Paaspop 2024

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
69
91
Ik overweeg voor het eerst eens Paaspop uit te proberen, maar ik weet nog niet zeker of ik op vrijdag vrij kan zijn (en ik vind de line-up van de vrijdag ook niet zo heel interessant). Kun je op vrijdagavond of zelfs zaterdagochtend nog makkelijk ergens op de camping een tentje kwijt of moet je echt op tijd op de camping zijn?
Ik ben nog steeds heel erg in de verleiding een Ticketswapje te pakken, heeft iemand hier nog een antwoord op? Hoe snel loopt de camping doorgaans vol?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Super Early Bird tickets voor Paaspop 2025 gaan dinsdag 2 april om 19u in verkoop!
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
498
566
Veel plezier iedereen die gaat!!! Zie je een jonge gast met een bruin wit geblokte flanel spreek me vooral aan dat ben ik:)
 

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
69
91
Ik ben nog steeds heel erg in de verleiding een Ticketswapje te pakken, heeft iemand hier nog een antwoord op? Hoe snel loopt de camping doorgaans vol?
Ik ga deze nog even herhalen, misschien dat iemand kan zeggen hoe het nu gaat op de camping. Als ik op zaterdagochtend aankom, is er dan een kans dat ik nog ergens een tentje kwijt kan op de camping of staat het helemaal vol?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Super Early Bird tickets voor Paaspop 2025 gaan dinsdag 2 april om 19u in verkoop!
Nogmaals proberen dus! Heb er dit jaar naast gegrepen en toen eenmaal de namen bekend waren had ik geen zin om via swap er ook nog meer voor te betalen. Hoop dat ik dit maal wel de SEB tickets krijg. Die heb ik sinds 2016 elk jaar gehad, tot nu!

Veel plezier mensen die er wel zijn!
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
356
282
Zonde. Enig idee hoe het komt? In The Barn als ook Sportpaleis waren ze ongelofelijk goed juist.
Van mij gaat er vrij veel familie naar Paaspop, die vonden het te laat en zijn vrijwel allemaal eerder weg gegaan. De meeste iets na 1 uur, sommigen al om 12 uur.

De banner met "Slapen doe je maar op Pinkpop" leek dan voor mij ook wat raar 😅
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken