Oasis

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
116
114
Jammergenoeg geen Golden Circle. Ik zit niet te wachten op een groot duwpartij, dus dan maar zitplaatsen.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.015
1.006
Jammergenoeg geen Golden Circle. Ik zit niet te wachten op een groot duwpartij, dus dan maar zitplaatsen.
Als je voor Wembley gaat, vorig jaar naar Blur geweest staanplaatsen, dat viel van drukte enorm goed mee. Het ziet er dichtbevolkt uit, maar het is echt ruim voor de hoeveelheid volk ze mogen toelaten.
 

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
116
114
Als je voor Wembley gaat, vorig jaar naar Blur geweest staanplaatsen, dat viel van drukte enorm goed mee. Het ziet er dichtbevolkt uit, maar het is echt ruim voor de hoeveelheid volk ze mogen toelaten.
Het gaat mij niet zozeer om de ruimte, maar het volk. Ik heb Oasis al een aantal keren gezien, ook in Londen, en het geduw was niet mals. Dat ruïneert voor mij de beleving van het concert. Overigens net opgezocht dat Blur met Wembley wel Golden Circle staanplaatsen heeft verkocht. Kan goed zijn dat ze die nu ook hebben, maar dan alleen voor de vroege vogels die al uren voor het stadion bivakkeren. Ook daar hebben wij geen zin in. Dus... zitplaatsen!
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
598
523
Ik zit mij nu toch af te vragen of het mij dat wel waard is. Absurde prijzen.
Ik ook steeds meer. Vluchten en hotels in hoogseizoen boeken ook nog erbij. Wordt al met al gewoon een flinke reis en de twijfels daarover slaan toe
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
430
200
Uberhaupt even een tip voor alle mensen die zaterdag gaan proberen: De verkoop gaat niet alleen via Ticketmaster, maar dus ook via Gigs & Tours en Seetickets. Het loont zeker om daar alvast een account aan te maken!
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
311
176
Ik weet uiteraard niet of het geluk of een toevalstreffer was, maar vorig jaar bij Pulp was er echt geen doorkomen aan voor tickets in Sheffield... Tot ik bij Gigs & Tours probeerde. Een paar keer klikken, zonder vastlopen, en een minuut later had ik een ticket in de pocket.

Nogmaals: kan toeval geweest zijn. Maar je eieren in verschillende mandjes leggen kan sowieso geen kwaad. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Oasiss

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.458
698
Misschien toch maar even een Liam show overwogen dan. Een pak minder duur en, los van Don't Look Back in Anger, praktisch dezelfde setlist.
Of wachten tot de hype gaan liggen is en ze in 2026 (hopelijk) het Europese vasteland aandoen aan gevoelig lagere prijzen. Het scheelt wel dat ik ze voor de split in goede vorm heb mogen aanschouwen. Maakt de urgentie om het kanaal over te steken en zulke bedragen neer te tellen toch een stuk kleiner.
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Weet iemand of je op meerdere devices tegelijk ingelogd kan zijn op Ticketmaster?
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Ik zag trouwens mensen die voorstelde meer tickets te kopen en dan door te geven aan iemand op dit forum. Als iemand nog 2 plekjes heeft, heb ik interesse!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken