DennisvdBr wrote:
Nog een gerucht voor Metallica is
Download Festival Australië.
Dat legt gerucht rond Metallica wel in lijn met het gerucht van Zegut voor Download Frankrijk, maar dus ook voor Madrid en UK zelfs voor meer festivals die periode…
Zou kunnen, maar ik lees het dat hij het heeft over 2 aparte zaken. Een Metallica concert (tour) en download (met 2 aansprekende headliners).
Dat klopt, maar Australië is groot hé. Het kan ook in een kleine periode enkele concerten van Metallica zijn waarvan 1 op het (nieuwe) Download Festival...
Zal ergens eind december / in januari moeten zijn, of (wat ik niet verwacht) het zal eind februari / begin maart kunnen zijn.
Lijkt me als het echt zo is, dat het nieuws er over komende weken toch wel eens zal moeten komen.
Komt dat nieuws komende maanden niet, dan gaat dat feestje niet door en touren ze denk ik pas 2e helft van 2018 in Australië.
Echter verwacht ik wel nieuws, het gerucht van Metallica naar Autralië is al iets wat al een tijdje rondgaat voor eind 2017, vandaar lijkt december dit jaar nog meest voor de hand.
Met dan aansluitend Download Festival dat volgens geruchten pas in vroeg 2018 zal plaatsvinden.
Maar, slechts geruchten hé.
Laatste keer dat Metallica in die regio was was 2013, destijds 5 data op Soundwave Festivals, in Brisbane, Sydney, Melbourne, Adelaide en Perth.
Die plaatsen liggen waarschijnlijk in lijn van verwachting, voor de Australische zomer.