Paaspop 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.308
6.508
iemand nog tips?
Stiekem is er wel weer genoeg leuks hoor. Toegegeven, voor sommige helpt een slokje bier of moet je niet al te serieus nemen. Maar ik kom uit op:

Vrijdag:
Graag: Acda & de Munnik, Prins S., Amenra, High Vis, Kalush Orchestra
Leuk: JP cooper, Sophie Straat, August Burns Red, Jannes (maar alleen omdat dit de overwinningstune bij Twente is XD), Kees van Hondt, megeminiplaybacksoundmixshow met hennie Huisman, The Guilty Six, Once, Pene Corrida

Zaterdag:
Graag: Editors, Froukje, Sophie Ellis-Bextor, Nusantara Beat, Yin Yin, Personal Trainer, The Reytons
Leuk: Tom Grennan, Goldkimono, Only the Poets, Elmer, Hackensaw Boys, 11 jaar Lamme Frans Kringverjaardag, K3 - Alle Kleuren, MTV Unplugged, Rene van Meurs

Zondag:
Graag: Zara Larsson, Wende, Anneke van Giersbergen & band, Green Lung
Leuk: TIësto, Roxy Dekker, Heideroosjes, Hot Milk, Glock'45, Pablo Honey, Guido Weijers, Starman the Dutch David Bowie Tribute
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.308
6.508
Zou Truckfighters nog wel een leuke toevoeging vinden. Staan de zondag in Zwolle
Mogen zeker doorkomen. Die staan altijd ergens op een datum dat ik ze niet kan zien, terwijl ik dit toch een erg vet nummer vind!


(Deze week trowuens nieuwe namen staat op de socials!)
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
521
585
Mogen zeker doorkomen. Die staan altijd ergens op een datum dat ik ze niet kan zien, terwijl ik dit toch een erg vet nummer vind!


(Deze week trowuens nieuwe namen staat op de socials!)
Ze staan deze zaterdag ook in de Effenaar😉
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.308
6.508
428609006_948228490193638_3075593843500089653_n.jpg
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.308
6.508
Met Anna-Rose Clayton, Arie Koomen, Bad Nerves, Chibi Ichigo, Hiqpy, Ist Ist, The Indien en The Royston Club nog wel wat namen die ik graag zou checken. Voor de rest, typisch. Niet onaardig en nog wat luisteren hier en daar.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.880
1.817
Dat gezegd hebbende wel jaloers dat de Paaspopgangers aankomende maand al een weekender hebben.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
521
585
Vind het vooral jammer dat de acts van iets grotere klasse a la dEUS en Warhaus verdwenen zijn uit de Phoenix en daar nu alleen nog maar techno staat lijkt het wel. Voor mij een extreem matige line up. (Maar voor iemand die zich zowel bij Django Wagner als August Burns Red vermaakt ga ik het gewoon weer een weekend naar mijn zin hebben)

Edit: Abba Fever op de mainstage😳
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
ook in deze worp weer een paar leuke namen.
di-rect , bjorn van der doelen, chibi ichigo, donny benet, michelle david, arie koomen,

ik heb zeker 30 acts die ik wel wil zien. kijk met angst uit naar t blokkenschema
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken