Lowlands 2024

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
63
122
Ik vind door (mede door het wegvallen van Denzel Curry) de hiphopkant van de lineup ook ronduit zwak. Nas is heel vet en J Hus is nice, Teezo Touchdown loop ik eerlijk gezegd niet zo warm voor. Verder zou je ook bepaald niet echt kunnen zeggen dat het nu allemaal aan het gebeuren is rondom Cho, Sticks en Zwart Licht. Ik verwacht geen vervanger meer voor Denzel aan de bovenkant van het schema, maar hoop nog wel op een stuk meer (al dan niet Nederlandse) namen die in de Heineken en misschien zelfs wel Bravo kunnen. Dat Sef en Mula B zijn weggekaapt door DTRH en BKS is daarbij wat mij betreft echt zonde. Gelukkig zitten er bij de laatste worp(en) juist vaak dit soort namen, dus we gaan het zien!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.881
6.120
Ik vind door (mede door het wegvallen van Denzel Curry) de hiphopkant van de lineup ook ronduit zwak. Nas is heel vet en J Hus is nice, Teezo Touchdown loop ik eerlijk gezegd niet zo warm voor. Verder zou je ook bepaald niet echt kunnen zeggen dat het nu allemaal aan het gebeuren is rondom Cho, Sticks en Zwart Licht. Ik verwacht geen vervanger meer voor Denzel aan de bovenkant van het schema, maar hoop nog wel op een stuk meer (al dan niet Nederlandse) namen die in de Heineken en misschien zelfs wel Bravo kunnen. Dat Sef en Mula B zijn weggekaapt door DTRH en BKS is daarbij wat mij betreft echt zonde. Gelukkig zitten er bij de laatste worp(en) juist vaak dit soort namen, dus we gaan het zien!
Flowdan niks voor je? Vond ik ook best ok klinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Ik vind door (mede door het wegvallen van Denzel Curry) de hiphopkant van de lineup ook ronduit zwak. Nas is heel vet en J Hus is nice, Teezo Touchdown loop ik eerlijk gezegd niet zo warm voor. Verder zou je ook bepaald niet echt kunnen zeggen dat het nu allemaal aan het gebeuren is rondom Cho, Sticks en Zwart Licht. Ik verwacht geen vervanger meer voor Denzel aan de bovenkant van het schema, maar hoop nog wel op een stuk meer (al dan niet Nederlandse) namen die in de Heineken en misschien zelfs wel Bravo kunnen. Dat Sef en Mula B zijn weggekaapt door DTRH en BKS is daarbij wat mij betreft echt zonde. Gelukkig zitten er bij de laatste worp(en) juist vaak dit soort namen, dus we gaan het zien!
Vergeet Harry Mack niet! Ik zie hem veel vergeten worden, terwijl hij hiphop ademt, eet, drinkt en slaapt. Hij is natuurlijk niet een grote hitmaker en je zal geen refreintjes mee kunnen zingen, maar in de freestyle is het toch wel een hele grote.

Verder ben ik het volledig met je eens dat het wegvallen van Denzel een behoorlijke aderlating is, waarvan ik hoop dat ze het nog wel aanvullen met wat leuks op hiphopgebied.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Vergeet Harry Mack niet! Ik zie hem veel vergeten worden, terwijl hij hiphop ademt, eet, drinkt en slaapt. Hij is natuurlijk niet een grote hitmaker en je zal geen refreintjes mee kunnen zingen, maar in de freestyle is het toch wel een hele grote.

Verder ben ik het volledig met je eens dat het wegvallen van Denzel een behoorlijke aderlating is, waarvan ik hoop dat ze het nog wel aanvullen met wat leuks op hiphopgebied.
Harry Mack is zeker een hele mooie naam! Teezo kan ik ook niet zoveel mee, nee. Cho vind ik ook niets aan.

Het is wel eens beter geweest, maar wel blij met Nas, J Hus en Harry Mack. Sticks en Zwart Licht ook leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.881
6.120
Niet heel jaloers op de Pukkelpop lichting. Benieuwd of daar ook nog van hier komt, zoiets als Electro Callboy zie ik ook wel komen eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.781
Ik vind de hiphop programmering nog wel oke eigenlijk. Natuurlijk met Denzel nog wel een grote vis erbij, maar met NAS en J Hus heb je gewoon 2 namen van formaat. Flowdan, Harry Mack en Teezo gaan ook vlammen, en Sticks gaf op DTRH vorig jaar echt een goed optreden. Wellicht dat Stikstof daar nog bij komt in de volgende drop.

Best prima imo.
 
Laatst bewerkt:

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Ik vind de hiphop programmering nog wel oke eigenlijk. Natuurlijk met Denzel nog wel een grote vis erbij, maar met NAS en J Hus heb je gewoon 2 namen van formaat. Flowdan, Harry Mack en Teezo gaan ook vlammen, en Sticks gaf op DTRH vorig jaar echt een goed optreden. Wellicht dat Stikstof daar nog bij komt in de volgende drop.

Best prima imo.
Ja Sticks vorig jaar op DTRH en in een zaal was heel erg goed. Dat is natuurlijk voor Nederlandse begrippen een top hiphopnaam.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Novis95

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
34
89
Ik vind de hiphop programmering nog wel oke eigenlijk. Natuurlijk met Denzel nog wel een grote vis erbij, maar met NAS en J Hus heb je gewoon 2 namen van formaat. Flowdan, Harry Mack en Teezo gaan ook vlammen, en Sticks gaf op DTRH vorig jaar echt een goed optreden. Wellicht dat Stikstof daar nog bij komt in de volgende drop.

Best prima imo.
Sticks vond ik legendarisch op DTRH! En zijn eigen albumtour vond ik ook sterk. Maar goed, ik ben dan ook groot Sticks-fan. Voor mij een mustsee aankomende editie :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.881
6.120
Als ik de huidige indeling ga bekijken gaat voor mij de vrijdag de mindere dag worden. Die zaterdag gaat echt keuzen stress worden
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Henk1122

Playlistbediener
24 aug 2023
14
30
Pfoe net het nieuwe album van Goldband geluisterd. Dat was een hele moeite om dat uit te zitten. Wat tergend slecht zeg!

En dat terwijl ik het vorige album top vond. Witte Was mijn meest gedraaide corona-anthem was en ik het optreden van twee jaar geleden fantastisch vond. Denk toch dat ze bij MOJO zich nu wel even achter de oren krabben of ze wel een goede keus hebben gemaakt door Goldband te laten headlinen. Lijkt me een gevalletje 'gegokt maar verloren'.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
577
588
Ze draaien al lang mee, maar de hype rond Half Moon Run van 10 jaar geleden heb ik gemist. Voor dit jaar wel een erg mooie ontdekking en ben benieuwd naar ze!
Waren ontzettend goed vorig jaar in de Muziekgieterij. Normaal zou ik niet gelijk een band binnen een jaar weer willen zien, maar ik maak hiervoor graag een uitzondering. Staan dus hoog op het must see lijstje.
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Pfoe net het nieuwe album van Goldband geluisterd. Dat was een hele moeite om dat uit te zitten. Wat tergend slecht zeg!

En dat terwijl ik het vorige album top vond. Witte Was mijn meest gedraaide corona-anthem was en ik het optreden van twee jaar geleden fantastisch vond. Denk toch dat ze bij MOJO zich nu wel even achter de oren krabben of ze wel een goede keus hebben gemaakt door Goldband te laten headlinen. Lijkt me een gevalletje 'gegokt maar verloren'.
Ik denk dat het Alpha veld te vol gaat staan (en de sfeer te goed) voor MOJO om zich wezenlijk achter de oren te krabben en het als 'verlies' te beschouwen. Ik vrees eerder dat ze gewoon 'wegkomen' met het boeken van dergelijke namen als headliner en de trend rustig doorzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arndb en redle

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke