Nick Cave

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
137
171
Was net naar "de popcast" van StuBru aan het luisteren en er werd wel heel nadrukkelijk geteast naar een aankondiging van Nick Cava, meer zelf er werd gehint naar deze maandag om 12 uur.
Wil je niet de hele podcast door staan, het fragment waar ik het over heb is rond minuut 40.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
154
105
Was net naar "de popcast" van StuBru aan het luisteren en er werd wel heel nadrukkelijk geteast naar een aankondiging van Nick Cava, meer zelf er werd gehint naar deze maandag om 12 uur.
Wil je niet de hele podcast door staan, het fragment waar ik het over heb is rond minuut 40.
Lekkere leak van StuBru
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Was net naar "de popcast" van StuBru aan het luisteren en er werd wel heel nadrukkelijk geteast naar een aankondiging van Nick Cava, meer zelf er werd gehint naar deze maandag om 12 uur.
Wil je niet de hele podcast door staan, het fragment waar ik het over heb is rond minuut 40.
LETSGOOOO
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Tickets on sale on Friday 22 March, 10am local time at nickcave.com.

ARTIST PRESALE
Current mailing list subscribers will automatically be enrolled in the Artist Presale starting on Wednesday 20 March, 10am local time.
Ticket links and passwords will be emailed to all subscribers before the Artist Presale starts.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Dry Cleaning als supportact in Ziggo, Murder Capital in Antwerpen.

(en Black Country New Road in de UK en Parijs!)
 

Backinblack

Playlistbediener
21 feb 2024
5
0
zijn zijn shows altijd volledig zittend? Zie net het zaalplan van het Sportpaleis, en daar lijkt het middenplein alvast wel te moeten zitten.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
En voor hoeveel knaakjes zal dit weer zijn? Hell waarom is het toch zo moeilijk om dat mee te communiceren? Nergens te zien op Greenhouse of de site van het Sportpaleis of op Ticketmaster. Of ik kijk er volledig over...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
zijn zijn shows altijd volledig zittend? Zie net het zaalplan van het Sportpaleis, en daar lijkt het middenplein alvast wel te moeten zitten.
Normaal gezien altijd staand. Het feit dat Nick Cave de voorste rijen opzoekt is zelfs een belangrijk onderdeel van z'n shows.

Edit: in de Ziggo dus staanplaatsen. En @jefferke , de prijzen voor Sportpaleis zullen wel vergelijkbaar zijn zeker?
  • Staanplaatsen: €79,52
  • Rang 1 - Zitplaatsen: €106,40
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €99,68
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Maar 1 Sportpaleis gaat wel echt veel te weinig zijn. Die zit toch meteen vol...

Zie ook weinig ruimte voor een tweede show.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Normaal gezien altijd staand. Het feit dat Nick Cave de voorste rijen opzoekt is zelfs een belangrijk onderdeel van z'n shows.

Edit: in de Ziggo dus staanplaatsen. En @jefferke , de prijzen voor Sportpaleis zullen wel vergelijkbaar zijn zeker?
  • Staanplaatsen: €79,52
  • Rang 1 - Zitplaatsen: €106,40
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €99,68
Jezus, duur ook weer, die zitplaatsen. Swapje dan maar.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Die gaat los grote events headlinen in 2025. Dan zie ik niet snel een 2de Belgische show komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken