Oasis

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
116
114
Heb net zitten kijken voor een beetje normaal hotel (niks aparts) max 5 km van centrum Dublin of Edinburgh

500 euro per nacht of voor 200 euro op een slaapzaal

Uiteindelijk dus 3000+ voor een driedaags tripje incl. vlucht en vertier.

Groot Oasis fan maar daar pas ik voor 😨

Gisteren bij de aankondiging meteen hotels in Londen en Edinburgh uit voorzorg vastgelegd. Gelukkig nog redelijke prijzen. We gaan daarentegen gebukt voor de prijzen van de kaartjes zaterdag, als er al een kans is. Platinum of VIP verwacht ik, aangezien Live Nation verrot is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Grunt149

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
430
200
Opvallend dingetje bij de pre-sale. Een aantal fans, waaronder ik, kreeg dit mailtje met de volgende tekst:

We've identified you as a loyal fan of Oasis. To thank you for your support, you will automatically be selected if you correctly register and confirm entry in the pre-sale ballot before it closes.

Ik ben dus al verzekerd van een pre-sale code. Alle andere aanmeldingen gaan dus op één hoop en worden geloot
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Opvallend dingetje bij de pre-sale. Een aantal fans, waaronder ik, kreeg dit mailtje met de volgende tekst:



Ik ben dus al verzekerd van een pre-sale code. Alle andere aanmeldingen gaan dus op één hoop en worden geloot
Hopelijk telt het dan mee hoe snel je was. Ik was al instant na 1 minuut ingeschreven 🤞
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Heb net zitten kijken voor een beetje normaal hotel (niks aparts) max 5 km van centrum Dublin of Edinburgh

500 euro per nacht of voor 200 euro op een slaapzaal

Uiteindelijk dus 3000+ voor een driedaags tripje incl. vlucht en vertier.

Groot Oasis fan maar daar pas ik voor 😨
Ik heb gisterochtend gelijk hotels geboekt in Manchester en Londen. Toen waren ze nog circa 500 a 600 euro voor 3 nachten (gedeeld door 3 want ik ga hopelijk met twee vrienden).
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.834
3.158
Die prijzen voor hotels/slaapkamers zullen (zeker voor Londen) ook wel weer omlaag gaan zodra die data dichterbij komen. Nu is er vooral heel veel hype voor die plekken waardoor de prijzen omhoog schieten.

EDIT: Al betwijfel ik dit voor Edinburgh vanwege de samenloop met Fringe
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Gisteren bij de aankondiging meteen hotels in Londen en Edinburgh uit voorzorg vastgelegd. Gelukkig nog redelijke prijzen. We gaan daarentegen gebukt voor de prijzen van de kaartjes zaterdag, als er al een kans is. Platinum of VIP verwacht ik, aangezien Live Nation verrot is.
Ben benieuwd of de ticketprijzen vast staan of dat ze aan 'dynamic pricing' doen. Bij dat laatste pas ik ook.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Die prijzen voor hotels/slaapkamers zullen (zeker voor Londen) ook wel weer omlaag gaan zodra die data dichterbij komen. Nu is er vooral heel veel hype voor die plekken waardoor de prijzen omhoog schieten.

EDIT: Al betwijfel ik dit voor Edinburgh vanwege de samenloop met Fringe
Cardiff heeft amper hotels dus die zullen niet goedkoper worden. Dublin is normaal al megaduur qua hotels.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Noel & The High Flying Birds + Liam is de opzet van wat ik gelezen heb
Dat en de verwachting is Bonehead erbij voor sommige nummers (speelt nu ook in de band van Liam). Dan heb je naast Liam en Noel dus 2 oud Oasis-leden in Bonehead (OG tot aan 1999) en Gem Archer (1999 tot 2009).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.255
1.315
Dat en de verwachting is Bonehead erbij voor sommige nummers (speelt nu ook in de band van Liam). Dan heb je naast Liam en Noel dus 2 oud Oasis-leden in Bonehead (OG tot aan 1999) en Gem Archer (1999 tot 2009).
En drummer Chris Sharrock. Zeer goede drummer overigens.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.255
1.315
In Londen zijn er nu eenmaal veel meer overnachtingsmogelijkheden dan in die andere steden.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.834
3.158
Waarom zou Gem Archer nu een 'touring member' zijn en Bonehead niet? Geloof ik niet. Nu ja, Wikipedia he, afwachten tot het officieel gecommuniceerd wordt.
Ja denk omdat 'ie vanuit NGHFB komt en niet als naam is genoemd, maar voor zover ik zie verwijst wikipedia ook maar naar een paar artikels waar dingen in staat, dus niets is in beton gegoten.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.743
5.250
Zelf ook gelijk hotels geregeld in de weekenden Londen en Manchester. Dublin, Cardiff en Edinburgh bleek al minder eenvoudig. Overweeg daar eventueel te kamperen of gewoon een nacht doorhalen op het vliegveld.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
573
586
Zelf ook gelijk hotels geregeld in de weekenden Londen en Manchester. Dublin, Cardiff en Edinburgh bleek al minder eenvoudig. Overweeg daar eventueel te kamperen of gewoon een nacht doorhalen op het vliegveld.
Je kan ook proberen bij student accomodaties een short stay te regelen. Normaal staan die augustus leeg en kun je dan voor een paar dagen of een week in augustus een kamer huren. Adverteren ze meestal niet op Booking.com enz. maarkan het zoeken dus waard zijn. Zo zijn wij tijdens Fringe/taptoeseizoen in Edinburgh gekomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken