Oasis

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.743
5.250
Londen of Manchester als voorkeur, maar ook een kwestie van pakken wat we kunnen pakken.
 

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
116
114
Iemand al ergens ticketprijzen gevonden voor de shows? Ik zie ze nog niet staan bij Ticketmaster.....

Nog niet bekend. Ik schat 130 pond voor reguliere staanplaats en 180 pond voor voorvak.

Stadions:
Premium zitplaatsen 250 pond, andere zitplaatsen 1e ring 130 pond en tweede ring 100 pond.

En met Ticketmaster weet je dat ze heel veel tickets fors (waarschijnlijk dubbel) gaan verhogen met platinum prijzen. Met Billy Joel in Cardiff moesten wij ook bukken voor platinum prijzen in voorvak, maar iedere cent waard geweest. Denk dat we 3 data in het VK voor Oasis gaan doen, mits we kaarten scoren.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Hier ook voorkeur Manchester. Park concert ipv galmende stadion concert lijkt mij veel leuker qua geluid en sfeer
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Manchester! Fingers crossed dat het gaat lukken. Donderdag worden de ticketprijzen bekend zag ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Ik zit klaar voor @Oasiss aanstaande zaterdag. Zijn er hier meer mensen die ik aan tickets kan proberen te helpen?
Stuur dan maar even een PM.
Ik zit inmiddels aan de max qua helpen denk ik, dus PMs gesloten haha.

Mocht er wel meer kunnen meld ik me hier wel op zaterdag als het voor de mensen die een berichtje gestuurd hebben gelukt is.
 
  • Leuk
Waarderingen: vdb44

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
116
114
Wij willen graag Londen (tweede weekend) en Edinburgh aan gaan doen. Leuke vakantie ervan maken als we toch in de buurt zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Hou er wel rekening mee dat in Edinburgh dan tegelijkertijd het Fringe en International Festival is. Accommodatie daar kost tijdens het festival normaal al een godsvermogen, laat staan volgend jaar. Vroeg boeken dus!

Camping Mortonhall is eventueel wel een mooi alternatief. Niet duur, tentje mee, nachtbus terug.
 

Kennys.j

Playlistbediener
17 apr 2024
25
64
Als ik tickets op overschot heb voor 1 van de volgende data zal ik ze hier de zaterdag posten.
Hopen dat iedereen tickets kan bemachtigen!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.985
4.055
Wij zijn hier een ieniemini fractie van de muziekliefhebbers (en dan van de benelux welteverstaan), wat een chaos gaat dit zaterdag worden
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Gebruikers die dit onderwerp bekijken