drive, Lamb of God maar Suzan & Freek eenheidsworsten waar ik nog liever 1 uur naar mijn eigen spetterpoep luister in een hok van 1mĀ². Hieronder nog mijn uiteindelijke top 4 per dag, die is wel redelijk aangepast:

Vrijdag
1. Prins S en de Geit
2. Amenra (wat een show, alleen zonde van die technotent ernaast die er de hele tijd doorheen blies)
3. August Burns Red
4. Kees van Hondt, Feest

Zaterdag
1. Editors
2. Reytons
3. Donny Benet
4. Sophie Ellis Bextor

Zondag
1. Chase & Status Live
2. Heideroosjes
3. Marcelino Wunderlich
4. Green Lung
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Bij Green lung was de tent ook veel te leeg voor zo'n kwaliteitsband.Wat Karel zegt sluit ik me helemaal bij aan.Ze hebben in het verleden prima rock en metal geprogrammeerd,maar dat aanbod lijkt steeds schraler te worden.
Je ontdekt altijd wel leuke nieuwe bands maar hoop ook dat deze genres niet ondersneeuwen ten opzichte van de vele eenheidsworst op het merendeel van het festival.

Top vijf over het hele weekend:

1.AmenRa (hypnotiserend)
2.Green lung(verdienden dus meer publiek)
3.Heideroosjes
4.August burns red
5.Editors ( inderdaad minder geluid,maar dat kon de pret niet drukken)
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
1 amenra ( hypnotiserend vind ik een prachtige omschrijving
2. ist ist, wat een stem
3. editors( prima setlist, prima show, geluid helaas wat minder
4. green lung, vet hoor
ik stond bij 1 2 en 4 tegen t hek aan in de "jack" dus dan merk je niet hoeveel ( of weinig) mensen er achter je staan
5 bjorn vd doelen
6 christel de Laat

de kracht van paaspop( de diversiteit) is meteen ook hun zwakke punt.
t is schrijnend om tezien dat een silver warehous en een apollo bij susan en freek helemaal volstaan, terwijl echt goede acts voor een lege zaal staan




tegenvaller: prins s en de geit, slecht geluid is altijd kut, maar met 8 nummers beginnen van t album dat vandaag is uitgekomen, dan vind ik echt niet kunnen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.162
10.482
Om 1 uur 's nachts nog je grootste naam erin te gooien is niet echt handig als festival nee. Voor best een aanzienlijk deel van het publiek is dat gewoon te laat, zeker voor nog een hele show. En als het geluid dan ook nog eens slecht is ga je niet blijven staan. Zonde.

Wel erg tof om te lezen dat Amenra en Green Lung wel aansloegen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken