Oasis

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
60
63
Heeft iemand van jullie na het doorlopen van de pre sale ballot voor de fanclub ook een bevestiging per mail ontvangen?
Op insta staat "Successful applicants will receive an email with full access information the morning of Friday 30th August."
Lijkt er dus op dat je vrijdag pas bevestiging krijgt?
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
160
49
Op insta staat "Successful applicants will receive an email with full access information the morning of Friday 30th August."
Lijkt er dus op dat je vrijdag pas bevestiging krijgt?
Na het invullen staat er, je krijgt een mail met een link die je moet bevestigen, of iets in die strekking..
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.015
1.006
Die link is gestuurd naar fanclub mensen. Dus als dan iedereen die kan invullen, ook als ze niet geregistreerd staan als fan, dan is het niet echt meer een fan presale.
Die link staat ook gewoon op de officiele facebookpagina van Oasis. Dus wat maakt het uit. Gewoon geluk hebben...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.641
7.339
Ik wou om kaartjes te kopen voor anderen me best aanmelden en zelfs wel reclame op mijn mail ontvangen. Maar ook smsjes met reclame, nee dankjewel. Stom systeem
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Thisso

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.365
3.389
Ik wou om kaartjes te kopen voor anderen me best aanmelden en zelfs wel reclame op mijn mail ontvangen. Maar ook smsjes met reclame, nee dankjewel. Stom systeem
Ja dit dus. Wil met plezier helpen maar dat zal dus enkel voor de general sale zijn. Verplicht inschrijven voor spam sms'jes vind ik echt compleet overbodig.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.486
8.728
Ik wou om kaartjes te kopen voor anderen me best aanmelden en zelfs wel reclame op mijn mail ontvangen. Maar ook smsjes met reclame, nee dankjewel. Stom systeem

Daar haakte ik ook af inderdaad, fijn dat ik daar niet de enige in ben

Wij hebben nog steeds geen bevestiging ontvangen...

Dacht gelezen te hebben dat je gewoon pas op de dag van presale mail krijgt als je gekozen bent?


Edit: negeer deze en zie bericht hieronder
 
Laatst bewerkt:

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
189
94
Heb net zitten kijken voor een beetje normaal hotel (niks aparts) max 5 km van centrum Dublin of Edinburgh

500 euro per nacht of voor 200 euro op een slaapzaal

Uiteindelijk dus 3000+ voor een driedaags tripje incl. vlucht en vertier.

Groot Oasis fan maar daar pas ik voor 😨
 
Laatst bewerkt:

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
557
359
Zojuist ook mijn bevestigsmail ontvangen! Vulde het gisteren rond 21:00 in dus reken maar uit hoelang het ongeveer duurt eer je hem ontvangt!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken