Muse

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Zag op twitter dat verschillende mensen verstopte gesigneerde platen gevonden hadden. Denk dat er op die plekken zo'n plaat verstopt ligt?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
De staat in het voorprogramma van de hele EU tour als ik het goed heb. Doen ze goed.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
De staat in het voorprogramma van de hele EU tour als ik het goed heb. Doen ze goed.

Niet de hele tour, haha. Overigens wel goed, ze verdienen best wat meer internationale bekendheid. De drie Nederlandse data (en ook de Belgische) hebben allemaal Nothing But Thieves als support act. Ik ben daar echt zo blij mee, Nothing But Thieves is echt een van mijn favoriete bands! :) (net zoals De Staat trouwens)

DRONES WORLD TOUR: SUPPORT  19 FEBRUARI 2016

Muse are pleased to announce that X Ambassadors, Phantogram, Nothing But Thievesand De Staat have been added as support for select EU/UK dates on the Drones World Tour.

Limited tickets available: click here.

26 February | Paris, France | Bercy Arena | X Ambassadors 
27 February | Paris, France | Bercy Arena | X Ambassadors 
29 February | Paris, France | Bercy Arena | Phantogram
1 March | Paris, France | Bercy Arena | Phantogram
3 March | Paris, France | Bercy Arena | Nothing But Thieves
4 March | Paris, France | Bercy Arena | Nothing But Thieves
6 March | Cologne, Germany | Lanxess Arena | Nothing But Thieves
7 March | Amsterdam, Netherlands | Ziggo Dome | Nothing But Thieves
9 March | Amsterdam, Netherlands | Ziggo Dome | Nothing But Thieves
10 March | Amsterdam, Netherlands | Ziggo Dome | Nothing But Thieves
12 March | Brussels, Belgium | Palais 12 | Nothing But Thieves
13 March | Brussels, Belgium | Palais 12 | Nothing But Thieves
15 March | Brussels, Belgium | Palais 12 | Nothing But Thieves
16 March | Brussels, Belgium | Palais 12 | Nothing But Thieves
31 March | Munich, Germany | Olympiahalle | De Staat
2 April | Birmingham, England | Barclaycard Arena | Nothing But Thieves
3 April | London, England | The O2 | Nothing But Thieves
5 April | Dublin, Ireland | 3Arena Dublin | Nothing But Thieves
6 April | Belfast, Northern Ireland | The SSE Arena | Nothing But Thieves
8 April | Manchester, England | Manchester Arena | Nothing But Thieves
9 April | Manchester, England | Manchester Arena | Phantogram
11 April | London, England | The O2 | Phantogram
12 April | London, England | The O2 | Phantogram
14 April | London, England | The O2 | Phantogram
15 April | London, England | The O2 | Phantogram
17 April | Glasgow, Scotland | SSE Hydro | Phantogram
18 April | Glasgow, Scotland | SSE Hydro | Nothing But Thieves
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Stiekem een beetje jaloers op Munchen. Kan echt geen genoeg krijgen van De Staat.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
De Staat maar 1x en niet in de Ziggo als voorprogramma? Jammer, maar ik denk dat Nothing But Thieves ook wel prima is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Ik heb drie staanplaatsen die ik (ter plekke op de dag zelf) wel wil ruilen tegen drie zitplaatsen in één van de eerste ring vakken op 10 maart. Stuur even een PM als je interesse hebt, dan komen we er wel uit.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Iemand trouwens enig idee hoelang je er vantevoren moet zijn om een beetje fatsoenlijke plekken te krijgen?
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Iemand trouwens enig idee hoelang je er vantevoren moet zijn om een beetje fatsoenlijke plekken te krijgen?
Een uurtje of misschien twee? Tenzij je echt front row wil staan, dan zou ik wel een stuk eerder gaan.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Iemand trouwens enig idee hoelang je er vantevoren moet zijn om een beetje fatsoenlijke plekken te krijgen?


Een uurtje of misschien twee? Tenzij je echt front row wil staan, dan zou ik wel een stuk eerder gaan.

Zat ik ook al aan te denken. Moet tot 12 naar school die dag dus eerder dan dat kan ik er sowieso niet zijn. Of ik moet mn vader lief aankijken of hij me ziek wil melden ofzo. Nadelen van minderjarig zijn haha.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Zat ik ook al aan te denken. Moet tot 12 naar school die dag dus eerder dan dat kan ik er sowieso niet zijn. Of ik moet mn vader lief aankijken of hij me ziek wil melden ofzo. Nadelen van minderjarig zijn haha.

Ik tot 15:00 en moet nog een halfuur extra reizen.
Overigens ga je je toch geen dag ziek melden voor Muse? Zeker niet als je toch al om 12:00 klaar bent, maar dat is natuurlijk mijn mening.

Is er eigenlijk al iets van een tijdschema bekend dan? Ik kan er nergens iets over vinden.

Tjaa ik weet nog niet wat ik doe. Waarschijnlijk inderdaad meteen vanuit school vertrekken.
Ik heb laatst ook zitten zoeken naar een tijdschema maar kon ook niks vinden.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Tjaa ik weet nog niet wat ik doe. Waarschijnlijk inderdaad meteen vanuit school vertrekken.
Ik heb laatst ook zitten zoeken naar een tijdschema maar kon ook niks vinden.

Maar als je om 12:00 vanuit Eindhoven vertrekt ben je er al om 14:30 ofzo?! Dan heb je gewoon plekken op de eerste rij hoor… Een uur nadat jij er al bent vertrek ik dan pas :’).

Denk je? Dit is mijn eerste "grote" concert waarvoor ik staanplaatsen heb dus heb totaaaal geen idee wat ik moet verwachten haha
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Het podium staat in het midden van de zaal, dus ik denk dat je eigenlijk altijd wel fatsoenlijk zicht hebt!
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
Tijdschema is bekend!


MOJO
5 min

Met de aankondiging van de support act is ook het tijdschema voor het concert van Muse bekend. We wensen fans die erbij zijn alvast heel veel plezier!

18.30u Deuren open
20.00u Nothing But Thieves
20.40u Pauze / changeover
21.10u Muse
23.00u Verwacht einde concert

Dit tijdschema is onder voorbehoud en hiervan kan worden afgeweken door de artiesten. Houd onze website in de gaten voor de laatste wijzigingen en het laatste nieuws.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken