Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.878
6.120
Ik krijg er gewoon dorst van.

[classic]Heb je dorst, dan ga je naar jantje de worst. Die heeft een hondje en die piest wel in je mondje. [/classcic]

Dieper kan het niveau nu echt niet meer zaken denk ik.
 
  • Haha
Waarderingen: alle namen zijn bezet

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
343
627
Ik krijg het gevoel dat ze mogelijk met een headliner aan het schuiven zijn. Justice bevestigd op hun site ondertussen op vrijdag te spelen.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Is zo laat gebruikelijk voor Lowlands? Kan me eigenlijk alleen maar herinneren dat 11:00 de tijd was voor bekendmakingen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.956
2.693
Ik krijg het gevoel dat ze mogelijk met een headliner aan het schuiven zijn. Justice bevestigd op hun site ondertussen op vrijdag te spelen.
QOTSA zou ook op vrijdag staan, dus daar hoeven ze niet te schuiven. Ik verwacht wel dat ze hebben moeten schuiven met de tijden. Justice speelde op BKS namelijk 1:15u en ik denk dat QOTSA wel 1:30u had gekregen minimaal. Echter denk ik dat ze dat geschuif 3 weken geleden al hebben gedaan.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
343
627
QOTSA zou ook op vrijdag staan, dus daar hoeven ze niet te schuiven. Ik verwacht wel dat ze hebben moeten schuiven met de tijden. Justice speelde op BKS namelijk 1:15u en ik denk dat QOTSA wel 1:30u had gekregen minimaal. Echter denk ik dat ze dat geschuif 3 weken geleden al hebben gedaan.

Denk dat dat meevalt. Justice speelde gisteren hun eerste zaal show, de live show is nu 1u45min.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke