Oasis

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.365
3.389
Ik wou om kaartjes te kopen voor anderen me best aanmelden en zelfs wel reclame op mijn mail ontvangen. Maar ook smsjes met reclame, nee dankjewel. Stom systeem
Daar haakte ik ook af inderdaad, fijn dat ik daar niet de enige in ben



Dacht gelezen te hebben dat je gewoon pas op de dag van presale mail krijgt als je gekozen bent?

Edit: negeer deze en zie bericht hieronder

Ter info: ik heb gewoon mijn emailadres ingevuld en dan afgehaakt toen ze vroegen om telefoonnummer, maar zonet wel de bevestigingsmail gekregen. Telefoonnummer lijkt dus geen vereiste.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Joris

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.486
8.728
Ter info: ik heb gewoon mijn emailadres ingevuld en dan afgehaakt toen ze vroegen om telefoonnummer, maar zonet wel de bevestigingsmail gekregen. Telefoonnummer lijkt dus geen vereiste.

Ik zie het nu ook ja. Dan zal ik laten weten als ik gekozen zou zijn
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Ik had als nummer +31600000001 opgegeven. Neem aan dat dat nummer niet bestaat.
 

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
78
127
GWEnbxpWMAA_1eI


Was al duidelijk maar sommigen hadden nog ijdele hoop.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Ik geloof het pas als ze volgend jaar drie headliners bekend hebben gemaakt en Oasis zit er niet tussen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Totdat de tour is uitverkocht en ze ''plots ineens'' volgend jaar toch op Glastonbury spelen.
 

SommyWillers

Playlistbediener
9 aug 2022
17
43
Ze hebben enkel gezegd: 'their only shows in europe next year'. Ondertussen staat er zelfs al bij dat ze verder in 2025 buiten europa gaan.
Mijn gespeculeer: ze gaan nu enkel de venues doen die zijn aangekondigd. Hier komen nog extra data bij.
Als dit goed loopt en ze verder willen, dan komt er een wereldtour die start in narjaar 2025 en in de zomer van 2026 Europa doet met Glasto; Werchter (apart geen RW); Amsterdam etc
 
  • Winning
Waarderingen: The Black

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.765
9.714
en in de zomer van 2026 Europa doet met Glasto; Werchter (apart geen RW); Amsterdam etc
In 2026 is er geen editie van Glasto.

Dus dat festival wordt - voor de komende 2 jaar - al met zekerheid geskipt. Snap het ook wel, Glasto spelen betekent ook een veel lagere fee en deze keer wordt er volop voor het grove geld gegaan. (Hun goed recht.)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Ik durf er alsnog echt goed geld op in te zetten dat als die hele tour is uitverkocht straks er in het najaar bekend wordt gemaakt dat ze toch op Glasto staan. Nu ontkennen heeft gewoon teveel voordelen. Het maakt de Glastoverkoop niet nog moeilijker dan dat het al is en mensen gaan nu (nog meer) vol voor hun eigen shows.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.015
1.006
Ik durf er alsnog echt goed geld op in te zetten dat als die hele tour is uitverkocht straks er in het najaar bekend wordt gemaakt dat ze toch op Glasto staan. Nu ontkennen heeft gewoon teveel voordelen. Het maakt de Glastoverkoop niet nog moeilijker dan dat het al is en mensen gaan nu (nog meer) vol voor hun eigen shows.
Mochten ze op glastonbury staan, maken ze nu geen statement en zwijgen ze gewoon. Waarom zouden ze anders nu reageren? Gewoon om duidelijkheid te creëeren. maarja voor sommigen is dat blijkbaar nog niet genoeg🙈
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.773
12.440
Ik ben nog steeds zeker van een spot op Glastonbury en dat ik in het publiek sta. Ik droom gewoon even verder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
78
127
Ik durf er alsnog echt goed geld op in te zetten dat als die hele tour is uitverkocht straks er in het najaar bekend wordt gemaakt dat ze toch op Glasto staan. Nu ontkennen heeft gewoon teveel voordelen. Het maakt de Glastoverkoop niet nog moeilijker dan dat het al is en mensen gaan nu (nog meer) vol voor hun eigen shows.
Hoeveel zou je erop zetten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken