Er is een verschil tussen het naar je zin hebben en respectvol met elkaar om gaan.. en het forum niet gebruiken zoals een forum gebruikt hoor te worden. Over het eerste gaat het niet, waarom dat erbij wordt gehaald geen idee.
En volgens mij mag jij je aannames gewoon voor jou houden, verder.
Wel, het probleem dat ik daarmee dus heb is dat hier verder qua sfeerbeheer hierin niet is gecommuniceerd van 'hey jongens, goed idee doe maar!' of 'idk hoor, lijkt het niet een betere manier om op zus en zo manier het forum te gebruiken'. Allemaal prima om mijn reacties te disliken,
@DennisvdBr maar ik stel wel bepaalde dingen voor in mijn post. Afschieten, prima. Maar dan zou ik ook wel graag weten waarom wel of niet - zeker als mod.
Ben er zeker voor te vinden, ik vraag me alleen af wat je dan precies doet met andere festivals? Waar hoort welk festival dan bij en wat juist niet? Ik begrijp gewoon niet goed waarom die opdeling moet worden gemaakt terwijl bv. een concertaankondiging gewoon in het concertaankondigingen-topic staat. Gaan we daar dan ook al in opdelen? Concertreviews ook apart? Lokerse Feesten heeft een metaldag, ook apart topic? Sorry, maar dan geraak je me gewoon compleet kwijt.
En dat er zoveel negatieve reacties op mijn post zijn gekomen, terwijl ik het net als jullie gewoon goed voor heb.. Heerlijk om door te lezen, ik moet me meer verdedigen dan dat überhaupt een constructief gesprek is. Ik stel ook gewoon maar shit voor en denk, op basis van hoe het er vroeger, in andere topics, over de jaren heen hier aan toe gaat, hoe het beter zou kunnen gaan. Dat er hier een aantal mijn woorden verharden of in het belachelijke trekken, tsja oké. Als het op die manier allemaal moet, dan hoeft het voor mij ook niet meer. Wat een onzin.