ES Mad Cool 2022 - Nieuws en Geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Daarom... Kom met een losse show bitte. Ik wil gewoon naar Hellfest kunnen :(
Eens :(.. ik ben een enorme Bruce fan. Maar voor mij komen die Graspop dag een aantal namen die ik niet eerder zag (waarvan Deep Purple, en Aerosmith misschien ook een van de laatste keren kan zijn).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
misschien is het maar een storm in een glas water he...

en is er veel te veel achter gezocht


jurassic park water GIF
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Misschien veel te ver gezocht (en de vorige hints gingen toch echt naar Bruce) maar alles is compleet zwart gemaakt, net zoals bij Kanye West zijn socials het geval is.

Ik zoek het misschien veel te ver, maar een hint of niet echt?
Kanye heeft zen naam veranderd naar Ye, lijkt me toeval dit en los te staan van elkaar.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kanye heeft zen naam veranderd naar Ye, lijkt me toeval dit en los te staan van elkaar.
Maar bedoel dat kanye zijn profiel al weken op zwart heeft staan en iedereen volgt die ook een zwarte profiel heeft. Madcool heeft dit overgenomen aan de verhalen te zien

Ik zoek het te ver denk ik?
 
Laatst bewerkt:

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Niet om minderwaardig te doen tegen over Swedish house mafia (wil ze graag nog een keer zien) maar zouden ze daarom een heel ander 'concept' opzetten en alle andere posts tijdelijk op privé te zetten en een extra dag te creëren?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.515
Niet om minderwaardig te doen tegen over Swedish house mafia (wil ze graag nog een keer zien) maar zouden ze daarom een heel ander 'concept' opzetten en alle andere posts tijdelijk op privé te zetten en een extra dag te creëren?
Lijkt me niet. Is nogal een dooie mus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.655
Mad Cool speelt weer met vuur.

Los van Springsteen op maandag (want daar mogen we stilaan vanuit gaan), moeten ze nog 3 grote headliners delen op de andere dagen toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken