Metallica

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Stage in het midden is ook wat Metallica zelf aangeeft. Wat mij betreft voor de JC Arena goed hoor, zolang ik sta is dat goed te doen, zitten is volgens mij sws drama in de Arena.... En dan nog, zit je dus op Koningsdag en 2 dagen later op dezelfde stoel🤨

Ze hebben m ook nog geteckeld doordat je alleen je hele pakket kunt doorverkopen via de officiële wegen. Splitsen van je kaarten schijnt niet te kunnen?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.818
Metallica doet een crypto giveaway bij hun livestream 🙄 beetje cringe
cryptallica.PNG
Nu live op youtube tho voor de geïnteresseerden... beetje slap interview tot nu toe maar er staat dat ze het nieuwe album gaan spelen? Geen idee.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Als ik nu naar de ticketmaster site ga zijn alle vakken nog beschikbaar? Dat moet toch tegenvallen?
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
Als ik nu naar de ticketmaster site ga zijn alle vakken nog beschikbaar? Dat moet toch tegenvallen?
Op zich niet zo vreemd. Het is immers op Koningsdag, en iedereen die geen die-hard fan is zal toch twijfelen; elke avond heb je immers maar 50% kans om Enter Sandman, Master of Puppets of Nothing Else Matters te horen te krijgen. Zal heus wel uitverkopen aangezien het de start van de wereldtournee is.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Hoop mensen vinden het vooral vervelend dat de optredens niet twee dagen achter elkaar zijn. Als je niet uit de regio Amsterdam komt is het dus een hoop heen en weer reizen. Ik vind de prijzen op zich wel schappelijk. Ik denk dat het pas echt snel gaat in januari. Dan kun je pas kaartjes kopen voor losse shows.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
en The Pit is uitverkocht?

Make It Rain Money GIF



1669986244450.png
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

Jerre93

Playlistbediener
2 feb 2016
48
16
Metallica doet een crypto giveaway bij hun livestream 🙄 beetje cringe
Bekijk bijlage 3416
Nu live op youtube tho voor de geïnteresseerden... beetje slap interview tot nu toe maar er staat dat ze het nieuwe album gaan spelen? Geen idee.
Dat is scam. Dat is niet het metallicakanaal als je naar het aantal subscribers kijkt. Ze veranderen ook telkens de naam van de gebruiker. Bovendien is dat een interview van 2 jaar geleden. De sites achterliggend aan die QR is een Russisch bedrijft dat mensen in het zak zet.

Als meerdere malen gerapporteerd
 
  • Wow
Waarderingen: jonasvh

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.818
Dat is scam. Dat is niet het metallicakanaal als je naar het aantal subscribers kijkt. Ze veranderen ook telkens de naam van de gebruiker. Bovendien is dat een interview van 2 jaar geleden. De sites achterliggend aan die QR is een Russisch bedrijft dat mensen in het zak zet.

Als meerdere malen gerapporteerd
Ah echt? Ze hadden wel beeld van Metallica zelf, live interview leek legit. Maar verklaart wel een hoop. Thanks voor de verduidelijking.
 

GraphicSun

Nieuw lid
3 jan 2023
1
0
Stage in het midden is ook wat Metallica zelf aangeeft. Wat mij betreft voor de JC Arena goed hoor, zolang ik sta is dat goed te doen, zitten is volgens mij sws drama in de Arena.... En dan nog, zit je dus op Koningsdag en 2 dagen later op dezelfde stoel🤨

Ze hebben m ook nog geteckeld doordat je alleen je hele pakket kunt doorverkopen via de officiële wegen. Splitsen van je kaarten schijnt niet te kunnen?
Ik probeer uit te vinden hoe ze willen voorkomen dat je tickets deelt. Iemand enig idee? Geven ze je een bandje? Legitimeren lijkt me niet reëel. Iemand een idee?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken