Lowlands 2023

sanderho

Nieuw lid
10 aug 2023
1
0
Ik baal ook een beetje van de administratiekosten, ik had een ticket gekocht voor een vriend maar die kan niet meer. Mocht iemand hem over willen nemen, stuur dan gerust een privé bericht. Als dit hier niet mag, dan mag mijn bericht verwijderd worden :)

Ik heb er in ieder geval zin in!
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik vind de hoeveelheid tickets op ticketmaster nog best groot trouwens en de prijs blijft voor mijn gevoel dalen, je hebt nu voor 313 makkelijk een kaartje.
Je kan alleen het totaal aantal aangeboden tickets niet echt makkelijk zien helaas.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Mijn ervaring is dat je vooral de eerste twee dagen nog profijt heb van je eigen bier (mits goede koelbox met ijs). Daarna ben je het lauwe bier zat en trekt je brakheid dat ook niet meer. Uiteindelijk ben ik gemiddeld zo'n 100 euro per dag kwijt aan eten en drank. Vorig jaar wel voor het eerst besloten om mee te eten met de groep in de ochtend om de kosten wat te drukken (beetje een luxepoes die voorheen ook gewoon ontbeet op het terrein).
Same! Het liefst haal ik een lekker eitje met bacon bij Smokey Goodness, maar ontbijt skippen en zelf maken scheelt zo ontzettend veel geld dat ik ook overstag ben gegaan. Leve de knaks en verbrande eitjes!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en roluf

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Same! Het liefst haal ik een lekker eitje met bacon bij Smokey Goodness, maar ontbijt skippen en zelf maken scheelt zo ontzettend veel geld dat ik ook overstag ben gegaan. Leve de knaks en verbrande eitjes!
Mijn tip als veteraan is voedzame houdbare dingen meenemen. Denk aan goede eiwitrepen, voorgekookte eitjes, studentenhaver, appels, bananen en vezelrijke ontbijt drankjes zoals bepaalde breakers.

Daar is je lichaam je dankbaar voor en bespaart je ook best wat geld over een heel weekend. Dan kan je op het terrein gaan voor het lekkerste eten ipv de meer voedzame maaltijden.
 

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
64
22
Ik heb even snel een tooltje gemaakt in Excel om ze makkelijk te tellen (ja het is vrijdag op werk en ik was benieuwd). Staan nu in totaal 497 tickets te koop.
Het worden er langzaam meer, ben benieuwd hoever de ticketprijs gaat wegzakken volgende week.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Probleem met oplossingen die zeggen geen winst (of zoals jij zelfs verlies) via het TM systeem, dat je de zwarte handel weer in gaat. Dan gaan mensen weer via marktplaats verkopen, want daar is wel winst te behalen. Dan zijn de tickets onveilig en gaat het geld naar doorverkopers die niks met het festival te maken hebben.
Even goed lezen. Heb het niet over marktplaats maar gewoon zoals het systeem nu is . Alleen zonder winst oogmerk voor de mensen die exstra kaarten bestellen om er aan te verdienen.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Het worden er langzaam meer, ben benieuwd hoever de ticketprijs gaat wegzakken volgende week.
Ja klopt zie het weer een beetje stijgen qua aantallen, staat nu op 510. Maar gaan op het terrein weinig merken van dit soort aantallen. Denk dat er altijd wel 1% van de mensen een kaartje te koop zet.
 
Laatst bewerkt:

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Wat straks ook nog meespeelt is het omzet verlies op LL . Persoonlijk denk ik dat er heel veel zijn die denken krijg de kelere met dit winst systeem en die gaan uit principe niet. Waar onder onze groep ook valt. Ook al zijn ze zo gratis. Voor jullie een minder lange wachtrij🤣🤣🤣 Have fun. Ik zie volgend jaar wel weer hoe het dan gaat.🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en @Marc

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Wat straks ook nog meespeelt is het omzet verlies op LL . Persoonlijk denk ik dat er heel veel zijn die denken krijg de kelere met dit winst systeem en die gaan uit principe niet. Waar onder onze groep ook valt. Ook al zijn ze zo gratis. Voor jullie een minder lange wachtrij🤣🤣🤣 Have fun. Ik zie volgend jaar wel weer hoe het dan gaat.🤘
Ik denk dat je je hier op verkijkt. Eigenlijk is dit precies waar het probleem zit: de poluraiteit is zo groot dat een TM dit gewoon kan flikken. Het verkoopt toch wel uit. Ondanks die 0,01 % die uit principe niet meer gaat. Die kaarten worden wel weer gekocht door anderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Denk dat ook veel mensen tegen de kosten aanlopen, het is natuurlijk wel een vrij laat festival deze zomer. Ik ben op een aantal (dag)festivalletjes geweest deze zomer en schrok toch elke ochtend weer van mijn rekening. Dus mocht je krap bij kas zitten dan snap ik dat je Lowlands toch links laat liggen, zeker wanneer je al niet tevreden was over de line up.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Wat straks ook nog meespeelt is het omzet verlies op LL . Persoonlijk denk ik dat er heel veel zijn die denken krijg de kelere met dit winst systeem en die gaan uit principe niet. Waar onder onze groep ook valt. Ook al zijn ze zo gratis. Voor jullie een minder lange wachtrij🤣🤣🤣 Have fun. Ik zie volgend jaar wel weer hoe het dan gaat.🤘
Maar dit zijn toch geen schokkende aantallen van het aantal doorverkooptickets? Nog geen 1% van het totaal aantal verkochte tickets staat nu te koop. Dus denk dat er echt heel weinig mensen uit principe niet gaan. Lowlands is heel populair en de meeste willen er gewoon heen.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
151
292
Wat straks ook nog meespeelt is het omzet verlies op LL . Persoonlijk denk ik dat er heel veel zijn die denken krijg de kelere met dit winst systeem en die gaan uit principe niet. Waar onder onze groep ook valt. Ook al zijn ze zo gratis. Voor jullie een minder lange wachtrij🤣🤣🤣 Have fun. Ik zie volgend jaar wel weer hoe het dan gaat.🤘
Ik denk dat dat er heeeel weinig zin die die principes hebben.
 

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
64
22
Iemand nog tips voor goeie comedy? Rundfunk valt precies tussen Wunderhorse en Mezerg in en ik zat verder te kijken naar de Comedytrain. Zijn daar al namen van bekend?

Volgens de website van comedy train komen naar Lowlands:

Bob Koomen (eigen optreden)
Arjen Lubach (eigen optreden)
Jorn van dam (eigen optreden)

Comedytrain avond:
David Linszen
Kasper vd Laan
Kim Schuddeboom
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
151
292
Wat straks ook nog meespeelt is het omzet verlies op LL . Persoonlijk denk ik dat er heel veel zijn die denken krijg de kelere met dit winst systeem en die gaan uit principe niet. Waar onder onze groep ook valt. Ook al zijn ze zo gratis. Voor jullie een minder lange wachtrij🤣🤣🤣 Have fun. Ik zie volgend jaar wel weer hoe het dan gaat.🤘
Wat ik toch niet begrijp, wat is er zo principieel fout aan winst maken? Ticketmaster en Mojo zijn beide bedrijven bij wie winst maken een voorwaarde is. Dat doet Mojo door een festival te organiseren, Ticketmaster door kaartjes te verkopen. Dat is toch niet nieuw?
Het enige verschil is dat ze ook over de doorverkoop winst pakken, maar omdat dat een nieuwe dienst is, vind ik dat niet heel gek eigenlijk.
Prima dat jullie niet gaan, want zoals je zegt krijgen anderen dan weer meer kans, maar begrijpen doe ik dit achterhoedegevecht niet.
 

saffje

Nieuw lid
31 jan 2023
3
4
Ik ben eigenlijk helemaal geen fan van continu weersvoorspellingen bekijken maar met het slechte weer kon ik het niet laten. Maar dit ziet er toch wel echt top uit en zelfs nog wel echt ‘warme’ temperaturen
 

Bijlagen

  • 1BC0CD8F-D815-475A-BF79-3B5352D880C8.jpeg
    1BC0CD8F-D815-475A-BF79-3B5352D880C8.jpeg
    187,8 KB · Weergaven: 20

Gebruikers die dit onderwerp bekijken