Onderzoek naar populariteit van Nederlands grootste festivals

Wooshh

Nieuw lid
1 mei 2023
4
4
Beste festivalgangers,

Voor mijn masterscriptie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam doe ik onderzoek dat poogt om inzicht te krijgen in het verschil in populariteit tussen de tien grootste muziekfestivals van ons land. Als jij één van deze festivals hebt bezocht, nodig ik je graag uit om deel te nemen aan de survey.

Het gaat hierbij om de volgende festivals: Defqon.1, Lowlands, Pinkpop, Down the Rabbit Hole, WOO HAH! x Rolling Loud, North Sea Jazz, Paaspop, Concert at Sea, Mysteryland en Zwarte Cross. Houd er rekening mee dat alle vragen betrekking hebben op de editie van het festival in 2022.

Het invullen van de enquête zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen, maar het zal mij enorm helpen bij het voltooien van dit onderzoek en draagt daarmee bij aan het behalen van mijn masterstudie. Hieronder volgt de link.

https://erasmusuniversity.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_06eOvQKcR9nmvNc

Delen van de survey met je festival vrienden wordt natuurlijk enorm gewaardeerd!
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten,

Kayo
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
753
1.270
Beste festivalgangers,

Voor mijn masterscriptie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam doe ik onderzoek dat poogt om inzicht te krijgen in het verschil in populariteit tussen de tien grootste muziekfestivals van ons land. Als jij één van deze festivals hebt bezocht, nodig ik je graag uit om deel te nemen aan de survey.

Het gaat hierbij om de volgende festivals: Defqon.1, Lowlands, Pinkpop, Down the Rabbit Hole, WOO HAH! x Rolling Loud, North Sea Jazz, Paaspop, Concert at Sea, Mysteryland en Zwarte Cross. Houd er rekening mee dat alle vragen betrekking hebben op de editie van het festival in 2022.

Het invullen van de enquête zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen, maar het zal mij enorm helpen bij het voltooien van dit onderzoek en draagt daarmee bij aan het behalen van mijn masterstudie. Hieronder volgt de link.

https://erasmusuniversity.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_06eOvQKcR9nmvNc

Delen van de survey met je festival vrienden wordt natuurlijk enorm gewaardeerd!
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten,

Kayo
Ingevuld! Heel veel succes met je scriptie en onderzoek!
 
  • Leuk
Waarderingen: Wooshh

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.786
3.736
Wegens fysieke mankementen alleen BKS geweest helaas dus kan niet meedoen, succes met de scriptie! Uitkomst(en) deel je hier wel neem ik aan? 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Wooshh

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.566
4.491
Ik ben nog nooit naar een Nederlands festival geweest, dus kan je niet helpen. Lijkt me een interessant onderzoek, dus als het af is, zou ik het wel eens willen lezen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken