Metallica

• Onderwerp starter Onderwerp starter Paddy
  • Startdatum Startdatum
Jongens toch, die tickets.
1f604.svg

Of komt Hetfield iedereen persoonlijk een massage en een fles champagne geven? Kan toch haast niet anders.
Nee, die kaartjes zijn € 2.199...

https://www.ticketmaster.nl/event/metallica-the-dream-no-more-experience-vip-1-tickets/227835

Laatste keer in de Ziggo gezien. Geen nieuw werk, ooit in Arena gezien, toen bij de toegift weggegaan, wat slecht was het toen en ook nog zulke prijzen..... ik sla over dit keer....

Laatste keer in de Ziggo gezien. Geen nieuw werk, ooit in Arena gezien, toen bij de toegift weggegaan, wat slecht was het toen en ook nog zulke prijzen….. ik sla over dit keer….
Geen nieuw werk is voor mij een reden om wel te gaan, hopelijk weer iets meer oudere nummers :)

Metallica weet hoe ze echt alles commercieel kunnen uitbuiten. Tot in het extreme. Dat moeten ze helemaal zelf weten.

Ik luister het altijd nog graag. Het oudere werk is nog steeds favoriet bij me en ik heb ze een aantal keer live gezien.
Qua prijs snap ik dit wel. Dit betaal je ook voor Beyonce, Coldplay, Stones etc.
Ik kan alleen niks met de Arena. Coldplay gezien daar en de rillingen gaan over je rug als je het geluid hoort. Dan liever Goffertpark of het Malieveld.

Echt. De Arena. Zum Kotzen.

Ik ben erbij, Golden Circle in Amsterdam. Als ik maar dicht genoeg bij de speakers ga staan hoor ik die galm vast niet :)

Tickets hier ook binnen, gewone staanplaats.
En kan nog lekker met het fietske gaan ook,

Vanwege de prijs al uit mijn hoofd gezet maar zojuist tickets gekregen voor zitplekken in Brussel. Dus ik ben erbij! Heb er zin in.

Hoe dan? Op ticketmaster staat verkoop pas vanaf vrijdag?

Klopt, maar als je lid wordt van de fanclub kan je al sinds gister kaarten kopen. Wel bijzonder om te zien dat de stadia op deze manier al bijna uitverkopen (je kunt ook erg makkelijk en gratis lid worden). Als je braaf wacht tot vrijdag ben je schier kansloos.

Of als je AMEX hebt. Dan kun je ook nu al kopen. kon 2x golden circle kopen maar goed. Kost me teveel.

...of via een pre-sale van Spotify, die gaat morgen vanaf 10.00u in.

Overigens is het tot zover ik weet wel zo dat bij de pre-sale niet alle kaarten al verkocht kunnen worden, maar dat er een beperkt aantal kaarten wordt vrijgegeven. Bij de start van de normale verkoop zouden er dus ook voor alle rangen nog kaarten beschikbaar moeten zijn.

Btw, zijn kaarten dit keer niet op naam? Laatste keer Ziggo toch wel meen ik me te herinneren. Misschien nog last minute wie TicketSwap dan.

…of via een pre-sale van Spotify, die gaat morgen vanaf 10.00u in.

Overigens is het tot zover ik weet wel zo dat bij de pre-sale niet alle kaarten al verkocht kunnen worden, maar dat er een beperkt aantal kaarten wordt vrijgegeven. Bij de start van de normale verkoop zouden er dus ook voor alle rangen nog kaarten beschikbaar moeten zijn.
Hoe en wat?

Heb niks gekregen van Sootify? Maar zou graag al tickeys in de pocket willen hebben? Enige info?

@Marc wrote:
Btw, zijn kaarten dit keer niet op naam? Laatste keer Ziggo toch wel meen ik me te herinneren. Misschien nog last minute wie TicketSwap dan.

Mijn tickets staan inderdaad op naam.
Ik heb kaartjes gekocht voor mijn zusje, maar nergens een melding gekregen dat de kaarten op naam moeten staan hoor...

Wij hebben onze tickets ook in the pocket. Het duurt nog even, maar nu al zin in!

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread