ES Mad Cool 2022 - Nieuws en Geruchten

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
Nog twee sterretjes naast de 8ste en de 9e :) dus nog twee headliners die in onderhandeling zijn of die ze echt nog niet mogen bevestigen deze week. Eerst stond er nog een sterretje naast de 7e maar dat is weg en er is plaats voor een extra headliner bijgekomen op deze dag. Dus lijkt me dat er nog geen headliners kunnen worden uitgesloten omdat er geen letters meer mee overeenkomen.

Wel leuk dat ze dit zo doen. Alleen vraag ik me wel af of namen als Metallica hiermee kunnen lachen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Wel leuk dat ze dit zo doen. Alleen vraag ik me wel af of namen als Metallica hiermee kunnen lachen
je zou verwachten dat zo'n teasers besproken worden met een management.

Maar, bij Mad Cool.... durf ik daar best aan te twijfelen....
echter, die "leak" van Hellfest, duikt ook niet zo maar op, dus wellicht borrelt er al eea.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
lijkt wel of er bij Mumford en Killers nog 1 headliner bij komt?
Of het hele headliner trio die dag gaat op de schop...
Daar lijkt iets te zijn misgegaan inderdaad. Classic Mad Cool wel. Verwacht daar vanavond om 9u wel wat uitsluitsel over wanneer we een nieuwe letter krijgen?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
je zou verwachten dat zo'n teasers besproken worden met een management.

Maar, bij Mad Cool.... durf ik daar best aan te twijfelen....
echter, die "leak" van Hellfest, duikt ook niet zo maar op, dus wellicht borrelt er al eea.
In 2019 zou MC op die manier ook The Strokes zijn verloren aan Primavera Sound. Er ging toen via een van de geboekte bands op Facebook al een poster rond waar de naam van The Strokes op zouden staan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Zou me niet verbazen als Mad Cool uiteindelijk ontbreekt in de touraankondiging van Metallica en pas op een later moment bevestigd wordt. Idem als toen ze veel te opzichtig naar Arctic Monkeys gingen hinten ("505" op de socials plaatsen).

Ongelofelijk eigenlijk dat ze die stoten niet afleren, gewoon voor wat extra aandacht...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Zou me niet verbazen als Mad Cool uiteindelijk ontbreekt in de touraankondiging van Metallica en pas op een later moment bevestigd wordt. Idem als toen ze veel te opzichtig naar Arctic Monkeys gingen hinten ("505" op de socials plaatsen).

Ongelofelijk eigenlijk dat ze die stoten niet afleren, gewoon voor wat extra aandacht...
ligt natuurlijk nog wel langs, de kans dat eind van de week een aankondiging van Hellfest in maak kan zijn, waar Metallica volgens geruchten in zou kunnen zitten. Dan geef ik MC voordeel van de twijfel...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Sommige zeggen imagine dragons op donderdag, Maar ik denk dat Martin Garrix beter past?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Sommige zeggen imagine dragons op donderdag, Maar ik denk dat Martin Garrix beter past?
Als je daar een M voor zet, heb je wel veel speling aan de linkerkant. Imagine Dragons zou daar echt beter passen. Beabadoobee staat overigens ook op de donderdag (vierde regel, eerste naam).
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Als je daar een M voor zet, heb je wel veel speling aan de linkerkant. Imagine Dragons zou daar echt beter passen. Beabadoobee staat overigens ook op de donderdag (vierde regel, eerste naam).
Ja inderdaad, Nu ik ergens de poster met namen ziet klopt dat precies, Mooie naam imo voor festivals volgend jaar, maar groter dan The Killers?!?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Ja inderdaad, Nu ik ergens de poster met namen ziet klopt dat precies, Mooie naam imo voor festivals volgend jaar, maar groter dan The Killers?!?
Ik vind The Killers sowieso vaak lastig inschatten, dus geen idee.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
oepsie???


"DO NOT POST"
leak of fake?

image.png.221434f17a875a02f8e8e628228979f2.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Wel echt een hele fijne line-up weer!
Namen als The War On Drugs en Editors gewoon op de tweede rij. Doen ze goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken