Lowlands 2023

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Nee. Niet voor die prijzen . Wat ik ook bedoelde is dat als de kaarten wel gedumpt worden wat ze dan doen met de prijzen? Anders denk ik dat het een stuk leger is op het terein en dat zal LL wel voelen in de omzet.
Hoe bedoel je wat ze dan doen met de prijzen? Mensen kunnen hun kaartje toch ook goedkoper te koop zetten of kan dat niet?
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
311
406
Sierra Ferrell staat bij mij ook zeker op het programma. Wel als misschien, dus overtuig me maar waarom die naar zeker moet!

Over de Beartooth/Girl in Red clash kan ik j die laatste van harte aanbevelen. Live is dat een brok energie met spontane (ietwat knullige) praatjes en goede muziek.
Simpel, we willen meer bandjes, Country is een stroming die hier nog niet groot is. Als zij het leuk hebben, maken er misschien meer de oversteek.

Girl in Red live al gezien in de India een paar jaar geleden was idd top. Maar ik wil dan wel een goede plek en ik moet van de Alpha komen, dan zal Beartooth makkelijker zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Brian

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
238
391
Hé ik hoorde van een collega dat de Alpha tent weg is en het nu een open podium wordt. Weten jullie of dat waar is?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Nee. Niet voor die prijzen . Wat ik ook bedoelde is dat als de kaarten wel gedumpt worden wat ze dan doen met de prijzen? Anders denk ik dat het een stuk leger is op het terein en dat zal LL wel voelen in de omzet.
Ik bedoel meer de kaarten die morgenvroeg in de reguliere verkoop aangeboden worden.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Nee. Niet voor die prijzen . Wat ik ook bedoelde is dat als de kaarten wel gedumpt worden wat ze dan doen met de prijzen? Anders denk ik dat het een stuk leger is op het terein en dat zal LL wel voelen in de omzet.
Dat is vooral een risico voor de horecaverkopers, zeker niet voor Ticketmaster of Mojo.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
238
391
Erg benieuwd hoe Bicep dan wordt in het licht. Komt toch echt veel beter tot z’n recht in het donker
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Succes straks voor degenen die nog kaarten willen scoren 🤘🏻🔥‼️
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
311
406
Ik vroeg me dit gisteren al af: hoe kan het dat bij de doorverkooppagina de prijzen opeens hoger worden (418 ipv 403). Dat is toch hoger dan de maximaal 20%?
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
151
296
Nee. Niet voor die prijzen . Wat ik ook bedoelde is dat als de kaarten wel gedumpt worden wat ze dan doen met de prijzen? Anders denk ik dat het een stuk leger is op het terein en dat zal LL wel voelen in de omzet.
Ik begrijp wel dat je kaarten à 300 euro te duur vindt, maar denk je nu werkelijk dat het festivalterrein leger zal zijn? De vrijgekomen kaarten zijn straks weer binnen 1 minuut verkocht, mensen die alsnog van een kaartje af willen, zullen die ook direct kwijt zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken