Paaspop 2024

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Heel ff terugkomend op the Editors. Die versie van Smokers outside the Hospital Doors was echt zo gigantisch vet!!
Toch jammer dat het dan voor een vrij lege tent is met slecht geluid...

Meer 'smokers outside the festivaltent '?
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
498
566
Toch jammer dat het dan voor een vrij lege tent is met slecht geluid...

Meer 'smokers outside the festivaltent '?
Dat slechte geluid speelde inderdaad een rol, verder denk ik ook dat het publiek dat op Paaspop naar the Editors zou gaan kijken om 0:30 al rustig richting huis was. Als er dan voor 80% nog jongelui rond loopt die meer genoegen neemt met een Hardstyle dj is die lege tent van Editors daar wel door te verklaren. Chef Special stond bijvoorbeeld wel goed vol en als ik kijk naar andere jaren (Franz Ferdinand die op dat slot van Chef Special stonden bijvoorbeeld) stond dit wel goed vol.
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
103
89
Enig idee hoeveel de weekend kaarten + camping in de Super Early Bird gaan kosten voor 2025? Wat was de prijs voor dit jaar?
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
356
282
Enig idee hoeveel de weekend kaarten + camping in de Super Early Bird gaan kosten voor 2025? Wat was de prijs voor dit jaar?
Nog niets gezien voor volgend jaar...
Dit jaar was het 179,- voor Super Early Bird en 189,- voor Early Bird, beide exclusief camping. Die moest je er dan later voor 40,- nog bijkopen.
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Het headlinen van Editors was voor mij de reden om ern kaartje voor Paaspop te kopen. Vanaf vierde rij vooraan had ik ook niet door hoe leeg het was en heb ik gewoon genoten

Net ook heerlijk losgegaan op De Jeugd Van Tegenwoordig trouwens
Wij stonden ook behoorlijk vooraan bij Editors. Echt genoten! De Jeugd van Tegenwoordig heb ik nog nooit zo slecht zien optreden. Geen greintje energie straalden ze uit. Pepijn Lanen zat zelfs een aantal keer volledig naast de maat met zijn teksten. Ik had hoge verwachtingen, maar heb eigenlijk spijt dat ik het hele optreden ben blijven kijken.

Wel hele positieve optredens gezien van the Reytons, Ist Ist en Goldkimono en het stukje van de Heideroosjes wat ik heb gezien was ook heerlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Karel_073

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Nog niets gezien voor volgend jaar...
Dit jaar was het 179,- voor Super Early Bird en 189,- voor Early Bird, beide exclusief camping. Die moest je er dan later voor 40,- nog bijkopen.
Ze houden het wel lang stil. Wellicht om klagende reacties tegen te gaan ivm een gestegen prijs?
Ik schat dat we op de 199,- zitten voor Super Early dit jaar
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
€215,- voor Super Early zonder camping
€239,- voor Super Early met camping

€225,- voor Early zonder camping
€249,- voor Early met camping

Als je de ticket pagina aanklikt krijg je dit in een flits te zien als je kunt scrollen.

Flinke stijging vergeleken met vorig jaar zeg. 179,- naar 215,- en 189,- naar 225,-
Hopelijk zie je dat ook terug in de line up dan
 
  • Wow
Waarderingen: T. Roses

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
In de rij op 3 apparaten.
1 op 31.592
2 op 49.113
3 op 52.385

Verwachte tijd is meer dan een uur......
Totale kaarten 30.000
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Zo, echte leven is weer begonnen na een festivalweekend. Altijd een zware eerste dag, maar juist fijn om tweede paasdag al lekker thuis te herstellen.

Algemeen:
Aankleding was weer moddervet en over the top, maar heerlijk. Daar gaat het natuurlijk ook om bij Paaspop. Die lichtshow met vuurwerk op muziek die om de zoveel minuten weer opnieuw gaat. De brassbands over het terrein en op de camping. Levend groot Monopoly spelen, met een autootje een circuit afleggen, levende fruitmachine, lasergamen, etc etc etc. Alles kun je hier voorbij komen en alles om de sfeer te vergroten. Meteen een beetje het pijnpunt. Het publiek lijkt meer voor de sfeer en het feest te komen, dan om de muziek (zie Editors). Goede kleding en spullen, dus 's avonds niet te koud. Jammer van de vele harde regen op de zondag, maar goed. Het weer was lekker voor eind maart. Parking was weer dramatisch. Maarja, weggetrokken door Boer Anton heb ik van mijn bucketlist af kunnen strepen.

Eten:
Ik ben fan van die pop-up restaurants. Lekker en wat gezonder eten, maar nog steeds voor een normale muntprijs. 3,5 is voor een truffelrisotto of pompoencurry lang niet gek als je voor 3 ook een broodje beenham krijgt. Echter is die prijs van €3,75 natuurlijk belachelijk hoog. €7,50 voor een groot biertje (en dan ook nog Heineken), absurd.

Muziek:
Top 10 van maken?

10: Chase and Status (Live)
Ja, dit was beuken. Heel hard. Het ging van geweldig, naar vet, naar lekker, naar lomp beuken, naar het is nu wel veel van hetzelfde. Vooral toen ik voor de 39e keer hoorde "Where are the ravers?". Ik vond The Prodigy (niet helemaal zelfde, maar wel qua beleving) en vooral Pendulum dan veel vetter live.

9: Zara Larsson
Gladde popshow. Zang soms iets te schel voor mijn smaak, al heeft ze ook gewoon zo'n zangstem. Strakke choreografie en er gebeurt veel op de schermen (vooral haarzelf). Niet geweldig, maar wel gewoon goed vermakelijk.

8: IST IST
Ja, dit was lekker. Stoïcijns, zware stem, lekkere muziek. Ik mis aan het eind toch net die afwisseling in sound om het heel goed te vinden, maar in de categorie nieuwe rockband zeker een interessante.

7: Editors
Als ik vooraan had gestaan, was dit optreden veel hoger gestaan.

6: Wende
Zette een hele pakkende show neer. Stem vol overgave en emotie en het klonk heel oprecht allemaal.

5: Donny Benet
Wakker worden op een festival het liefst altijd met fijne muziek. Joep Beving is zo iemand waarbij geweldig kan. Wereldmuziek of een stukje klassieke muziek bij dtrh is ook altijd fantastisch. Bij Donny Benet was dat gewoon lekker.

4: Amenra
Wat een praatpubliek. Alsof je in de kroeg stond. En die technogeluiden door de tent aan de achterkant. Toch wist Amenra te overtuigen en te hypnotiseren. Groot tijd dat ik ze in een setting ga zien die ze wel recht doet.

3: HIQPY
Hoe meer ik van deze band ken, hoe vetter ik het ga vinden. Zelden een jonge band met zoveel durf en tegelijkertijd volwassenheid zien spelen. de houding is nonchalant en alles onder controle tegelijkertijd. Ik hoop (en verwacht) een goede toekomst voor deze band en dit is ook de grootste tip voor iedereen op welk festival dan ook deze zomer!

2: Sophie Ellis-Bextor
Dit is voor mij geen guilty pleasure en die hele hype kan me ook gestolen worden. Murder on the dancefloor is gewoon een heerlijk nummer (net als Take Me Home, Groovejet en meer). Het publiek leek maar voor een nummer te komen, maar gelukkig herkenden ze Groovejet ook wel. Daarnaast een paar fijne covers van Abba en Madonna en haar uitvoering van Crying at the Discotheque. het maakte me geen eens uit dat ze mijn favoriet na Murder on the Dancefloor, Yes Sir, I Can Boogie (ja ook een cover, i know), heeft gespeeld. Het was een lekkere set met een goedgemutste Sophie waar het lekker dansen en meezingen was.

1: Roxy Dekker
10 minuten feest.

Nee, op Paaspop kom je in eerste instantie niet voor de muziek. Toch valt er wel wat te halen op dat vlak. Maar het is o zo leuk als je je overgeeft aan het festival.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
mooi omschreven.
paaspop is een feestje dat prachtig vorm gegeven is
en als je je best doet dan zijn er idd best wat pareltjes te vinden op de line up
amenra en ist ist bijv.
idd alleen jammer dat die bands dan niet het publiek krijgen dat ze verdienen.

ik moet ook zeggen dat t eten echt heel lekker was.
gyros van oesterzwam, roti roll kip, garlic soy chicken van sojubar (DAMN!!!!)
yandori chicken naan roll van mision masala
t eten in de foodtrucks is wel veel beter dan in de grote social club tent
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
498
566
Wil hier ook nog even aandacht geven aan Personal Trainer… Kregen als een van de weinigen wel de Jack vol en speelden daar ook echt een puike show! Ga ze zeker nog eens in een zaalshow bezoeken
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Wij stonden ook behoorlijk vooraan bij Editors. Echt genoten! De Jeugd van Tegenwoordig heb ik nog nooit zo slecht zien optreden. Geen greintje energie straalden ze uit. Pepijn Lanen zat zelfs een aantal keer volledig naast de maat met zijn teksten. Ik had hoge verwachtingen, maar heb eigenlijk spijt dat ik het hele optreden ben blijven kijken.

Wel hele positieve optredens gezien van the Reytons, Ist Ist en Goldkimono en het stukje van de Heideroosjes wat ik heb gezien was ook heerlijk.
Dit is toch classic de jeugd. Feestje van het jaar geven op de grote festivals/in de randstad en andere festivals op automatische piloot afwerken?
Of zeg ik dan iets geks?
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Dit is toch classic de jeugd. Feestje van het jaar geven op de grote festivals/in de randstad en andere festivals op automatische piloot afwerken?
Of zeg ik dan iets geks?
Misschien heb je daar wel helemaal gelijk in. Andere keren dat ik ze zag was alle keren op DTRH en LL.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken