ES Mad Cool 2022 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
wel benieuwd welke letter er bij komt straks...
Super spannend!!
E38iUtEXIAQLvvp
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Ze geven op FB aan binnenkort nog met 3 headliners te komen:

A historic edition deserves to shine again with a historic line up. We owe you that.
This is just the beginning... 3 more headliners coming soon + more bands
⭐️
⭐️
⭐️
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
En nu zijn er hints op de socials naar een 5de dag. Allee 'hints' het lijkt me vrij duidelijk.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Opent met '' your boss''. Denk dat wel deze week iets van kunnen verwachten, ik zeg 22 oktober, hebben we ook gelijk de 3e headliner voor pinkpop
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
En nu zijn er hints op de socials naar een 5de dag. Allee 'hints' het lijkt me vrij duidelijk.
Hoe haal je daar een vijfde dag uit? Misschien mis ik iets. Volgens mij gaat het om de maandag vrij vragen als uitbrakdag, niet omdat er nog een programma is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Hoe haal je daar een vijfde dag uit? Misschien mis ik iets. Volgens mij gaat het om de maandag vrij vragen als uitbrakdag, niet omdat er nog een programma is.
Mad Cool is woensdag 6 juli tm zaterdag 9 juli 2022.
Als er zondag de 10e iets bij komt, wat jefferke bedoeld met een vijfde dag, is inderdaad maandag de uitbrakdag ;)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Mad Cool is woensdag 6 juli tm zaterdag 9 juli 2022.
Als er zondag de 10e iets bij komt, wat jefferke bedoeld met een vijfde dag, is inderdaad maandag de uitbrakdag ;)
Aha, dank voor de toelichting. Ging er gemakshalve vanuit dat het tot zondag liep. Dan kan dit inderdaad zomaar eens een hint zijn.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kunnen de marketing medewerkers van madcool niet een keer in kunnen vallen voor Pinkpop? :LOL:

Trouwens altijd al wel benieuwd geweest na dit festival. Verschillende verhalen al gehoord, is er iemand hier er al ooit is geweest?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Opent met '' your boss''.

....
Ja en dingen als "nickname of your boss" en "real name of your boss".
Het is een "Letter to You"

Als dit geen hint is naar Springsteen is, is het mijn tunnelvisie en hele slechte hints. Normaal zijn de hints van Mad Cool niet heel erg moeilijk te snappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en PJ

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Ja en dingen als "nickname of your boss" en "real name of your boss".
Het is een "Letter to You"

Als dit geen hint is naar Springsteen is, is het mijn tunnelvisie en hele slechte hints. Normaal zijn de hints van Mad Cool niet heel erg moeilijk te snappen.
Help het je hopen maar kan net zo goed tunnelvisie zijn. Dit kan ook enkel een ludieke actie zijn om de vijfde dag mee aan te kondigen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Help het je hopen maar kan net zo goed tunnelvisie zijn. Dit kan ook enkel een ludieke actie zijn om de vijfde dag mee aan te kondigen.
dat zal het dan wel zijn hoor...

neemt niet weg dat 19 juli in Florence ook een sterk gerucht is, dat is dan maar 9 dagen na die Mad Cool zondag.
ik weet niet hoor... daarbij is het ook wachten op de touraankondiging van The Boss, die lijkt me inmiddels een maand overdue (uitgaande van de geruchten). Dus mijn vermoeden neemt wel een loopje met de hoop die ik heb.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken