Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eens .. ik ben een enorme Bruce fan. Maar voor mij komen die Graspop dag een aantal namen die ik niet eerder zag (waarvan Deep Purple, en Aerosmith misschien ook een van de laatste keren kan zijn).
Misschien veel te ver gezocht (en de vorige hints gingen toch echt naar Bruce) maar alles is compleet zwart gemaakt, net zoals bij Kanye West zijn socials het geval is.
Ik zoek het misschien veel te ver, maar een hint of niet echt?
Misschien veel te ver gezocht (en de vorige hints gingen toch echt naar Bruce) maar alles is compleet zwart gemaakt, net zoals bij Kanye West zijn socials het geval is.
Ik zoek het misschien veel te ver, maar een hint of niet echt?
Maar bedoel dat kanye zijn profiel al weken op zwart heeft staan en iedereen volgt die ook een zwarte profiel heeft. Madcool heeft dit overgenomen aan de verhalen te zien
Niet om minderwaardig te doen tegen over Swedish house mafia (wil ze graag nog een keer zien) maar zouden ze daarom een heel ander 'concept' opzetten en alle andere posts tijdelijk op privé te zetten en een extra dag te creëren?
Niet om minderwaardig te doen tegen over Swedish house mafia (wil ze graag nog een keer zien) maar zouden ze daarom een heel ander 'concept' opzetten en alle andere posts tijdelijk op privé te zetten en een extra dag te creëren?