Oasis

gesp

Support act
11 jun 2018
1.200
492
Dit nieuws komt jaarlijks in komkommertijd weer terug, al voelt het nu wel anders. Erg hyped in ieder geval.

Heb al sinds 2009 (had destijds weinig geld) een potje op mijn spaarrekening gereserveerd voor de reünie van Oasis: de band waar mijn liefde voor muziek mee begonnen is. Heb jarenlang dagelijks What's The Story (Morning Glory) geluisterd, bij huiswerk en in mijn eerste auto.

Na de break Beady Eye en zowel Liam als Noel meerdere malen gezien, maar dat is toch niet de magie die Oasis samen wel had (voor mij).
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.170
Dit nieuws komt jaarlijks in komkommertijd weer terug, al voelt het nu wel anders. Erg hyped in ieder geval.

Heb al sinds 2009 (had destijds weinig geld) een potje op mijn spaarrekening gereserveerd voor de reünie van Oasis: de band waar mijn liefde voor muziek mee begonnen is. Heb jarenlang dagelijks What's The Story (Morning Glory) geluisterd, bij huiswerk en in mijn eerste auto.

Na de break Beady Eye en zowel Liam als Noel meerdere malen gezien, maar dat is toch niet de magie die Oasis samen wel had (voor mij).
100%
de solo projecten waren heerlijk maar niet van hetzelfde niveau.
enige dat in de buurt kwam voor mij was Club69 noel gallagher omdat het toen quasi 1 op 1 was en mega intiem
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
430
200
Dit nieuws komt jaarlijks in komkommertijd weer terug, al voelt het nu wel anders. Erg hyped in ieder geval.

Heb al sinds 2009 (had destijds weinig geld) een potje op mijn spaarrekening gereserveerd voor de reünie van Oasis: de band waar mijn liefde voor muziek mee begonnen is. Heb jarenlang dagelijks What's The Story (Morning Glory) geluisterd, bij huiswerk en in mijn eerste auto.

Na de break Beady Eye en zowel Liam als Noel meerdere malen gezien, maar dat is toch niet de magie die Oasis samen wel had (voor mij).
Heb zelf de luxe gehad om Oasis 6x live te hebben gezien, waaronder 1x in Wembley Stadium. Man, wat gaat het deze week stressen worden voor tickets. M'n vriendin en ik hebben eindelijk wat spaargeld opgebouwd. Dit mocht ik niet voor concerten gebruiken, met uitzondering van een Oasis reunie. Een paar maanden terug afgesproken met het idee dat het toch nooit zou gebeuren. Het gezicht van m'n vriendin toen ik vanochtend de welbekende tweets liet zien sprak boekdelen :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Blijkbaar heeft mijn Oasis gekte haar wel aangestoken. Ik mag alleen gaan als ik voor haar ook een kaartje koop
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.170
Heb zelf de luxe gehad om Oasis 6x live te hebben gezien, waaronder 1x in Wembley Stadium. Man, wat gaat het deze week stressen worden voor tickets. M'n vriendin en ik hebben eindelijk wat spaargeld opgebouwd. Dit mocht ik niet voor concerten gebruiken, met uitzondering van een Oasis reunie. Een paar maanden terug afgesproken met het idee dat het toch nooit zou gebeuren. Het gezicht van m'n vriendin toen ik vanochtend de welbekende tweets liet zien sprak boekdelen :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Blijkbaar heeft mijn Oasis gekte haar wel aangestoken. Ik mag alleen gaan als ik voor haar ook een kaartje koop
herkenbaar.
net een nieuwe auto gekocht maar dit mag er nog wel bij van haar als ze mee gaat :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Franzzz

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.943
2.021
Heb al sinds 2009 (had destijds weinig geld) een potje op mijn spaarrekening gereserveerd voor de reünie van Oasis: de band waar mijn liefde voor muziek mee begonnen is.
Je zal maar fan zijn van Dire Straits... Kun je wachten op een reünie die nooit gaat komen 😂
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.170
Je zal maar fan zijn van Dire Straits... Kun je wachten op een reünie die nooit gaat komen 😂
nu dat dacht ik ook van de broertje hoor.

en zolang het niet zwart op wit staat en dan als ik kaarten heb, pas dan ga ik het echt geloven.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.871
6.109
Dit nieuws komt jaarlijks in komkommertijd weer terug, al voelt het nu wel anders. Erg hyped in ieder geval.

Heb al sinds 2009 (had destijds weinig geld) een potje op mijn spaarrekening gereserveerd voor de reünie van Oasis: de band waar mijn liefde voor muziek mee begonnen is. Heb jarenlang dagelijks What's The Story (Morning Glory) geluisterd, bij huiswerk en in mijn eerste auto.

Na de break Beady Eye en zowel Liam als Noel meerdere malen gezien, maar dat is toch niet de magie die Oasis samen wel had (voor mij).
Ik heb Oasis live helaas nooit mogen zien. Maar ik ben ergens bang dat juist die magie er ook niet meer is die ze destijds hadden. Uiteraard ga ik ze een kans geven, maar ben ergens bang dat het geen Liam Gallagher + Noel Gallagher show gaat worden ipv Oasis als een groep samen. Ga het sowieso een kans geven als ze ook in NL touren.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.834
3.157
Je zal er voor naar the UK moeten. Laatse geruchten zijn volgens kij een aantal concerten Hyde Park en Wembley. En natuurlijk wordt ook Glastonbury genoemd..
Ook als ze een Nederlandse datum toevoegen zou ik het graag in de UK zien. Ik laat me niet nog een keer voor het Blur karretje spannen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.743
5.250
Aan de andere kant, een Nederlandse datum zal de Britten ook niet ervan weerhouden hierheen te komen!

Maar ja, Oasis zien in de UK is wel een droom!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.834
3.157
Aan de andere kant, een Nederlandse datum zal de Britten ook niet ervan weerhouden hierheen te komen!
Dat viel bij Blur dus aardig tegen. Maar de herinneringen aan Liam en Kasabian in de AFAS (HMH nog toen?) met meer dan 50% aan Britten blijven mooi.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.743
5.250
Dat viel bij Blur dus aardig tegen. Maar de herinneringen aan Liam en Kasabian in de AFAS (HMH nog toen?) met meer dan 50% aan Britten blijven mooi.
Kasabian was ik ook bij, fantastische avond was dat!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.365
3.389
Blijkbaar is Wembley Stadium geboekt op de volgende data:
  • 20-22 juni (Dua Lipa)
  • 11-20 juli (Oasis?)
  • 15-16 augustus
  • 19-20 augustus
  • 20-23 augustus (gerucht Coldplay)
  • 26-30 augustus (gerucht Coldplay)
Die periode in juli komt perfect overeen met de geruchten over de 10 Oasis shows. Lijkt me dat het dus sowieso later in de zomer wordt als er Europese shows zouden komen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.633
1.925
Blijkbaar is Wembley Stadium geboekt op de volgende data:
  • 20-22 juni (Dua Lipa)
  • 11-20 juli (Oasis?)
  • 15-16 augustus
  • 19-20 augustus
  • 20-23 augustus (gerucht Coldplay)
  • 26-30 augustus (gerucht Coldplay)
Die periode in juli komt perfect overeen met de geruchten over de 10 Oasis shows. Lijkt me dat het dus sowieso later in de zomer wordt als er Europese shows zouden komen.
Die shows zullen toch niet allemaal achter elkaar zijn? Ik denk dat je daar in iedergeval twee rustdagen moet rekenen, waardoor je effectief Wembley twee weken zal moeten afhuren.
 

Remco

Playlistbediener
15 apr 2015
32
27
Er gaan zowel geruchten voor 10 shows in Wembley als 5 shows met nog een zesde als optie achter de hand. Dat laatste klinkt waarschijnlijker met deze data, lijkt me?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken