Lowlands 2024

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
10
14
Sander Kleinenberg ergens in de nacht zou mooi zijn. Hij is net weer begonnen met boekingen aannemen, na een lange hiatus. Tijd voor de volgende generatie om kennis te maken met dit Haagse powerhouse.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: davadude en LLoww

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Doe mij maar een nachtje:

9x9
SNTS vs Paula Temple
AnD
Perc
Cynthia Spiering
Rebekah
Paolo Ferrara vs Lorenzo Raganzini
Dax J
Wallis
Indira Paganotto
Van die namen zou ik in alle eerlijkheid alleen Perc en de onderste drie gave boekingen vinden. De rest is mij betreft veel te veel in dat 13 in een dozijn 'Verknipt geluid' gezakt. Wel jammer, want een jaar of vier geleden brachten deze namen allemaal nog erg gave muziek ten gehore. Wat mij betreft heeft de harde techno kant veel meer artiesten nodig die gewoon lekker hun eigen ding doen. Lui als Ghost In The Machine, Clouds, Somniac One, KRTM, Tham etc. Zou wat mij betreft ook beter bij een feest als Lowlands passen.
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Vraag! Ik ben een LL-nerd en heb een map waarin ik van alle edities het programmaboekje, het polsbandje en een muntje bewaar. Nu kwam ik erachter dat ik LL-2019 mis. Heeft iemand toevallig een programmaboekje en muntje van LL-2019?
Even gekeken, kan t jaartal niet achterhalen maar heb n zwarte met gouden print en een paarse met metallicblauwige print. '17 '18 en '19 geweest. Heb ook een zwarte met zilver print maar die heb ik niet dubbel dus hou k toch ook liever zelf (die memoriebox is hier ook hoor🤣), net als de programmaboekjes waar k er vanalles 1 bewaar (die ik meteen op donderdag onderin mn tas doe voor thuis🤣)

Laat maar weten welke jij mist, dan komt ie jouw kant op
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Gister bij Willem geweest. Hoop voor jullie dat hij op Lowlands staat. Dat Album komt live echt heel goed tot zijn recht.
Ik twijfel om te gaan, aangezien ik hem nog verwacht op LL. Zou je het aanraden los van Lowlands?
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
218
Even gekeken, kan t jaartal niet achterhalen maar heb n zwarte met gouden print en een paarse met metallicblauwige print. '17 '18 en '19 geweest. Heb ook een zwarte met zilver print maar die heb ik niet dubbel dus hou k toch ook liever zelf (die memoriebox is hier ook hoor🤣), net als de programmaboekjes waar k er vanalles 1 bewaar (die ik meteen op donderdag onderin mn tas doe voor thuis🤣)

Laat maar weten welke jij mist, dan komt ie jouw kant op
Ha top! Ik zoek ff uit welke van '19 was (volgens mij zwart met goud). Wordt vervolgd en nu al bedankt!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en nieuwsgierig

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Stel hij staat niet op Lowlands zou het wel echt zonde zijn. Show zit echt heel goed in elkaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: bjklaver

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
404
Het begint al aardig te kriebelen bij de eerste zonnestralen. Playlist staat af en toe op, tussen de andere festivallijsten door.

Verrassing tot nu toe CHARLOT, had er nog nooit van gehoord, ondanks dat het uit Nederland komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos en Dante

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
10
14
Afgelopen vrijdag naar Underworld geweest. Helaas niet op Lowlands, maar het dak ging er vrijdag weer ouderwets af. Wat een feest blijft het om met deze heren (op leeftijd inmiddels) te bouwen. Wat ook voor het eerst was voor mij en wat ik zeker prettig vond was het intermezzo dat ze hadden tussen 2 aparte sets van een uur. Pauze duurde een dik half uur. Even op adem komen, langs de merch, merch opbergen in je locker, toiletbezoekje en daarna nog een drankje halen en weer door.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
140
86
Afgelopen vrijdag naar Underworld geweest. Helaas niet op Lowlands, maar het dak ging er vrijdag weer ouderwets af. Wat een feest blijft het om met deze heren (op leeftijd inmiddels) te bouwen. Wat ook voor het eerst was voor mij en wat ik zeker prettig vond was het intermezzo dat ze hadden tussen 2 aparte sets van een uur. Pauze duurde een dik half uur. Even op adem komen, langs de merch, merch opbergen in je locker, toiletbezoekje en daarna nog een drankje halen en weer door.
Ze stonden er vorig jaar, dus niet zo gek dat ze er dit jaar niet staan
 
  • Leuk
Waarderingen: bjklaver

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Werkt het doorsturen van groepstickets bij iemand? Ik kan wel tickets selecteren maar kan verder niks doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken