Lowlands 2024

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
471
635
Ik heb al 2 keer mijn batterij moeten opladen door al het refreshen. Nu maar de powerbank aan het testen 🤷🏼‍♂️
 

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Het schema komt zodra we op 300 pagina's zitten, dat wil de nieuwe directeur nu eenmaal.
Dat kan geregeld worden. Ik ken nog een goeie mop:
Er was een een blokkenschema......
images
 

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
64
206
Lowlands topic waiting voor het blokkenschema be like:

Echt al 5 keer gekeken en hardop gelachen. Als ze nog een slot moeten vullen op dat blokkenschema, zet deze gast dan daar gewoon neer, hij schrijft geweldige impromptu meezing hitjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.878
6.120
Ik zou eigenlijk 1:15 echt genoeg vinden denk ik. Spanningsboog bij dit soort shows is niet zo hoog bij mij.
Ook wel een beetje wat bleef hangen hier na het BKS op treden. Vind het nieuwe werk live ook niet echt denderend. Gewoon Cross integraal doen en dan ben ik tevreden, de rest van hun discografie geloof ik eigenlijk wel.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.167
3.084
Ook wel een beetje wat bleef hangen hier na het BKS op treden. Vind het nieuwe werk live ook niet echt denderend. Gewoon Cross integraal doen en dan ben ik tevreden, de rest van hun discografie geloof ik eigenlijk wel.
Ontken jij nu dat Neverender het hoogtepunt van hun set was? 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
123
182
In het concept blokkenschema vind ik de plaatsing van Sleaford Mods overigens best geinig. Kan best een mooi feestje worden zo laat op de avond.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken