Lowlands 2023

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
311
406
17 augustus 5.00.
Ik voorspel weer veel boze mensen die ochtend…
Er zijn genoeg tickets beschikbaar op TM, ruim 200, prijs daalt nog niet hard genoeg schijnbaar.
Ik verbaas me ook over parkeertickets boven de normale prijs…volgens mij zijn die nog nooit uitverkocht geweest.
 
  • Thinking
Waarderingen: eva84

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Ik voorspel weer veel boze mensen die ochtend…
Er zijn genoeg tickets beschikbaar op TM, ruim 200, prijs daalt nog niet hard genoeg schijnbaar.
Ik verbaas me ook over parkeertickets boven de normale prijs…volgens mij zijn die nog nooit uitverkocht geweest.
Mensen willen graag het normale bedrag ervoor terug. Daar doet Ticketmaster dan nog even een opslag bovenop.

Maar inderdaad een beetje onrealistisch voor parkeerkaarten daar
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Inderdaad veel kaarten beschikbaar. Was volgens mij niet zo op TicketSwap. Ben echt verbaasd door het aanbod.

Behalve dan die flapdrol die er 8 kaarten op heeft staan voor de maximale prijs.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
250
365
Verdien je er nog wat aan als verkoper of gaat alles in de zakken van TM?

Als je het kaartje tegen de maximaal toegestane prijs verkoopt heb je wat winst, maar een goede investering zou ik het niet noemen. Ze hoeven maar een keer regen te voorspellen en alles gaat in de verkoop. Vorig weekend ook, ik heb voor minder dan een derde van de originele prijs kaarten kunnen kopen voor wat live muziek op zaterdag en zondag...
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Inderdaad veel kaarten beschikbaar. Was volgens mij niet zo op TicketSwap. Ben echt verbaasd door het aanbod.

Behalve dan die flapdrol die er 8 kaarten op heeft staan voor de maximale prijs.
Jawel joh, tussen de 10 en 20% van de kaarten wisselt normaal nog van eigenaar hoorde ik eens in een podcast (of Lowlands zelf, of de machine van VPRO).
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Mensen die vorig jaar met een groepje op camping 4 stonden, hoe laat kwam je aan bij het terrein? Zou wel eens een jaar niet op camping 5-6 willen staan.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Inderdaad veel kaarten beschikbaar. Was volgens mij niet zo op TicketSwap. Ben echt verbaasd door het aanbod.

Behalve dan die flapdrol die er 8 kaarten op heeft staan voor de maximale prijs.
Vorig jaar kwam het op TS ook behoorlijk los hoor de week voor Lowlands. Kaarten gingen toen voor minder dan het origineel.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
19
26
Mensen die vorig jaar met een groepje op camping 4 stonden, hoe laat kwam je aan bij het terrein? Zou wel eens een jaar niet op camping 5-6 willen staan.
Wij stonden vorig jaar rond half 9 voor de poort. Hadden heel makkelijk een plek toen met 4 man + partytent
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Gisteren avond laat 1 kaart op resell gezet voor 300 eu. Staat er dan op voor 336. Was binnen 10 minuten verkocht.

Heb een kaart van een vriendin via doorstuur naar mijn account gezet en 1 van mijn eigen niet eerder verkochte exemplaren te koop gezet. Zij kon haar kaart namelijk niet meer verkopen omdat die al eens doorgestuurd was. Beetje omslachtig maar goed het werkt wel.

Mocht iemand dus tegen hetzelfde probleem aan lopen binnen z'n party groep. De workaround werkt zolang 1 iemand nog een maagdelijke onverkocht kaartje heeft 😅😂
 

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Mensen die vorig jaar met een groepje op camping 4 stonden, hoe laat kwam je aan bij het terrein? Zou wel eens een jaar niet op camping 5-6 willen staan.
8:00 op de dijk, 9:30 in de rij voor de ingang, 11:00 bij camping 4 om de tent op te zetten. Was toen nog voldoende plek voor groepen. Dit jaar hebben de we Easy Camp niet meer op 4, dat scheelt qua ruimte.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
8:00 op de dijk, 9:30 in de rij voor de ingang, 11:00 bij camping 4 om de tent op te zetten. Was toen nog voldoende plek voor groepen. Dit jaar hebben de we Easy Camp niet meer op 4, dat scheelt qua ruimte.
Super Thanks! Terrein gaat dus al eerder dan 12.00 uur open? Ik denk dat ik half 6 ga rijden 🥲
 

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
21
29
Is camping 4 de place to be?
Zelf nog redelijk wat plek op camping 3 toen ik om 0900 voor de ingang stond voor het bandje.
 

JLA

Nieuw lid
9 aug 2023
4
1
Lieve mensen, welke camping raden jullie aan om een beetje te kunnen slapen, maar niet te ver van het terrein te zitten?
 

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Camping 4 is best of all worlds: alleen voor en na het weekend de brug over, niet verder dan nodig (camping 1-2-3) slepen met je zooi, alsnog dichtbij genoeg om heen-en-weer te lopen tussen de artiesten door om iets van de camping te halen. De camping staat daardoor ook relatief vroeg vol. Maar ik kies altijd camping 4 omdat ik een gewoontemens ben en nooit ergens anders heb gestaan.
 

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Lieve mensen, welke camping raden jullie aan om een beetje te kunnen slapen, maar niet te ver van het terrein te zitten?
Praktisch onmogelijk. Na de brug voor dichtbij het terrein en gewoon goede slaapdoppen meenemen, want het geluid hoor je overal. Camping 5 en 6 staan (bij mij) bekend om de betere nachtrust/minder luide mensen, maar dan moet je wel dagelijks de brug over. Het is aan jou.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken