Oasis

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.548
Weet iemand of je op meerdere devices tegelijk ingelogd kan zijn op Ticketmaster?
Bij Lowlands kon dat zeker en heeft mij dit jaar ook geholpen.

Device 1 was ik #80.000 in de wachtrij, device 2 was ik #120.000 in de wachtrij en device 3 was ik #400 in de wachtrij waarmee ik toen een voordelig groepsticket kon kopen.

Meerdere tabs op hetzelfde device leverden geen voordeel op.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.071
5.436
Uberhaupt even een tip voor alle mensen die zaterdag gaan proberen: De verkoop gaat niet alleen via Ticketmaster, maar dus ook via Gigs & Tours en Seetickets. Het loont zeker om daar alvast een account aan te maken!
En dat is een officiëel verkoopskanaal ook? Nog nooit van gehoord tot nu
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Bij Lowlands kon dat zeker en heeft mij dit jaar ook geholpen.

Device 1 was ik #80.000 in de wachtrij, device 2 was ik #120.000 in de wachtrij en device 3 was ik #400 in de wachtrij waarmee ik toen een voordelig groepsticket kon kopen.

Meerdere tabs op hetzelfde device leverden geen voordeel op.
Goeie tip! Dan ga ik mooi met 7 devices proberen :D
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
160
49
Uberhaupt even een tip voor alle mensen die zaterdag gaan proberen: De verkoop gaat niet alleen via Ticketmaster, maar dus ook via Gigs & Tours en Seetickets. Het loont zeker om daar alvast een account aan te maken!
Dat geld alleen voor de UK. Niet Ierland.

Iemand al iets gehoord van die presale vandaag?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.303
7.287
Met die instelling sowieso niet haha. Beetje positief instaan is niet verkeerd. ;) En al geeft de site aan dat het inmiddels bijna is uitverkocht, blijven refreshen voor teruggevallen tickets.

Hoeveel tickets zoek je?
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
160
49
Ik ga er ook vanuit dat het lukt. We gaan met 5 mensen op meerdere devices voor 3 kaartjes. Ingeschreven bij alle 3 de verkopers.
Ik focus me alleen op Ierland. Aangezien alles tegelijkertijd in de verkoop gaat en ik enkel tijd heb om een hotel voor Dublin. (Ok Ierland is een uurtje eerder in de verkoop).

Ben ook maar alleen en maar 1 device.

Wat niet gelukt was, ehm moet ik even gaan graven maar sowieso Taylor Swift (Amsterdam, elders wel), Lana del Rey en Muse op diverse data/locaties.
 
Laatst bewerkt:

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.761
5.275
Taylor Swift en Lana waren dan ook wel gelijk twee concerten die erg lastig waren om kaarten voor te kroegen.

Verkoopt Muse nog (snel) uit?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken