Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
999
1.555
Overigens heeft Flogging Molly ook nog vrij op die vrijdag. Vind ik een ietwat betere vervanger voor QOTSA dan Froukje.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Pfoe dit is wel even een bummer. Zou ze dit weekend ook op pohoda in Slowakije gaan zien. Nou is t voor mij een luxeprobleem want heb ze ook al op pinkpop en in de ziggo gezien vorig jaar maar toch, blijft mn favoriete band.

Lowlands moet toch echt nog wel een ietwat waardige, op zn minst internationale naam, als vervanger kunnen regelen. Als het en hernia is dan zie ik ze niet meer terug komen in augustus. Naast überhaupt kunnen staan komt daar ook al het reizen bij kijken wat dan echt te veel is als je herstellende bent lijkt me.

Het zijn vooral de juli festivals die nu echt een probleem hebben denk ik en wat zullen schuiven in t programma om wat lokaals eerder op de dag erbij te zetten.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
351
324
Snijdt Lowlands zich ook wel mee in de vingers door acts als goldband als headliner te boeken. Mocht er dan wat uitvallen, dan kan je moeilijk nog een 2e Nederlandse act doorschuiven als headliner.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Vorig jaar probeerde ze samen met PkP om Lorde te strikken als vervanger van Florence. Die zullen ongetwijfeld samen proberen om een waardige vervanger te regelen. Zie niet zo snel een act doorschuiven naar de QOTSA spot. Liam Gallagher zie ik graag langskomen, maar staat helaas die vrijdag al in Belfast.
Mogen ze dit jaar weer proberen ;)
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
397
405
Eefje is toch geen gelijkwaardige vervanger voor een band als QOTSA? Dadelijk kom je nog met Kane als eventuele vervanger ...
Nee maar wel een realistische denk ik. Een grote internationale rock naam regel je niet snel binnen een paar weken (of dagen)
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
609
427
Nee maar wel een realistische denk ik. Een grote internationale rock naam regel je niet snel binnen een paar weken (of dagen)
Veel festivals hebben dit gedaan. Alles hangt af van het geld, de beschikbaarheid van de andere bands en de wens om hen te vervangen door de organisatoren.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
948
1.710
Veel festivals hebben dit gedaan. Alles hangt af van het geld, de beschikbaarheid van de andere bands en de wens om hen te vervangen door de organisatoren.
Mag ik vragen welke festivals last minute grote rocknamen kunnen vervangen voor nieuwe grote rocknamen?

Van Goldband als headliner kunnen we veel zeggen, maar als Lowlands voor QOTSA geen grote vervanger kan regelen neem ik ze dat echt niet kwalijk. Hooplijk is het niet nodig, maar ik ga wel een beetje van het ergste uit. Gelukkig genoeg anders moois op deze line-up.
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
108
99
Mag ik vragen welke festivals last minute grote rocknamen kunnen vervangen voor nieuwe grote rocknamen?

Van Goldband als headliner kunnen we veel zeggen, maar als Lowlands voor QOTSA geen grote vervanger kan regelen neem ik ze dat echt niet kwalijk. Hooplijk is het niet nodig, maar ik ga wel een beetje van het ergste uit. Gelukkig genoeg anders moois op deze line-up.
Zou het wel makkelijk vinden om ze niet kwalitatief te vervangen.
Niet heel veel anders echt moois op de line up qua rock/alt?
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
948
1.710
Zou het wel makkelijk vinden om ze niet kwalitatief te vervangen.
Niet heel veel anders echt moois op de line up qua rock/alt?
Kwalitatief vervangen van QOTSA is natuurlijk gewoon heel lastig/bijna onmogelijk zo kort van te voren.

Al een paar keer vermeld, maar voor mij is dit juist qua alternatieve (rock) muziek één van de beste line-ups van de afgelopen jaren: The Smile, Big Thief, Fat Dog, Dead Poet Society, IDLES, Air, Personal Trainer, The Lathums, Half moon run, Ramkot, Wunderhorse. En dan mis ik vast nog een paar must sees van mij.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.548
1.786
Vet random maar lcd soundsystem heeft rond LL niks staan. Zou een geweldige vervanger zijn.(In de hoop dat de programmeurs dit lezen 😅)
Dacht hier ook eventjes aan ja.

Ik heb nog wel goede hoop dat ze gewoon komen, maar laat please De Staat niet invallen… maar met De Staat en Goldband als headliners is voor LL ook gewoon een no-go lijkt mij. Komt echt wel een prima vervanger voor. Hallo The National?!
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Athos

Support act
13 jul 2023
999
1.555
Vorig jaar probeerde ze samen met PkP om Lorde te strikken als vervanger van Florence. Die zullen ongetwijfeld samen proberen om een waardige vervanger te regelen. Zie niet zo snel een act doorschuiven naar de QOTSA spot. Liam Gallagher zie ik graag langskomen, maar staat helaas die vrijdag al in Belfast.
Goldband lekker naar de vrijdag bonjouren en dan Liam op zondag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken