Lowlands 2025

Iemand eigenlijk een idee waarom Lowlands zich (meestal) houd al aan deze dagen om aankondigingen te doen. Is dat marketing? Afspraken binnen de industrie?

Want de kans dat ik morgen de staatsloterij win is volgens mij dat groter dan dat Lowlands morgen namen bekend maakt. Terwijl ons zuiderburen vaak kiezen voor vrijdag 16:00 uur. Iemand een idee?

Ik denk precies wat jij ook denkt. Er zullen zeker acts tussen zitten die nog maar net geboekt zijn. Er zullen acts zijn die hun eigen agenda hebben voor hun marketing waar Lowlands zich aan houdt. En zelf wil Lowlands ook vast regelmatig in het nieuws blijven, lijkt me, ook al verkopen ze het festival altijd binnen een dag uit.

Denk dat de kans op Doechii op zaterdag nu wel echt heel groot is. Ze komt iig vier dagen eerder naar Europa, dus denk dat ze dat niet voor 1 show doet. Verder staat A$AP op zondag dus ging LL haar sws niet op zondag boeken; ze staat op zondag dus ook PKP. Ze wordt nu pas aangekondigd omdat ze ws pas heel laat geboekt is. Dit allemaal samen denk ik dat een combideal PKP en Lowlands heel waarschijnlijk is.

Users who are viewing this thread