Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb niet alle berichten over Oasis gelezen maar doen de andere bandleden nou eigenlijk ook mee met de reünie? Of zijn het de broertjes met een inhuurleger? Ongeveer gelijk aan de GnR reünie?
Heb niet alle berichten over Oasis gelezen maar doen de andere bandleden nou eigenlijk ook mee met de reünie? Of zijn het de broertjes met een inhuurleger? Ongeveer gelijk aan de GnR reünie?
The Sun zegt dat het de High Flying Birds van Noel Gallagher worden. Daar zitten weer Mike Rowe (toetsen), Chris Sharrock (drums) en Gem Archer (gitaar) in, die eerder in / met Oasis speelden.
Via via (iemand die via het werk tickets kan kopen voor shows in Wembley) gehoord dat eerste rang zitplaatsen £185 zouden kosten. Geen info over andere categorieën maar dit kan al dienen om een idee te krijgen. Meestal gaan staanplaatsen voor ongeveer dezelfde prijscategorie als dat soort zitplaatsen.
Ik zou er nog 300 pond voor over hebben. Can't put a price on pure happiness. Dit is voor mij een wens die uit komt (al heb ik ze in het verleden al tig keer gezien).
Ik zou er nog 300 pond voor over hebben. Can't put a price on pure happiness. Dit is voor mij een wens die uit komt (al heb ik ze in het verleden al tig keer gezien).