Oasis

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.743
5.250
Wembley heeft wat, 80 a 90k plekken? Keer vier is dus rond de 350k. In Manchester vergelijkbaar? Rond de 700k plekken dan voor die acht concerten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.773
12.440
Heb niet alle berichten over Oasis gelezen maar doen de andere bandleden nou eigenlijk ook mee met de reünie? Of zijn het de broertjes met een inhuurleger? Ongeveer gelijk aan de GnR reünie?
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
383
297
Heb niet alle berichten over Oasis gelezen maar doen de andere bandleden nou eigenlijk ook mee met de reünie? Of zijn het de broertjes met een inhuurleger? Ongeveer gelijk aan de GnR reünie?
Noel & The High Flying Birds + Liam is de opzet van wat ik gelezen heb
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

gesp

Support act
11 jun 2018
1.200
492
Heb niet alle berichten over Oasis gelezen maar doen de andere bandleden nou eigenlijk ook mee met de reünie? Of zijn het de broertjes met een inhuurleger? Ongeveer gelijk aan de GnR reünie?
Is tot nu toe onbevestigd nog.

The Sun zegt dat het de High Flying Birds van Noel Gallagher worden. Daar zitten weer Mike Rowe (toetsen), Chris Sharrock (drums) en Gem Archer (gitaar) in, die eerder in / met Oasis speelden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Backinblack en Joslittel

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.365
3.389
Wembley heeft wat, 80 a 90k plekken? Keer vier is dus rond de 350k. In Manchester vergelijkbaar? Rond de 700k plekken dan voor die acht concerten.
Natuurlijk afhankelijk van de opstelling, maar Taylor Swift was 92k in Wembley (inclusief van die scam plekken schuin achter het podium)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.365
3.389
Via via (iemand die via het werk tickets kan kopen voor shows in Wembley) gehoord dat eerste rang zitplaatsen £185 zouden kosten. Geen info over andere categorieën maar dit kan al dienen om een idee te krijgen. Meestal gaan staanplaatsen voor ongeveer dezelfde prijscategorie als dat soort zitplaatsen.
 
  • Wow
Waarderingen: Josy

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.633
1.925
Dat wordt 200 pond voor golden circle op deze manier. Die gasten zijn gelukkig lekker gewoon gebleven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
116
114
Dat wordt 200 pond voor golden circle op deze manier. Die gasten zijn gelukkig lekker gewoon gebleven.
Ik zou er nog 300 pond voor over hebben. Can't put a price on pure happiness. Dit is voor mij een wens die uit komt (al heb ik ze in het verleden al tig keer gezien).
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
160
49
Heeft iemand van jullie na het doorlopen van de pre sale ballot voor de fanclub ook een bevestiging per mail ontvangen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken