Oasis

Is het dan met Gem Archer en Chris Sharrock er ook terug bij? Nog niet duidelijk ergens vermeld volgens mij.

VS dan na UK/Ierland. Rest van Europa zal wel volgen in 2026, toch?
Volgens The sun zou het met de High Flying Birds zijn. Maar ergens verwacht ik toch dat bonehead erbij is. Die speelde ook mee bij de shows van DM30 en de 2020 tour van Liam.

Volgens The sun zou het met de High Flying Birds zijn. Maar ergens verwacht ik toch dat bonehead erbij is. Die speelde ook mee bij de shows van DM30 en de 2020 tour van Liam.
Bonehead verschijnt ook een aantal keer opvallend in het aankondigingsfilmpje op hun officiële website.

Iemand al ergens ticketprijzen gevonden voor de shows? Ik zie ze nog niet staan bij Ticketmaster.....

ik ga proberen manchester eerste data
of eender welke in londen...

nog mensen hier?

Ook Manchester grootste voorkeur hier. Ticket krijgen zal wel erg lastig worden, kijken of we elkaar kunnen helpen.

Eerste keuze is Edinburgh, maar eigenlijk zijn het allemaal wel opties op Cardiff na ivm Werchter.

Hoop op kaarten voor Manchester, mooie reden om weer eens terug te gaan. Maar ga voor alles proberen, als ik ze maar kan zien!
Iets bekend over een presale?

Laatst bewerkt:
Grote voorkeur voor Manchester hier. Londen wellicht als back-up proberen. Cardiff had me ook vet geleken als eerste concerten, maar is tegelijk met DTRH.

Hier gaan we voor Cardiff, Londen of Dublin! Eender welke data, zolang we er maar bij kunnen zijn 🤞

Zaterdag wordt insane. Benieuwd of ze er nog wat concerten aan breien in het VK nadat de shows hopeloos uitverkocht zijn. Plaats voor gelaten, alleszins

Users who are viewing this thread