Paaspop 2024

vyrl

Nieuw lid
11 aug 2022
1
0
Hoi. Dit jaar gaan we voor de eerst met de caravan. Maar de regels op de site zijn niet echt uitgebreid. Mag een gasfles voor fornuisje inderdaad niet mee naar binnen / hoe streng is dat?
 

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
94
192
Hoi. Dit jaar gaan we voor de eerst met de caravan. Maar de regels op de site zijn niet echt uitgebreid. Mag een gasfles voor fornuisje inderdaad niet mee naar binnen / hoe streng is dat?
puntje 12. Onderstaande voorwerpen zijn op het gehele evenemententerrein inclusief festivalterrein en camping verboden: Aggregaten, gasinstallaties, gasflessen, generatoren, accu's (uitgezonderd powerbank voor mobiele telefoons en medische toepassingen), muziekinstallaties > 30W groter dan 50x25x20 cm, glaswerk* (uitgezonderd parfum en noodzakelijke medicatie in originele glazen verpakking tot maximaal 50ml), meer dan 4 liter drank (totaal van de inhoud van alle verpakkingen, zowel alcoholisch als non-alcoholisch), fakkels, barbecues, gourmetstellen, tosti-ijzers, waterkokers, lampolie, hout, giftige, brandbare of explosieve materialen*, graffiti, partypoppers, confetti, verf, drugs en overige geestverruimende middelen, (lach)gaspatronen, vuurwerk, flares, messen, wapens, fietsen, laserpennen, onbemande luchtvaartuigen (z.g. UAV of Drones), (huis)dieren, selfiesticks, portofoons, provocerende kleding/uitingen en overige gevaarlijke voorwerpen.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
ja dat is nou echt de grootste irritatie op festival gebied
waarom duurt t altijd zo ongelooflijk lang
ik snap dat er van alles kan veranderen
maar geef dan gewoon een voorlopige timetable uit
de grote artiesten en de grote podia liggen al maanden vast
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
ja dat is nou echt de grootste irritatie op festival gebied
waarom duurt t altijd zo ongelooflijk lang
ik snap dat er van alles kan veranderen
maar geef dan gewoon een voorlopige timetable uit
de grote artiesten en de grote podia liggen al maanden vast
En vervolgens gaan we dan lopen klagen als het veranderd…
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Yep, ik wil gewoon voer voor de voorpret. Ook tijdens het festival verandert er altijd wel een en ander, maar 90 procent staat nu echt wel vast.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Mijn (voorzichtige/voorlopige) schema.

Vrijdag:
Hiqpy - Pissed Jeans - Acda en de Munnik - August Burns Red - Once - Amenra - Pene Corrida - High Vis

Zaterdag:
Donny Benet - Salsa Workshop - Javier Guzman - The Hackensaw Boys - K3 in alle Kleuren - The Royston Club - Sophie Ellis-Bextor - The Reytons - Editors

Zondag:
Dokter Bernard de Musical - Roxy Dekker - Wende - Marco Schuitmaker - Kalush Orchestra - Anneke van Giersbergen - Zara Larsonn - Tiësto
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken