Metallica

• Onderwerp starter Onderwerp starter Paddy
  • Startdatum Startdatum
TheMotherload wrote:
…of via een pre-sale van Spotify, die gaat morgen vanaf 10.00u in.

Overigens is het tot zover ik weet wel zo dat bij de pre-sale niet alle kaarten al verkocht kunnen worden, maar dat er een beperkt aantal kaarten wordt vrijgegeven. Bij de start van de normale verkoop zouden er dus ook voor alle rangen nog kaarten beschikbaar moeten zijn.

Hoe en wat?

Heb niks gekregen van Sootify? Maar zou graag al tickeys in de pocket willen hebben? Enige info?

Sorry, ik zie je bericht nu pas maar ik zie dat t je gelukt is kaarten te kopen. Geen idee op basis waarvan Spotify mij die pre-sale code heeft gestuurd eigenlijk.

Hoelang zouden ze dat eeuwige cashen nog kunnen volhouden
1f62e.svg

https://twitter.com/blabbermouthnet/status/1057012758774898689?s=21

Ik ook maar ga dan niet in de Arena staan. Zou gewoon voor concerten verboden moeten worden. Pak dan Goffertpark, Malieveld of De Kuip.

Vraagje:
Weet iemand wat Metallica bedoeld met Special guestst bij hun tour. Ik zie dat in NL, Ghost en Bokassa meegaan. Zijn dit voorprogramma’s, of spelen ze allemaal samen gedurende de show??

Waarschijnlijk voorprogramma en bij “seek and destroy” mogen ze op het podium staan met een triangel en meebrullen. Altijd een beetje ongemakkelijk moment voor de ‘special guests’.

Waarschijnlijk voorprogramma en bij “seek and destroy” mogen ze op het podium staan met een triangel en meebrullen.
Waarschijnlijk niet eens dit. Het word gewoon een voorprogramma.
Special guests zijn gewoon bands die meegaan op tour. Avenged Sevenfold had vorig jaar Disturbed als special guests meet op tour, speelden dan gewoon hun eigen show als opener.

Waarschijnlijk voorprogramma en bij “seek and destroy” mogen ze op het podium staan met een triangel en meebrullen. Altijd een beetje ongemakkelijk moment voor de ‘special guests’.
Dat laatste heb ik nog geen enkel voorprogramma weten doen dus inderdaad puur voorprogramma en naar bed.

https://www.youtube.com/watch?v=Yd9aXJKZ7QM

kwam hem tegen. vind hem erg mooi, wilde m gewoon ff delen

Paddy wrote:

Dat laatste heb ik nog geen enkel voorprogramma weten doen dus inderdaad puur voorprogramma en naar bed.

Nee? Toch al best vaak gehad bij Metallica dat het voorprogramma bij het laatste nummer het podium op ging. Voegt niks toe, dus van mij mogen ze het laten.

Joe wrote:

Paddy wrote:

Nee? Toch al best vaak gehad bij Metallica dat het voorprogramma bij het laatste nummer het podium op ging. Voegt niks toe, dus van mij mogen ze het laten.
Ik ga elke keer ze in België komen sinds 2007 en het is mij toch nog niet opgevallen.
Al was dat ook maar 2 keer in zaal in al die tijd, de rest was telkens op festivals.

En Seek and Destroy is de laatste tijd al geen sluiter meer. Doen ze meestal als tweede!

Timing (subject to change):
doors open: 16:00
BOKASSA: 17:45 - 18:15
GHOST: 18:45 - 19:45
METALLICA: 20:15 - 23:00

Mooie show gisteren. Stuur maar door naar RW20!
Op Werchter zal het geluid ook beter zijn, want dat was gisteravond het enige dat tegenviel.

Mooi om te lezen, benieuwd welke lokale held ze in Brussel gaan verkrachten.

Joe wrote:
Mooi om te lezen, beniewd welke lokale held ze in Brussel gaan verkrachten.

???

Denk dat hij doelt op het feit dat ze een lied (Bloed, zweet en tranen) van André Hazes gisteren tijdens hun show hebben gespeeld. Ik neem aan dat hij het niet zo leuk vond als de anderen in het publiek.

TettenVogel wrote:

Joe wrote:
Mooi om te lezen, beniewd welke lokale held ze in Brussel gaan verkrachten.

???

Denk dat hij doelt op het feit dat ze een lied (Bloed, zweet en tranen) van André Hazes gisteren tijdens hun show hebben gespeeld. Ik neem aan dat hij het niet zo leuk vond als de anderen in het publiek.

Even opgezocht, en inderdaad...
Die echo in dat filmpje, is dat ook zo live? Vreselijk als dat zo is.

Hopelijk spelen ze Goud van Bazart deze zondag in Brussel.

https://www.youtube.com/watch?v=0NV3MboOrxE

@Tettenvogel
Het geluid in de Arena is gewoon bizar slecht, dus ik kan me wel voorstellen dat het daadwerkelijk zo was, ja. Was er zelf niet bij, maar heb wel gehoord van een vriend die wel aanwezig was dat het wat galmde.
Wat is dat met Belgen en Bazart? Zijn ze echt zo goed? Kreeg er de kriebels van op Pinkpop.

De echo in de Arena is verschrikkelijk. Pure zelfmarteling om hier als muziekliefhebber heen te gaan. Ik kom er nooit meer. Daarom ben ik aanstaande zondag van de partij in Brussel!

Users who are viewing this thread