Paaspop 2022

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Even een praktisch vraagje. Hoelang verwachten jullie dat je op de vrijdag bezig zou zijn om te parkeren, een polsbandje te halen en op het terrein bij Sloper te staan? Ik ben nog niet zo vaak naar Paaspop geweest en heb geen idee hoelaat we zouden moeten vertrekken en of het op de eerste dag nog erg op zal stroppen ergens.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
moet toch wel binnen een uur geregeld kunnen zijn

ik heb ook kaarten geregeld , hele weekend, incl hotelletje op 10 km
hopen dat t een beetje goed weer wordt en t blokkenschema mag wel komen van mij!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik wil toch adviseren om daar minimaal een half uurtje bij te plakken. Soms kan het wel aanschuiven zijn om het parkeer terrein op te komen. En ben je te vroeg kan je vast wel ergens zitten en chillen toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik heb nog een beetje moeite met geloven dat er dit weekend een festival op de agenda staat. Vandaag nog even extra haringen halen, kijken of mijn festival-inboedel nog compleet is. Ik begin er onwijs veel zin in te krijgen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Wow even een besef momentje. Net mijn eerste officiële blokkenschema ingevuld in 2,5 jaar tijd. Woonhoe! Begint te kriebelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408

Mijn eigen schema is onder voorbehoud, want het kan zomaar zijn dat ik ergens in een andere tent beland dan ik had gepland. Dat is ook niet erg, muzieksnob doe ik wel weer op andere festivals ;). Maar dikgedrukt komt sowieso wel goed.

Vr: Pubquiz - Son Mieux - Ramkot - SONS - Thijs Boontjes - Hang Youth - Eagles of Death Metal - Blues Pills - Bokassa - Django Wagner/Paul Elstak/Goose
Za: Merol - Bullshit Bingo Royale met De Flamingo's - Postmodern Jukebox - Prins S. en de Geit - The Vices - 4B2M - Elavana - Fire Horse - White Lies - Franz Ferdinand/Snollebollekes - Tusky - ?
Zo: Meau - Pubquiz - Froukje - Floor Jansen- Rayan Panday - Donnie XL - Skinred/Goldband - RHEA - Dool - Sophie Straat - Paul Kalkbrenner/CaptainKeiths Pirate Fest/Shantal & Bucovina Club Orkestar

Ik zit vooral nog te dubben over die zaterdag. Op tijd de tent in voor Snollebollekes (want dat zal heel druk zijn) en Franz Ferdinand missen? Ik heb die laatste toch al gezien en wanneer ga ik Snollebollekes nou nog eens zien?
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Ik vind de zondag pittig. Zoveel toffe namen! Ga ik voor Froukje of DIKKE? Kevin of S10? En ga ik nog even hard bij de Drum n Bass tent of Paul Kalkbrenner.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Het begint nu wel te kriebelen hier :) man man man, wat is het lang geleden dat ik een major heb bezocht. Hoewel de line-up niet geweldig is heb ik nog best een redelijke dagschema. Ik ben te vinden denk ik bij:

Meau > Stacked Actors > Froukje > Floor Jansen > Tankzilla > (stukje) Donnie XL > Psychonaut > Skindred > S10 > Kevin & The Animals of Dool > Speedmobile > Paul Kalkbrenner > (misschien afsluiten bij Dirtyphonics?)

Back-up opties als iets tegenvalt: Flemming | Splinter | Donnie XL | Goldband | The Opposites | FJAAK
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik vind de zondag pittig. Zoveel toffe namen! Ga ik voor Froukje of DIKKE? Kevin of S10? En ga ik nog even hard bij de Drum n Bass tent of Paul Kalkbrenner.
Ik heb DIKKE gezien als voorprogramma van Zwangere Guy laatst. Ik zou 100% voor Froukje gaan. Tenenkrommend optreden van die papzak.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Ik heb er mega veel zin in, laat die zon maar lekker gaan schijnen en de enthousiaste bezoekers en bands maar knallen!

Dit word ongeveer mijn schema, met nog een paar twijfelgevallen die ik op het moment zelf beslis

Vrijdag: Sloper, Ramkot, SONS, House of rock, Anouk, Hang Youth, Sjaak, Blues Pills, Bizkit Park, Chef’s Special
Zaterdag: Blood Red Shoes, Prins S. en de Geit, Davina Michelle, Whispering Sons, Krezip, The Wetnecks/White Lies, Beachdog/Franz Ferdinan, Tusky, Up the Irons
Zondag: Jezebel, Stacked Actors, Floor Jansen, Rayen Panday, Psychonaut, Goldband, Rhea, DOOL, The Opposites, Kensington
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken