Lowlands 2024

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
82
205
Stond in een van de gecancelde jaren toch als headliner?
Yes. Hij stond in 2021 op het geannuleerde affiche. In 2018 stond hij ook al eens in de Bravo en die heeft hij wat mij betreft helemaal platgespeeld. Ik zie hem graag terugkomen volgend jaar.
 

festivalsspeler

Playlistbediener
2 feb 2023
6
7
The Struts spelen als voorprogramma van QOTSA in Canada. Misschien komen ze wel mee over in augustus.
Het programma voor veel artiesten die eind juli en augustus begint zo langzamerhand wel wat kanshebbers prijs te geven. Hoop ook dat Khruangbin komt, maar gezien die vooral begin juli in Europa zijn lijkt die vlieger niet op te gaan. Om die kans nog verder te verkleinen staan ze ook al op DTRH.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
1 keer eerder maar. Dat jaar dat Stormzy zou headlinen ging niet door.
Lol, mijn herrinering laten me dan flink in de steed.. Ik zou haast zweren dat ik hem eerder op Lowlands gezien voor 2018, maar blijkbaar niet. Volgens mij administratie heb ik hem eerder gezien op Paaspop dus zal ik het daar wel mee verwarren neem ik aan. Nouja het is voor mij niet de hip hop die ik tof vind. Dus het hoeft voor mij niet zozeer.
 

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
28
71
Death Cab For Cutie & Postal Service hebben met hun gezamelijke tour naast Londen (All Points East) 25 augustus nu ook Lissabon (Meo Kalorama) bevestigd, dat van 29 tot 31 augustus. Toch wel een serieuze kanshebber aan het worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Het zou voor de diversiteit in het programma van Lowlands fantastisch zijn als ze ook qua indie en rock weer eens een goede greep doen in het beschikbare aanbod in augustus 2024.

Massive Attack, Queens of the Stone Age, Death Cab for Cutie, The Smile, IDLES (al vind ik die persoonlijk niet zo interessant), Big Thief, Alvvays, Lana del Rey, Nation of Language.

Ook Stormzy, NAS, Fred Again.. en Jorja Smith zouden fraai staan.

Dan krijg je ook weer diverser publiek denk ik.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
Laat Big Thief, Pip Blom, Warhaus, Yard Act (misshien iets te snel, stonden er in 2022 ook volgens mij), Fontaines DC en Grandson van de Sziget line-up maar doorkomen naar Lowlands. Voor de rest heeft Sziget een vrij matige line-up tot nu toe vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Laat Big Thief, Pip Blom, Warhaus, Yard Act (misshien iets te snel, stonden er in 2022 ook volgens mij), Fontaines DC en Grandson van de Sziget line-up maar doorkomen naar Lowlands. Voor de rest heeft Sziget een vrij matige line-up tot nu toe vind ik.
+ Four Tet
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Prima namen voor Lowlands in die eerste worp van Sziget.

Stormzy, Fred Again.., Four Tet, Big Thief, Fontaines DC, Richie Hawtin, Overmono, Nia Archives (staat natuurlijk al op DTRH), Yard Act, Warhaus, Ellen Allien, Blondshell en Pip Blom zouden uitstekend zijn voor LL.

En Joost natuurlijk als de absolute headliner na het winnen Eurovisie Songfestival (kan hem niet ontgaan).
 
  • Leuk
Waarderingen: HOOFDLETTERS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken