Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze geven op FB aan binnenkort nog met 3 headliners te komen:
A historic edition deserves to shine again with a historic line up. We owe you that.
This is just the beginning... 3 more headliners coming soon + more bands
Hoe haal je daar een vijfde dag uit? Misschien mis ik iets. Volgens mij gaat het om de maandag vrij vragen als uitbrakdag, niet omdat er nog een programma is.
Hoe haal je daar een vijfde dag uit? Misschien mis ik iets. Volgens mij gaat het om de maandag vrij vragen als uitbrakdag, niet omdat er nog een programma is.
Mad Cool is woensdag 6 juli tm zaterdag 9 juli 2022.
Als er zondag de 10e iets bij komt, wat jefferke bedoeld met een vijfde dag, is inderdaad maandag de uitbrakdag
Mad Cool is woensdag 6 juli tm zaterdag 9 juli 2022.
Als er zondag de 10e iets bij komt, wat jefferke bedoeld met een vijfde dag, is inderdaad maandag de uitbrakdag
Ja en dingen als "nickname of your boss" en "real name of your boss".
Het is een "Letter to You"
Als dit geen hint is naar Springsteen is, is het mijn tunnelvisie en hele slechte hints. Normaal zijn de hints van Mad Cool niet heel erg moeilijk te snappen.
Ja en dingen als "nickname of your boss" en "real name of your boss".
Het is een "Letter to You"
Als dit geen hint is naar Springsteen is, is het mijn tunnelvisie en hele slechte hints. Normaal zijn de hints van Mad Cool niet heel erg moeilijk te snappen.
neemt niet weg dat 19 juli in Florence ook een sterk gerucht is, dat is dan maar 9 dagen na die Mad Cool zondag.
ik weet niet hoor... daarbij is het ook wachten op de touraankondiging van The Boss, die lijkt me inmiddels een maand overdue (uitgaande van de geruchten). Dus mijn vermoeden neemt wel een loopje met de hoop die ik heb.