Oasis

SommyWillers

Playlistbediener
9 aug 2022
17
43
In 2026 is er geen editie van Glasto.
ok, daar was ik niet van op de hoogte. Glasto lijkt me momenteel geen prioriteit te hebben. Ze gaan het ijzer smeden nu het ûberheet is. Wat ben je met Glastonbury als je 10 wembleys kan uitverkopen?

Het verbaast me enorm welke zotte irrationele hype ontstaan is rond deze concerten. Op een of andere manier is iedereen op dit nieuws gesprongen. Belgische krantensites hebben nu zelfs on line artikels gezet over hoe je zaterdag aan kaarten kan komen :)
De halve wereld lijkt wel te willen gaan. Collega's die me anders zot verklaren omdat ik binnen Europa naar diverse Bruce Springsteen-concerten reis, overwegen nu kaarten te kopen voor Manchester omdat ze bij wijze van spreken Wonderwall kennen :)
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Opvallend dingetje bij de pre-sale. Een aantal fans, waaronder ik, kreeg dit mailtje met de volgende tekst:



Ik ben dus al verzekerd van een pre-sale code. Alle andere aanmeldingen gaan dus op één hoop en worden geloot
Zou dit random bepaald worden of kijken ze dan toch naar hoevaak je naar Oasis bent geweest?
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Stel de shows worden gecanceld uiteindelijk, hoe zit het dan met je geld terugkrijgen? Moet je daarvoor zo’n verzekering voor hebben, of krijg je je geld standaard gewoon terug?
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
383
297
Stel de shows worden gecanceld uiteindelijk, hoe zit het dan met je geld terugkrijgen? Moet je daarvoor zo’n verzekering voor hebben, of krijg je je geld standaard gewoon terug?
De organisator en artiest hebben hier een verzekeringscontract voor
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.200
492
Stel de shows worden gecanceld uiteindelijk, hoe zit het dan met je geld terugkrijgen? Moet je daarvoor zo’n verzekering voor hebben, of krijg je je geld standaard gewoon terug?
Standaard is dat kaarten geldig blijven voor een nieuwe datum, bij een verplaatsing. En als een concert helemaal niet wordt gespeeld krijg je je geld terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Die prijzen voor hotels/slaapkamers zullen (zeker voor Londen) ook wel weer omlaag gaan zodra die data dichterbij komen. Nu is er vooral heel veel hype voor die plekken waardoor de prijzen omhoog schieten.

EDIT: Al betwijfel ik dit voor Edinburgh vanwege de samenloop met Fringe
Hoever van te voren zou dat zijn denk je? Zit nu naar Londen te kijken en de keuze valt nu best tegen.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.878
4.011
Hoever van te voren zou dat zijn denk je? Zit nu naar Londen te kijken en de keuze valt nu best tegen.
Als ik jou was zou ik zondag en volgende week ook wel opnieuw kijken. Mogelijk best wat mensen die op verschillende paarden wedden en overal hotels hebben vastgelegd maar niet voor alle plaatsen tickets (kunnen) kopen en bijgevolg die reservaties weer annuleren.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en MeesPos

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Als ik jou was zou ik zondag en volgende week ook wel opnieuw kijken. Mogelijk best wat mensen die op verschillende paarden wedden en overal hotels hebben vastgelegd maar niet voor alle plaatsen tickets (kunnen) kopen en bijgevolg die reservaties weer annuleren.
Oja dat is wel een goed punt inderdaad! Toch zet ik denk ik voor de zekerheid 2 reserveringen neer (kan die altijd weer annuleren als er wat beters is)!
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Wij gaan wss gwn de eerste eurostar terug pakken als tickets lukken, toch al een goede besparing
Ik weet niet hoe het vandaag zit maar je had eergisteren nog voor rond de 100 a 120 euro hotels in Londen die je kunt prebooken zonder betaling vooraf en met gratis annuleren. Is toch een stuk relaxter na zo'n episch concert.
 
  • Thinking
Waarderingen: theblackmadness

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.834
3.158
Met een beetje invullen zouden ze 15 en 29 ook nog in de verkoop kunnen gooien, dan hebben ze twee shows, twee rustdagen, twee shows etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.834
3.158
En waar hebben ze ergens gezegd dat er geen ging bijkomen?
1724742258045-png.10112


'Their only shows in Europe next year'
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.365
3.389
Die data waren (behalve die in Edinburgh) al gelekt dat ze open stonden als optie voor extra shows. Ik zou op basis hiervan geen hoop beginnen koesteren dat er extra steden bijkomen in Europa.

077c5010-d116-4d38-b21d-db73c23a7978.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Gebruikers die dit onderwerp bekijken