Onderzoek: Sociale Media & Culturele festivals

G

Guest

Guest
Hi Allemaal,

Momenteel volg ik de opleiding Media en Entertainment Management aan Hogeschool Inholland en ben ik bezig met afstuderen. Mijn afstudeeronderzoek voer ik uit voor De Nederlandse Dansdagen, een jaarlijks dansfestival dat plaats vindt in Maastricht.

Ik doe onderzoek naar het communicatiegedrag op sociale media van jonge cultuur geïnteresseerden (18-35 jaar) met betrekking tot culturele festivals. Om dit te kunnen onderzoeken heb ik een enquête opgesteld, die ik graag zou willen verspreiden onder de juiste doelgroep. Hiervoor heb ik Festileaks benaderd en kreeg het advies om de link op het forum te plaatsen. Zouden jullie alsjeblieft mijn enquête willen invullen? http://www.survio.com/survey/d/denederlandsedansdagen

Nu is De Nederlandse Dansdagen een dansfestival en lijkt het in eerste instantie niet relevant. Echter houd ik in mijn onderzoek de definitie ‘cultureel festival’ aan dat volgens Respons is gedefinieerd. Respons richt zich op festivals die tot het gebied van podiumkunsten behoren, zoals onder meer muziek/dance, theater en dans. Ervan uitgaande dat ik afstudeer in januari, zal ik voor diegene die het interessant vinden een post plaatsen met een samenvatting van de resultaten van het onderzoek.

Thanks alvast!
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Ingevuld! De opmerking: 'zal ik voor diegene die het interessant vinden een post plaatsen met een samenvatting van de resultaten van het onderzoek.' trok me over de streep om toch even de moeite te nemen. Ik hoop de resultaten dan ook echt terug te zien!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken